Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה שכל חברי הפורום יודעים - יבואני הרכב מנקנקים אותנו...


CX25GTI

פוסטים מומלצים

 

לפני 36 דקות, Night Driver כתב:

אז יש לך 10 יבואנים לבחור מהם. כמה רשתות סופרים יש לך?

עריכה: טסלה זה היצרן עצמו. אתה רואה הבדלים בינו לבין יבואן?

דייייי, נו, אתה מרים לי להנחתה 😀

 

טסלה מודל lr עולה בחו"ל יותר מהגרסאות האלה שמגיעות לארץ  (אתה רושם): וולוו xc40 , אאודי q4, מרצדס eqa , ג'נסיס gv60 , פולסטר 2. שלמרות שהם מגיעים בתצורות שונות ויש להם מחירים שונים מאוד בעולם, מנעד המחירים שלהם בארץ הוא מאוד קטן.(יש כמובן עוד אבל זה יספיק). בארץ הטסלה lr זול ב 30 אלף שח בממוצע מהרכבים הנ"ל

 

זו תוצאה של אי השתתפות באוליגופול.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נו מה, תעשו חישוב אמיתי תראו כמה יותר זול זה באמת יוצא לכם. אם יוצא זול - תפדל, מצאתם דרך לחסוך. אם לא אז......

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, zvit כתב:

דווקא פיצול יעלה את התקורה של החברות המפוצלות וכנראה לא יוביל לירידת מחירים משמעותית אם בכלל.

אם יש משהו שנלמד מההיסטוריה של הכלכלה זה, כשיש תחרות יש התייעלות, כשאין זה מוביל להקמת ארגונים מנופחים ולא יעילים.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, CX25GTI כתב:

זה בדיוק הענין.

אם אתה מביא רכב מהאיחוד האירופאי  \ ארה"ב , דגם דומה ואו אפילו זהה לזה שמיובא ארצה על ידי היבואן המונופוליסט, מדוע המדינה מציבה מכשולים אם לא בכדי להגן על היבואנים המונופוליסטים ?

אם תביא דגם זהה כולל מכתב מהיצרן שהוא זהה הבדיקה תהיה מאוד מקלה אבל אם לא אז יבדקו וזה יעלה המון בדיוק כמו שהיבואן שעל האישור שלו אתה רוכב שילם.

לפני 2 דקות, Uri-G כתב:

טסלה מודל lr עולה בחו"ל יותר מהגרסאות האלה שמגיעות לארץ  (אתה רושם

המחיר בארץ קפץ משמעותית מתחילת השיווק ולא ירד כששערי המטבעות השתנו. איפה פה ההבדל?

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, RK כתב:

 

אף אחד לא מונע ממך לעשות את זה עכשיו. אתה לא חייב שירותי מתווך.

אתה לא חייב ברור, אבל קח בחשבון טירטור בלתי נגמר , ואת המוות יעשו לך כדחי שלא תחשוב לעשות זאת שנית.

חבר הביא לנד רובר ביבוא אישי מאנגליה (הגה שמאל) , את מה שהוא עבר במשרד הרישוי \ מכס \ נמלים אין לתאר.

האטימות והבירוקרטיה ..., הרכב נשאר כחודשים (ואו יותר) באחסנה בנמל עד שטופסי הטיולים הבלתי נגמרים מולאו לשביעות רצון הפקידם.

סיוט.

אם היה הליך מוסדר וזריז שרובו אינטרנטי זה היה יכול לעבוד, במציאות של היום זה באופן מודע להכשיל את האזרח ולייאש אותו עם הוצאות וטירטורים בלתי נגמרים.

  • אהבתי 6

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, RK כתב:

אף אחד לא מונע ממך לעשות את זה עכשיו. אתה לא חייב שירותי מתווך.

 

שירותי מתווך קיימים כי זה סרט לא נורמלי. אם זה היה קל לא היה צורך במתווך. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, Night Driver כתב:

אם תביא דגם זהה כולל מכתב מהיצרן שהוא זהה הבדיקה תהיה מאוד מקלה אבל אם לא אז יבדקו וזה יעלה המון בדיוק כמו שהיבואן שעל האישור שלו אתה רוכב שילם.

המחיר בארץ קפץ משמעותית מתחילת השיווק ולא ירד כששערי המטבעות השתנו. איפה פה ההבדל?

אז זהו , גם אם תביא רכב זהה הרשות בארץ תעשה לך את המוות.

 

מזכיר לי את הסיפור של חבר טוב , אי שם ב 2019 החליט להביא מיצים טבעים מקנדה , המכולה נחתה לה בחיפה , משהו כדי להרגיש את השוק, מכולה 20 רגל עם מיצים טבעים \ אורגנים עם אישורי FDA מהיצרן הקנדי.

החבר חשב שכיוון שכל האישורים הרלוונטים נמצאים בידו זה ילך מהר... , אז זהו שלא ...

לפתע פתאום החל מסע של אישורים נוספים, מכון התקנים, בטיחות במזון , ועוד המצאות מהיקב ומן הגורן .

היצרן הקנדי שהבין שהגיע למדינת קומבינה סובב את המכולה ושלח אותה למפיץ שלו באירופה .

 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, Night Driver כתב:

המחיר בארץ קפץ משמעותית מתחילת השיווק ולא ירד כששערי המטבעות השתנו. איפה פה ההבדל

המחיר של טסלה קפץ בכל העולם. הבעיה שיבואני הרכב מעלים מחירים גם כשמחירי הרכב שהם מיבאים לא עולה, כי קל לתאם מחירי רכב בארץ כאשר מספר השחקנים קטן (תיאום עקיף). אם יבואן סיאט יביא עכשיו סיאט איביזה בלי לדעת איזה תמחור יהיה לפולקוואגן פולו, הוא יזהר מאוד ברווח שלו מהפחד שיבואן פולקוואגן ייתן מחיר זול ויתקע אותו עם מלאי. ברגע שיודעים (מותגים בתוך יבואן) או יכולים לנחש (אוליגופול), מה המתחרים שלך יעשו, קל למכור במרווח גדול יותר.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 9 דקות, CX25GTI כתב:

אז זהו , גם אם תביא רכב זהה הרשות בארץ תעשה לך את המוות.

 

מזכיר לי את הסיפור של חבר טוב , אי שם ב 2019 החליט להביא מיצים טבעים מקנדה , המכולה נחתה לה בחיפה , משהו כדי להרגיש את השוק, מכולה 20 רגל עם מיצים טבעים \ אורגנים עם אישורי FDA מהיצרן הקנדי.

החבר חשב שכיוון שכל האישורים הרלוונטים נמצאים בידו זה ילך מהר... , אז זהו שלא ...

לפתע פתאום החל מסע של אישורים נוספים, מכון התקנים, בטיחות במזון , ועוד המצאות מהיקב ומן הגורן .

היצרן הקנדי שהבין שהגיע למדינת קומבינה סובב את המכולה ושלח אותה למפיץ שלו באירופה .

 

אתה חושב שליבואני הרכב יש פטור מכל השיט הזה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, CX25GTI כתב:

אז לדעתך מחירי הרכב בארץ הוגנים ?

אין פה שוק מונופוליסטי על גבול החזירות ?

 

 

המקבילה של לקסוס ללנד קרוזר היא ה LX , והיא ממש לא מתחילה ב 60K אלא יותר קרוב ל 90K.

Build Your Own Lexus | Lexus Configurator

 

ידידי טעות בידך 

המקבילה של הלנד קרוזר בלקסוס זה הGX 

שאכן עולה 57,000$

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, CX25GTI כתב:

מזכיר לי את הסיפור של חבר טוב

אם החבר שלך היה עושה שיעורי בית הוא היה מגלה את זה שייבוא מזון למדינת ישראל זה פיזדייץ לא מהעולם הזה ומוותר מראש. ask me how I know.

 

לגבי מי שרוצה להקל על הייבוא, הייתם רוצים שגושי מתכת של מעל טון ינועו על הכביש בלי שמישהו יבדוק משהו בהם?

זה נשמע כמו מתכון לאסון

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אבל הייתי רוצה שגוש מתכת שאושר לנסוע על האוטובן בגרמניה או על כביש 75 בארה"ב יקבל פטור או לכל הפחות הקלות בבדיקות למרות המומחיות בעלת השם עולמי שיצאה למדינת ישראל בבדיקות רכב.

  • אהבתי 6
  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, Uri-G כתב:

המחיר של טסלה קפץ בכל העולם. הבעיה שיבואני הרכב מעלים מחירים גם כשמחירי הרכב שהם מיבאים לא עולה, כי קל לתאם מחירי רכב בארץ כאשר מספר השחקנים קטן (תיאום עקיף). אם יבואן סיאט יביא עכשיו סיאט איביזה בלי לדעת איזה תמחור יהיה לפולקוואגן פולו, הוא יזהר מאוד ברווח שלו מהפחד שיבואן פולקוואגן ייתן מחיר זול ויתקע אותו עם מלאי. ברגע שיודעים (מותגים בתוך יבואן) או יכולים לנחש (אוליגופול), מה המתחרים שלך יעשו, קל למכור במרווח גדול יותר.

 

מה גורם לך לחשוב שמחיר של מוצרים מקבילים שמיוצרים על ידי אותו בעל בית לא יהיו מתואמים מול היבואנים על ידי אותו הקונצרן (VAG)? 

  • אהבתי 1

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, RK כתב:

 

מחירי הרכב בארץ הם תולדה של מיסוי אגרסיבי. אם כל הבעיה הייתה מונופוליזם גרידא, הייבוא האישי היה משתלם, והוא, בגדול ובהכללה גסה, לא משתלם כשמדובר על גרסאות זהות לאלה של היבוא הסדיר.

 

הכתבה מביכה.

 

 

מיסוי ורגולציה כבדה שנדרשת היכן שבטיחות מחייבת. 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, RK כתב:

 

מה גורם לך לחשוב שמחיר של מוצרים מקבילים שמיוצרים על ידי אותו בעל בית לא יהיו מתואמים מול היבואנים על ידי אותו הקונצרן (VAG)? 

א. כי אנחנו לא מרכז העולם ול vag ממש לא אכפת מאיתנו, כדי שהם יפתחו מחלקת תיאום פנימי עבור שלושת המותגים השונים, בשביל היבואנים הזעירים שלהם בארץ.

ב. כי זה סביר להניח יהיה לרעתם, כי תחרות בין דילרים שונים תקטין את רווחי הדילרים, לא את שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...