Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה שכל חברי הפורום יודעים - יבואני הרכב מנקנקים אותנו...


CX25GTI

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.8 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

וגם זה. פתאום אין מתווך.

 

image.thumb.png.9dd24655391039502e2cfd2e64c5eafb.png

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקרה אמיתי.

אישתי דיברה שבוע שעבר עם קרובת משפחה שלה שגרה בארה"ב שצילמה בסטטוס לנדקוזר חדשה (עם סמל של לקסוס משום מה) שהיא קנתה 

 

תנחשו מה המחיר?

60 אלף דולר (בערך 200 אלף ש"ח)

כולל תוספות 

 

בארץ רכב כזה עולה מעל 400 אלף.

(ואתה מקבל אותו בלי סמל של לקסוס)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיסקו, בכלל לא התייחסו גם לתשוןאה על ההון.

אם קניתי מסטיק בשקל ומכרתי אותו בשקל ועשרה ללא הוצאות וללא השקעה אז הרווחתי במאזן 10% ולדעת הכתב אני בסדר.

לעומת זאת אם הני מחזיק מחסן גדול שקניתי במיליון שקל ועשיתי את אותה הדבר עם 50 מסטיקים רק שקניתי בשקל ומכרתי ב 11 שקלים אז הרווחתי פי 10 על מהסטיקים ולדעת הכתב אני אהיה גנב. לא מעניין אותו שאם הייתי שם את הכסף אפילו בפק"מ הייתי מקבל יותר.

אולמרט צדק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, discoTD5 כתב:

חיכיתי שמישהו יעלה את זה עם הכותרת המפוצצת.

מדובר בכתבה שטחית ורדודה, שכתב אותה עיתונאי רכב שההבנה שלו בדוחות כספיים מביכה, וגם אם קיבל עזרה מהמערכת, התוצאה נותרה מביכה, מגמתית ומטעה. 

יתכבד העיתונאי ויפתח את הדוחות הכספיים של החברות ויקרא על מרכיבי הרווח ומהיכן נובע.

לכל יבואן מספר פעילויות שונות - ליסינג, מימון, לפעמים החזקה באחוזים כאלה ואחרים בחברות אחרות ועוד.

לקחת את הרווח הנקי ולחלק במספר מכוניות שנמכרו - אין לי מילים לתאר עד כמה זה מטעה ומטופש, ואני משער שגם מכוון מהמערכת. 

אם זו רמת הכתבות האחרות של כלכליסט - אפילו לעטוף עם זה דגים זה לא ראוי. 

 

אז לדעתך מחירי הרכב בארץ הוגנים ?

אין פה שוק מונופוליסטי על גבול החזירות ?

 

לפני 30 דקות, om2 כתב:

מקרה אמיתי.

אישתי דיברה שבוע שעבר עם קרובת משפחה שלה שגרה בארה"ב שצילמה בסטטוס לנדקוזר חדשה (עם סמל של לקסוס משום מה) שהיא קנתה 

 

תנחשו מה המחיר?

60 אלף דולר (בערך 200 אלף ש"ח)

כולל תוספות 

 

בארץ רכב כזה עולה מעל 400 אלף.

(ואתה מקבל אותו בלי סמל של לקסוס)

 

המקבילה של לקסוס ללנד קרוזר היא ה LX , והיא ממש לא מתחילה ב 60K אלא יותר קרוב ל 90K.

Build Your Own Lexus | Lexus Configurator

  • אהבתי 1

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, CX25GTI כתב:

המקבילה של לקסוס ללנד קרוזר היא ה LX , והיא ממש לא מתחילה ב 60K אלא יותר קרוב ל 90K.

Build Your Own Lexus | Lexus Configurator

לשלוח לך התכתבות של אישתי איתה שהיא שילמה על הרכב 60 אלף דולר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היבואנים לא מסכנים, אבל המצב רחוק להיות כמו שמתואר בכתבה. אין כזה דבר "רווח למכונית" וזאת בסך הכל עוד כותרת מפוצצת  בלי הרבה תוכן אמיתי ומבוסס מאחוריה.

  • אהבתי 2

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 58 דקות, discoTD5 כתב:

חיכיתי שמישהו יעלה את זה עם הכותרת המפוצצת.

מדובר בכתבה שטחית ורדודה, שכתב אותה עיתונאי רכב שההבנה שלו בדוחות כספיים מביכה, וגם אם קיבל עזרה מהמערכת, התוצאה נותרה מביכה, מגמתית ומטעה. 

יתכבד העיתונאי ויפתח את הדוחות הכספיים של החברות ויקרא על מרכיבי הרווח ומהיכן נובע.

לכל יבואן מספר פעילויות שונות - ליסינג, מימון, לפעמים החזקה באחוזים כאלה ואחרים בחברות אחרות ועוד.

לקחת את הרווח הנקי ולחלק במספר מכוניות שנמכרו - אין לי מילים לתאר עד כמה זה מטעה ומטופש, ואני משער שגם מכוון מהמערכת. 

אם זו רמת הכתבות האחרות של כלכליסט - אפילו לעטוף עם זה דגים זה לא ראוי. 

 

הוא מדבר על רווח תפעולי בכתבה, אבל טרם הספיקותי לבדוק את הדוחות בעצמי. 

 

בכל מקרה, הקורונה לא פגיעה ביבואני הרכב בארץ. הקושי באספקה לעומת קשיחות הביקוש העלו מחירים

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, falou כתב:

בכל מקרה, הקורונה לא פגיעה ביבואני הרכב בארץ. הקושי באספקה לעומת קשיחות הביקוש העלו מחירים

נשמע שהקורונה עשתה להם רק טוב

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, vadim6385 כתב:

נשמע שהקורונה עשתה להם רק טוב

 

לא קראתי את הדוחות, ממה שאני מכיר מכל מיני מקורות רכילות עקיפים, נזק גדול לא היה. לחלקם הייתה תקופה לא רעה בכלל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, CX25GTI כתב:

אז לדעתך מחירי הרכב בארץ הוגנים ?

אין פה שוק מונופוליסטי על גבול החזירות ?

 

מחירי הרכב בארץ הם תולדה של מיסוי אגרסיבי. אם כל הבעיה הייתה מונופוליזם גרידא, הייבוא האישי היה משתלם, והוא, בגדול ובהכללה גסה, לא משתלם כשמדובר על גרסאות זהות לאלה של היבוא הסדיר.

 

הכתבה מביכה.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...