Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה שכל חברי הפורום יודעים - יבואני הרכב מנקנקים אותנו...


CX25GTI

פוסטים מומלצים

לפני 3 דקות, SlowRide כתב:

וכמה עלתה מנת שאוורמה ב2010? וב 2016? וכמה היום?

וכמה עלה השכר?

 

 

אתה צודק אבל כמה עלה החשבון הסולולרי לכל בית בישראל ב2010 וכמה הוא עולה היום? כמה עלתה טלויזיה מסך שטוח ב2010  וכמה היא עולה היום? או כמה עלתה טיסה ללונדון ב2010 וכמה היום?  

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 26 דקות, CX25GTI כתב:

מופתע מאילו אשר אומרים שאין מה לעשות ורמת המחירים פה מתקבלת על הדעת.

קיבלתי אי שם ב 2010 פורטה מליסינג , רק הגיעה לארץ, הרכב לשוק הליסינג תומחר ב 110K שקל, היום לא משנה המותג אם זו רנו ואו יונדאי המחיר כבר מגיע ל 150K , וזה רכב משפחתי להזכיר בסיסי למדי.

הנירו היוצאת התחילה את חייה בישראל אי שם ב 2016 במחיר של משפחתית מקבילה 136K, סיימה את חייה במחיר אשר נגע ב 160K...

150K הייתה בעבר הגיזרה של הרכבים המשפחתים פול סייז כמו ה 6 והסונטה , היו ימים...

תשווה גם מפרט אבזור ותראה שהגירסה הבסיסית יותר מאובזרת מהגירסה המאובזרת של אז.

תוסיף לזה עליות מחירים כלליות ותגיע למחירים של היום פחות או יותר.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 4 דקות, blackpolo כתב:

אתה צודק אבל כמה עלה החשבון הסולולרי לכל בית בישראל ב2010 וכמה הוא עולה היום? כמה עלתה טלויזיה מסך שטוח ב2010  וכמה היא עולה היום? או כמה עלתה טיסה ללונדון ב2010 וכמה היום?

כנראה שהכסף הזה צריך להגיע למדינה מאיפשהו, אחרת הרכבים יוזלו אבל הטיסות והטלויזיות והסלולרי יחזרו להיות יקרים במיוחד.

חוץ מזה, אין לי מושג כמה עלתה ב2010 טלויזיה בחו"ל לעומת בארץ או טיסה. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, edward כתב:

במקום לזרוק מילים באויר אני ממליץ להעיף מבט על הדוחות הכספיים של יבואני הרכב ותראו איזו קופה הם באמת עושים עליכם (רמז - לא ממש).

כתבה מאוד טובה שמסבירה למה לקרוא דוחות זה לא מספיק. צריך להבין גם איך קוראים אותם, בייחוד במגזר עם מיסוי כל כל גבוה כמו שוק הרכב.

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001222060

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להגיד שיבואני הרכב לא עושים עלינו קופה זה עלבון לאינטיליגנציה.

וזה שהמס בישראל מופקע זה נכון, אבל לא סותר.

 

  • אהבתי 1

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, blackpolo כתב:

אתה צודק אבל כמה עלה החשבון הסולולרי לכל בית בישראל ב2010 וכמה הוא עולה היום? כמה עלתה טלויזיה מסך שטוח ב2010  וכמה היא עולה היום? או כמה עלתה טיסה ללונדון ב2010 וכמה היום?  

 

בסלולר המחירים ירדו מהותית, ורמת השירות ואיכותו ירדה גם כן. זה לא מגיע משום מקום. טלויזיות ירדו במחיר גם כי הטכנולוגיה הפכה לזמינה יותר ומחירי הפיתוח נבלעו זה מכבר. הגורמים להוזלת הטיסות לא היו קשורים רק לרגולציה, ועולים חזרה היום בשל גורמים שונים. מה גם שהטיסות הזולות נותנות פחות, בפירוש, לעומת טיסות של פעם. 

 

לא הכל שחור ולבן.

לפני 3 דקות, yuvalganim כתב:

להגיד שיבואני הרכב לא עושים עלינו קופה זה עלבון לאינטיליגנציה.

וזה שהמס בישראל מופקע זה נכון, אבל לא סותר.

 

 

היית מנהל עסק שלא עושה קופה?

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 57 דקות, CX25GTI כתב:

מופתע מאילו אשר אומרים שאין מה לעשות ורמת המחירים פה מתקבלת על הדעת.

קיבלתי אי שם ב 2010 פורטה מליסינג , רק הגיעה לארץ, הרכב לשוק הליסינג תומחר ב 110K שקל, היום לא משנה המותג אם זו רנו ואו יונדאי המחיר כבר מגיע ל 150K , וזה רכב משפחתי להזכיר בסיסי למדי.

הנירו היוצאת התחילה את חייה בישראל אי שם ב 2016 במחיר של משפחתית מקבילה 136K, סיימה את חייה במחיר אשר נגע ב 160K...

150K הייתה בעבר הגיזרה של הרכבים המשפחתים פול סייז כמו ה 6 והסונטה , היו ימים...

והיום הנירו + עברה מזמן את ה160K...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, Uri-G כתב:

כתבה מאוד טובה שמסבירה למה לקרוא דוחות זה לא מספיק. צריך להבין גם איך קוראים אותם, בייחוד במגזר עם מיסוי כל כל גבוה כמו שוק הרכב.

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001222060

והכתבה מראה כמה הם לא יודעים לקרוא דוחות ולנתח רווחיות.

את אחוזי הרווח צריך לבדוק לא מהמחזור אלא מההשקעה. כמה כסף מושקע רק בנדל"ן כדיי לייצר את אותם 183 מיליון שקל?

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, RK כתב:

היית מנהל עסק שלא עושה קופה?

 

אין לי טענה ליבואנים, הם ממש לא אשמים.

הממשלה והכנסת הם הכתובת לעוול הזה.

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, Uri-G כתב:

תקרא עד הסוף הם מתייחסים לעלויות ורווח נקי.

קראתי אבל הנתונים הם מהמחזור.

עריכה: העלויות הן לייצור המחזור במונחים של קנייה מול מכירה (רווח גולמי) והוצאות תפעול.  שים לב שהם יושבים על נכסים לא שוטפים בשווי של 3.6 מיליארד שקל. כל הרווח שלהם לא מגיע 5% מזה.

 

עריכה אחרונה על ידי Night Driver

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, SlowRide כתב:

וכמה עלתה מנת שאוורמה ב2010? וב 2016? וכמה היום?

וכמה עלה השכר?

 

 

מחירי הרכב צמודי מטבע מכירה , האירו והדולר צללו בשנים האחרונות , הצרכן הישראלי לא רק שלא ראה ירידות מחירים אלא ממשיך לקבל העלאות מחיר בלתי פוסקות.

 

  • אהבתי 2

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, RK כתב:

 

בסלולר המחירים ירדו מהותית, ורמת השירות ואיכותו ירדה גם כן. זה לא מגיע משום מקום. טלויזיות ירדו במחיר גם כי הטכנולוגיה הפכה לזמינה יותר ומחירי הפיתוח נבלעו זה מכבר. הגורמים להוזלת הטיסות לא היו קשורים רק לרגולציה, ועולים חזרה היום בשל גורמים שונים. מה גם שהטיסות הזולות נותנות פחות, בפירוש, לעומת טיסות של פעם. 

 

בסולולר המחירים ירדו מהותית בגלל הרפורמה של כחלון ב2011 שהכניסה את גולן טלקום לשוק ואכן רמת השירות ירדה אבל עובדה שכל החברות התיישרו ועברו למודל הזה ולמסלולים  היקרים יותר שהם הציעו אין ביקוש רב (הערכה שלי לא בדקתי)

לגבי טיסות זה בדיוק העניין בעבקות רפומת השמיים הפתוחים הכניסו תחרות אמיתית לשוק של חברות כמו ריינאייר או וייז שלא הורשו להגיע לפה קודם. אמנם המוצר הוא אכן שונה באיכות. אני ואתה עדיין יכולים לבחור אם לקנות טיסה ללונדון ב600 דולר בבריטיש איירוויז או לקנות בוויז אייר ב100 דולר. אני חושב שכולנו יודעים מה הציבור החליט לגבי טיסות.

ללא הרפורמות האילו מי יודע מה היו המחירים. אני מנחש שהם לא היו יורדים.

מחירי הפיתוח והייצור של חיישנים ומערכות רבות ושונות ברכב גם ירדו ונבלעו. כמובן שבמקביל עובדים ומוסיפים מערכות חדשות  שלהם יש עלות פיתוח וייצור גבוהות יותר .

 

עריכה אחרונה על ידי blackpolo
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שציינו פה לפניי, תרבות הצריכה שלנו פשוט מעפנה.. והאמת שגם אם תהיה תחרות וכל יצרן שיצר איי פעם רכב יכנס לכאן, אם כולם יקנו ממנו ב150K 200K 250K למה שהוא יוריד?

אם אנשים קונים פה דצ׳יה שזה קרטון עם גלגלים בסכומים כאלה, למה שהם יורידו מחיר? 

אם נתחיל בלשפר את תרבות הצריכה של העם הזה, גם אם תהיה תחרות וגם אם לא (למעט מקרי קיצון), המחירים ישתפרו. 

אולי העלאת הריבית תשפר בכח את תרבות הצריכה? מי יודע... אולי פשוט ייפרסו לעוד כמה שנים ויתלהבו שההחזר לא גדל 🤷‍♂️

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, blackpolo כתב:

בסולולר המחירים ירדו מהותית בגלל הרפורמה של כחלון ב2011 שהכניסה את גולן טלקום לשוק ואכן רמת השירות ירדה אבל עובדה שכל החברות התיישרו ועברו למודל הזה ולמסלולים  היקרים יותר שהם הציעו אין ביקוש רב (הערכה שלי לא בדקתי)

לגבי טיסות זה בדיוק העניין בעבקות רפומת השמיים הפתוחים הכניסו תחרות אמיתית לשוק של חברות כמו ריינאייר או וייז שלא הורשו להגיע לפה קודם. אמנם המוצר הוא אכן שונה באיכות. אני ואתה עדיין יכולים לבחור אם לקנות טיסה ללונדון ב600 דולר בבריטיש איירוויז או לקנות בוויז אייר ב100 דולר. אני חושב שכולנו יודעים מה הציבור החליט לגבי טיסות.

ללא הרפורמות האילו מי יודע מה היו המחירים. אני מנחש שהם לא היו יורדים.

מחירי הפיתוח והייצור של חיישנים ומערכות רבות ושונות ברכב גם ירדו ונבלעו. כמובן שבמקביל עובדים ומוסיפים מערכות חדשות  שלהם יש עלות פיתוח וייצור גבוהות יותר .

 

 

רק שבעקבות תהליכים שונים בעולם, ומתוך הבנה של חברות הלואו קוסט שהמודל שלהן מביא אותן לשולי רווח לא מספקים (ואני עדין), המחירים היום רחוקים מאלה שהיו פעם, והמוצר לא משתדרג בחזרה. 

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...