Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה שכל חברי הפורום יודעים - יבואני הרכב מנקנקים אותנו...


CX25GTI

פוסטים מומלצים

לפני 45 דקות, Night Driver כתב:

קראתי אבל הנתונים הם מהמחזור.

עריכה: העלויות הן לייצור המחזור במונחים של קנייה מול מכירה (רווח גולמי) והוצאות תפעול.  שים לב שהם יושבים על נכסים לא שוטפים בשווי של 3.6 מיליארד שקל. כל הרווח שלהם לא מגיע 5% מזה.

 

אבל הנתונים כוללים גם את תחום הליסינג והטרייד הפחות ריווחיים ונכסים הם לא פעם רווחיים כשלעצמם.

 

הנתונים מהארץ על רווח תפעולי של רכב חדש עומד על 15% ללא רכיב מיסים. הנתונים בעולם מדברים על פחות מ 10% בממוצע לפעילות דומה בחו"ל.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

העליות מחירים בתעופה היו בעיקר בגלל מחירי הדלק שירדו בנתיים וכך גם מחירי הטיסות עכשיו שנגמרה חופשת הקיץ. מחירי הלאו קוסט חזרו כמעט לרמתם ב2019  אתה יכול לטוס בתחילת שנה הבאה למגוון יעדים ב60-80 יורו.

אבל בא לא נתווכח גם על זה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, Uri-G כתב:

הנתונים מהארץ על רווח תפעולי של רכב חדש עומד על 15% ללא רכיב מיסים. הנתונים בעולם מדברים על פחות מ 10% בממוצע לפעילות דומה בחו"ל.

מה עלות המגרש?
כמה זמן רכב שוכב במגרש אם בכלל?
מי מספק את האחריות?

קשה מאוד להשוות בלי לראות את המונה המלאה.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Night Driver כתב:

קראתי אבל הנתונים הם מהמחזור.

עריכה: העלויות הן לייצור המחזור במונחים של קנייה מול מכירה (רווח גולמי) והוצאות תפעול.  שים לב שהם יושבים על נכסים לא שוטפים בשווי של 3.6 מיליארד שקל. כל הרווח שלהם לא מגיע 5% מזה.

 

ההשוואה הנכונה והפשוטה היא בין הרווח הנקי לבין ההון העצמי. פה מקבלים שקרסו עשו ב-2021 15% על ההון העצמי שזה נחמד מאוד אבל לא משהו היסטרי. עכשיו תתחילו לצעוק, מה, יש להם מאיפה להוריד - 

 

המחזור של קרסו ב-2021 היה 4.3 מיליארד מול 275 מליון רווח. הווה אומר, מספיק שנותנים לכם 5% הנחה על מחיר הרכב והתשואה של 15% הופכת ל-3% שזה ממש על הקשקש.

 

בקיצור, תבואו בטענות למישהו אחר.

עריכה אחרונה על ידי edward
  • רעיון גרוע 2

האתר שלי: long.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, edward כתב:

ההשוואה הנכונה והפשוטה היא בין הרווח הנקי לבין ההון העצמי

ההון העצמי זה מה שהשקיעו בעבר. היום אם ארצה לרכוש את החברה ההון העצמי שאזדקק לו זה שווי החברה שהוא הרבה יותר גדול והוא המדד הנכון כי האלטרנטיבה היא לקחת את מה שהחברה שווה ולהשקיע במקום אחר.

  • רעיון טוב! 1

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, CX25GTI כתב:

מחירי הרכב צמודי מטבע מכירה , האירו והדולר צללו בשנים האחרונות , הצרכן הישראלי לא רק שלא ראה ירידות מחירים אלא ממשיך לקבל העלאות מחיר בלתי פוסקות.

 

זה נכון מאוד, אבל עד כמה לקוחות הקורולה יהיו עצבניים במיוחד על היבואן אם הוא יוריד את המחיר של הקורולה ב-10,000 שקל? זה מטומטם כמובן שכן מוכרים בזול רוכשים בזול אבל זו התרבות הצרכנית בישראל של אנשים שרוכשים רכב גם בגלל שמירת הערך שלו. יציבות מחירים זה משהו שצרכן בעצמו דורש, לכן אנחנו גם לא רואים עלייה גדולה בכאשר הדולר עולה. בכלל, משחק במטבע חוץ זה חלק משמעותי מאוד ברווח/הפסד של היבואנים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, ch2856 כתב:

זה נכון מאוד, אבל עד כמה לקוחות הקורולה יהיו עצבניים במיוחד על היבואן אם הוא יוריד את המחיר של הקורולה ב-10,000 שקל? זה מטומטם כמובן שכן מוכרים בזול רוכשים בזול אבל זו התרבות הצרכנית בישראל של אנשים שרוכשים רכב גם בגלל שמירת הערך שלו. יציבות מחירים זה משהו שצרכן בעצמו דורש, לכן אנחנו גם לא רואים עלייה גדולה בכאשר הדולר עולה. בכלל, משחק במטבע חוץ זה חלק משמעותי מאוד ברווח/הפסד של היבואנים. 

אני לא ראיתי את מחירי הרכב יורדים , הכיוון הוא אך ורק למעלה .

ובעבר לפני משבר הקורונה באם היבואן נתקע עם מלאי כמו שקרה למשל עם הקיה פורטה המחיר בערוצי יד 2 0 ק"מ צנח מ 129K לרמה של 107K , אני מניח שהיבואן לא הפסיד כסף גם לאחר הנחה של 18% + הרווח של הגורם המתווך.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, CX25GTI כתב:

אני לא ראיתי את מחירי הרכב יורדים , הכיוון הוא אך ורק למעלה .

ובעבר לפני משבר הקורונה באם היבואן נתקע עם מלאי כמו שקרה למשל עם הקיה פורטה המחיר בערוצי יד 2 0 ק"מ צנח מ 129K לרמה של 107K , אני מניח שהיבואן לא הפסיד כסף גם לאחר הנחה של 18% + הרווח של הגורם המתווך.

 

סובארו BRZ, פורשה קיימן/בוקסטר, פיג'ו 206GTI, סיאט לאון. דגמים שירדו, ממה שאני זוכר בשלוף.

 

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, blackpolo כתב:

אתה צודק אבל כמה עלה החשבון הסולולרי לכל בית בישראל ב2010 וכמה הוא עולה היום? כמה עלתה טלויזיה מסך שטוח ב2010  וכמה היא עולה היום? או כמה עלתה טיסה ללונדון ב2010 וכמה היום?  

דוגמאות חריגות שאינן מייצגות כלום. מדידת יוקר המחיה אינה מתבצעת לפי מחיר של מוצר, אפילו לא ענף, ספציפי, אלא לפי סל מוצרים מאוד מגוון ומייצג שנמדד בתורו במסגרת סולם הידוע כמדד המחירים לצרכן. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, RK כתב:

 

סובארו BRZ, פורשה קיימן/בוקסטר, פיג'ו 206GTI, סיאט לאון. דגמים שירדו, ממה שאני זוכר בשלוף.

 

בהערכה כללית המגמה היא 95% עליה מול 5% ירידה , וזו בהגזמה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 31.8.2022 בשעה 11:08, discoTD5 כתב:

אם זו רמת הכתבות האחרות של כלכליסט - אפילו לעטוף עם זה דגים זה לא ראוי

 

ככלל, העיתונות הפיננסית פה מביכה מאוד

פופוליסטית ורדודה: "תחקיר: אכלו לכם שתו לכם".

 

מדי פעם אני נהנה לחזות בדו-קרב ציוצים בין הסולידית לבין אחד הכתבים הכלכליים [כל פעם אחד אחר]. היא גדולה עליהם ב10 מידות, והיא אפילו לא מתיימרת להיות מוסמכת או בעלת תואר רלוונטי.

  • אהבתי 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, avargel כתב:

ככלל, העיתונות הפיננסית פה מביכה מאוד

פופוליסטית ורדודה: "תחקיר: אכלו לכם שתו לכם"

לטעמי כלכליסט הוא המביך ביותר. מאז הספין הידוע "תחקיר פגסוס"
שנפתח בקול תרועה וגווע בקול ענות חלושה.
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, CX25GTI כתב:

אני מניח שהיבואן לא הפסיד כסף גם לאחר הנחה של 18% + הרווח של הגורם המתווך.

 

על מה מבוססת ההנחה הזו?

 

לפני 6 שעות, CX25GTI כתב:

אני לא ראיתי את מחירי הרכב יורדים , הכיוון הוא אך ורק למעלה .

 

לך 10,15, 20 שנה אחורה ותבדוק אם מחירי הרכב בישראל עלו או ירדו, ריאלית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 31.8.2022 בשעה 13:17, RK כתב:

מאד קל להיות צ'ה גווארה באינטרנט. יש לך הצעה קונקרטית?

 

כן. לי יש. 

 

אני לא הייתי מאשר ליבואן לייבא יותר ממותג אחד.

 

אני אקח את מקרה צ'מפיון לדוגמא. לדעתי אם היו 4 יבואנים - אחד לכל מותג מבית VAG היית רואה פה תחרות אמיתית במחירים ביניהם.

אבל הרבה פעמים יבואן שמביא כמה מותגים, קובר אחד מהם מסיבות כאלו ואחרות ולא יוצר תחרות אמיתית בין המותגים.

 

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...