Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה שכל חברי הפורום יודעים - יבואני הרכב מנקנקים אותנו...


CX25GTI

פוסטים מומלצים

לפני 3 דקות, Uri-G כתב:

א. כי אנחנו לא מרכז העולם ול vag ממש לא אכפת מאיתנו, כדי שהם יפתחו מחלקת תיאום פנימי עבור שלושת המותגים השונים, בשביל היבואנים הזעירים שלהם בארץ.

ב. כי זה סביר להניח יהיה לרעתם, כי תחרות בין דילרים שונים תקטין את רווחי הדילרים, לא את שלהם.

 

א. אין מחלקת תיאום רווחים, יש הנהלה שמכתיבה מחירים. הם לא צריכים מישהו במיוחד בשביל זה, זה בא מראש.

ב. איך בדיוק ומה יהיה לרעתם? הם כבר מכרו את הרכב.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 6 דקות, RK כתב:

 

א. אין מחלקת תיאום רווחים, יש הנהלה שמכתיבה מחירים. הם לא צריכים מישהו במיוחד בשביל זה, זה בא מראש.

ב. איך בדיוק ומה יהיה לרעתם? הם כבר מכרו את הרכב.

א. היא צריכה גם להכתיב כמויות בנוסף למחירים, אחרת זה לא משמעותי. כלומר ללמוד את שוק הרכב הישראלי והמתחרים האחרים ובקיצור להיהפך ליבואן ישיר.

ב. כי רווח נמוך לדילרים אומר מחירי רכב זולים יותר שיובילו למכירות.

 

מעבר לעובדה שאם הרגולציה הישראלית תדרוש הפרדה, כל תיאום כזה יהפוך לעברה פלילית. אתה באמת חושב שמנהלים ב vag ירצו להאשם בעבירה פלילית בשביל למכור למסעודה משדרות סקודה ביותר כסף. (שבנוסף לכל הולך לדילר). 

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, Uri-G כתב:

א. היא צריכה גם להכתיב כמויות בנוסף למחירים, אחרת זה לא משמעותי. כלומר ללמוד את שוק הרכב הישראלי והמתחרים האחרים.

ב. כי רווח נמוך לדילרים אומר מחירי רכב זולים יותר שיובילו למכירות.

 

מעבר לעובדה שאם הרגולציה הישראלית תדרוש הפרדה, כל תיאום כזה יהפוך לעברה פלילית. אתה באמת חושב שמנהלים ב vag ירצו להאשם בעבירה פלילית בשביל למכור למסעודה משדרות סקודה ביותר כסף. (שבנוסף לכל הולך לדילר). 

 

א. הם יודעים הכל, כבר. הם עובדים עם השוק הישראלי המון שנים. אין פה התחלה מאפס.

ב. זאת לא תוצאה הכרחית. מחירי רכב זולים מובילים גם לנפילת מחירי יד2 (המצב הנוכחי לא יימשך לנצח), זילות המותג וירידה במכירות.

 

זה לא תיאום במובן שאתה מדבר עליו, כמו בקביעת מחיר מכירה ליבואן, שלא ישאיר לו ברירה, בהתחשב במכלול ההוצאות הקבועות שלו, אלא לנקוב במחיר מכירה מסוים. ואין שום סיכוי שזה יהיה עבירה פלילית שניתן להוכיח ולהרשיע בה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אתה רוצה ש VAG, עם המלא מותגים שלהם, יהפכו ליבואן ישיר בארץ, אבל בלי שהם יהיו חלק מאותו הקונצרן כדי שלא יוכלו לתאם מחירים.

מה.

 

אגב, לא יודע כמה לחברה ב VAG אכפת מישראל.

יותר מפחיד ארה"ב והאיחוד, וגם שם הם היו מוכנים לחטוף...

עריכה אחרונה על ידי David32
  • אהבתי 1
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, David32 כתב:

אז אתה רוצה ש VAG, עם המלא מותגים שלהם, יהפכו ליבואן ישיר בארץ, אבל בלי שהם יהיו חלק מאותו הקונצרן כדי שלא יוכלו לתאם מחירים.

מה.

 

או זה, או שהם יפצלו את עצמם למלא מלא יבואנים, ולא ישלטו בהם. ככה, מטוב לבם.

  • מצחיק 1

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, RK כתב:

 

א. הם יודעים הכל, כבר. הם עובדים עם השוק הישראלי המון שנים. אין פה התחלה מאפס.

ב. זאת לא תוצאה הכרחית. מחירי רכב זולים מובילים גם לנפילת מחירי יד2 (המצב הנוכחי לא יימשך לנצח), זילות המותג וירידה במכירות.

 

זה לא תיאום במובן שאתה מדבר עליו, כמו בקביעת מחיר מכירה ליבואן, שלא ישאיר לו ברירה, בהתחשב במכלול ההוצאות הקבועות שלו, אלא לנקוב במחיר מכירה מסוים. ואין שום סיכוי שזה יהיה עבירה פלילית שניתן להוכיח ולהרשיע בה.

זה שיש להם את הידע, לא אומר שזה מעניין אותם והם עדיין יצטרכו כל הזמן לעקוב מה קורה פה. Vag עובדים עם דילרים בכל העולם ופתאום בארץ ישראל הם יתחילו לנהל ולתאם את שלושת המותגים בניגוד לדרישות הרגולציה, יסתכנו בתביעות פליליות, כי? אנחנו העם הנבחר? המכירות רכב פה מטורפות? מה הרציונאל של הפעילות הזאת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, Uri-G כתב:

Vag עובדים עם דילרים בכל העולם

גם בארץ...

 

אגב אתה יודע שגם בחול זה לא דילר פר מותג נכון?

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, Uri-G כתב:

זה שיש להם את הידע, לא אומר שזה מעניין אותם והם עדיין יצטרכו כל הזמן לעקוב מה קורה פה. Vag עובדים עם דילרים בכל העולם ופתאום בארץ ישראל הם יתחילו לנהל ולתאם את שלושת המותגים בניגוד לדרישות הרגולציה, יסתכנו בתביעות פליליות, כי? אנחנו העם הנבחר? המכירות רכב פה מטורפות? מה הרציונאל של הפעילות הזאת?

 

הרציונל הוא שחברה רצינית לא משאירה דברים ליד הגורל. אחרת היא לא רצינית. ואג בהחלט חברה רצינית. היא לא תתאם את המותגים בניגוד לדרישות הרגולציה, היא תתאם אותם תוך התחשבות בדרישות הרגולציה, ותוך עקיפה מאסיבית ומציאת פרצות, כמו כל חברה גדולה ומאסיבית אחרת. וכמו שכתב דוד, אם ארה"ב לא הייתה פונקציה בשבילם והקנס (העצום) שקיבלו היה בקושי מכה קטנה בכנף, מה אנחנו נעשה להם בדיוק? We and what army?

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, David32 כתב:

גם בארץ...

 

אגב אתה יודע שגם בחול זה לא דילר פר מותג נכון?

תלוי איפה. אבל בעיקר בחו"ל אתה יכול לעבור בין מדינות עם הרכב בקלות.

לפני 5 דקות, RK כתב:

 

הרציונל הוא שחברה רצינית לא משאירה דברים ליד הגורל. אחרת היא לא רצינית. ואג בהחלט חברה רצינית. היא לא תתאם את המותגים בניגוד לדרישות הרגולציה, היא תתאם אותם תוך התחשבות בדרישות הרגולציה, ותוך עקיפה מאסיבית ומציאת פרצות, כמו כל חברה גדולה ומאסיבית אחרת. וכמו שכתב דוד, אם ארה"ב לא הייתה פונקציה בשבילם והקנס (העצום) שקיבלו היה בקושי מכה קטנה בכנף, מה אנחנו נעשה להם בדיוק? We and what army?

אנחנו בלופ. אני חוזר שוב, אנחנו חסרי חשיבות עבור חברה כמו vag והיא משאירה דברים ליד הגורל ברגע שהיא משתמשת בדילר ולא בשיווק ישיר.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה? 

אני חושב שאתה לא יודע על מה אתה מדבר.

 

לעבור בין המדינות בקלות? איפה? כי באירופה זה לא בקלות, ולי ליד הבית יש דילרים שאיכשהו מאוד תואמים בהרכב שלהם את היבואנים בארץ.

אתה כמובן יכול לקנות במדינה אחרת, אבל יבוא = רישוי = רגולציה מקומית = מיסוי מקומי.

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא משאיר שום דבר לידי הגורל. הכל מתואם, אחרת אין טעם לעבוד. 

 

גם באירופה פעמים רבות (קח הולנד כדוגמא) כשמייבאים רכב ממדינה אחרת, משלמים מס. כל מדינה והחוקים שלה. "אירופה" או "ארה"ב" זה לא מילות קסם.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 44 דקות, blackpolo כתב:

לא אבל הייתי רוצה שגוש מתכת שאושר לנסוע על האוטובן בגרמניה או על כביש 75 בארה"ב יקבל פטור או לכל הפחות הקלות בבדיקות למרות המומחיות בעלת השם עולמי שיצאה למדינת ישראל בבדיקות רכב.

יש לו הקלות. הבדיקות הרבה יותר קלות מגוש מתכת שלא עבר תקינה זרה.

 

פשוט אין לך מושג מה התקינה מונעת ואיך היא מגנה עליך.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, David32 כתב:

מה? 

אני חושב שאתה לא יודע על מה אתה מדבר.

 

לעבור בין המדינות בקלות? איפה? כי באירופה זה לא בקלות, ולי ליד הבית יש דילרים שאיכשהו מאוד תואמים בהרכב שלהם את היבואנים בארץ.

אתה כמובן יכול לקנות במדינה אחרת, אבל יבוא = רישוי = רגולציה מקומית = מיסוי מקומי.

 

מאוד בקלות. אתה יכול לבדוק בקבוצות רכב בהולנד. אתה קונה רכב בגרמניה, מצהיר עליו בהולנד, משלם מיסים מקומיים (כמובן שמזדכה על מיסים גרמניים), מעביר את האוטו טסט ומקבל מספר הולנדי וכל זה יש לך חצי לעשות בזמן שאתה יכול לנהוג על האוטו תוך כדי עם המספר הגרמני. ממש לא סיפור וכשנפתחים פערי מחירים גדולים, זה קורה.

טסלה מתמחרת מאוד בזול את הרכבים בגרמניה כחלק מהתחרות מול במוו, אאודי, מרצדס. אחת לכמה זמן כשיש הנחות בטסלה גרמניה, יש הולנדים שמנצלים את זה וקונים בזול ומבצעים את ההעברה.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הולנד... אתה מזדכה על 19% מס גרמני, משלם 21% בהולנד ( ואנחנו מקטרים על 17%) , +מיסוי מקומי (שקר כלשהו) וזה די בסדר לתוצרת ארופאית. לא ברור עדיין לגבי יבוא (אמריקאיות או מזרח רחוק)

אבל דנמרק למשל, קורעים אותך במיסוי כמו כאן אם לא יותר.

  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, Uri-G כתב:

ממש לא סיפור וכשנפתחים פערי מחירים גדולים, זה קורה.

זה ממש לא סיפור, ולכן עושים את זה רק כשיש פערי מחירים גדולים עושים את זה. נשמע הגיוני. אם זה לא היה סיפור, היית יכול לעשות את זה גם בסכום נמוך, ולא לחפש איזה דיל קרוקודיל.

כי במצב הרגיל זה לא משתלם לעשות את זה.

לכן - לא בקלות.

  • אהבתי 1
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...