Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד חשמלית לאוסף: ברוכה הבאה Hongqi E-HS9


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת ששמעה הגיעה אליי כבר לפני מס' ימים אבל כשראיתי את הנתונים התקשתי להאמין שהדגם באמת יגיע.

 

היום היא צולמה - מה שאומר שהיא כאן, ולכן שווה התייחסות:

 

מדובר בלא פחות מספינה יוקרתית בעלת אורך של 521 ס"מ רוחב של 201 ס"מ ובסיס גלגלים א-ר-ו-ך של 311 ס"מ.

הספינה שוקלת 3180 ק"ג (משקל כולל)

 

הדגם שהיגע הוא עם 551 כ"ס ומגיע מ-0-100 ב-5 שניות.

 

הספק הסוללה הוא 99kWh והטטוח לפי WLTP הוא 465 ק"מ

 

תומך טעינה מהירה עד 110kW.

 

יש לו ששה מושבים בשלושה שורות (השורה האמצעית מכילה שני מושבי קפטן.

 

בטיחות:

אין עדיין מבחן ריסוק אירופאי.

יש 8 כריות אוויר, ואתכל מערכות הבטיחות המקובלות כולל זיהוי בשטח נסתר ובקרת שיוט אדפטיבית.

 

המחיר לכל הטוב הזה: 499000 ש"ח בלבד

 

266180095_4714132302002065_8745386444177587484_n.jpg?_nc_cat=105&ccb=1-5&_nc_sid=b9115d&_nc_ohc=KIvveJ600fEAX8sct_n&tn=9H1EZGUJACdNWfi0&_nc_ht=scontent.ftlv1-1.fna&oh=7ad120d2d193dae02cba0f85cbf1b9d1&oe=61B6AD12264651633_4714132395335389_2361823869527812673_n.jpg?_nc_cat=101&ccb=1-5&_nc_sid=b9115d&_nc_ohc=L6YTr5HaZ5UAX9DdtJ1&_nc_ht=scontent.ftlv1-1.fna&oh=771d3531d1957b4b1f70eae025f82704&oe=61B836CCimage.thumb.png.d0ae7bed84bc320595e574ee2ce878c8.png

 

 

למידע נוסף:

 

 

  • אהבתי 1
פורסם

יפה, לא חשבתי שהמותג הזה בכלל קיים מחוץ לסין.

 

חבל שלא מביאים גם את L5

 

spacer.png

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מקסים, 

העיצוב המעודן, רמיזות ליוקרה רק למבינים. 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 25

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

ברוכה הבאה.

 

בכל מקרה, ה״רמיזות״ למותגים קיימים לא מוסיפה לרכבים האלה כבוד, חבל שלא משקיעים קצת יותר בעניין הזה. מעניין גם לראות אמינות לאורך זמן.

 

מודה שלא הייתי קורא לעיצוב ״מעודן״, אבל על טעם ועל ריח...

 

 

עריכה אחרונה על ידי imprezadude
פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, imprezadude כתב:

מעניין גם לראות אמינות לאורך זמן.

Hongqi קיימת מ1958, ומייצרת לימוזינות לחברי מפלגה בכירים.

 

לא יודע לגבי הדגמים ה"עממיים" שלהם (זה מותג יוקרה לכל דבר), אבל בדגמי הדגל שלהם, מי שייצר רכבים לא אמינים, אני בטוח שהוא ומשפחתו זכו לראות מכרה אורניום מבפנים, לשארית חייהם.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • אהבתי 2
  • מצחיק 5

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

המעודן שצויין פה ניראה לי שנכתב בציניות , האמת שהרכב ניראה כאילו עבר במוסך של ברני וליפו ולכתוב על הרכב הזה במחיר הזה "רק" זה בדיחה .

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

אגב פה בארץ התוצר יקרא FAW ולא Hongqi.(הגיוני בהתחשב בעובדה שהשם Hongqi לא בדיוק קל להגיה.

 

ולמי שתהה הם בדיוק החלו למכור גם בנורבגיה - ממלכת כלי הרכב החשמליים באירופה - הם טוענים שמכרו כבר 500 מכוניות.

 

לגבי צפי המכירה בישראל (גם) בהתחשב ביבואן - לא נראה לי שאמות הסיפים יזוזו...

 

 

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil
פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, dkn1 כתב:

המעודן שצויין פה ניראה לי שנכתב בציניות

כנראה שאתה צודק, מה מדיניות הפורום לגבי Brain Farts?

עריכה אחרונה על ידי imprezadude
פורסם

ניחוש שלי, אין כוונה לשווק את הדגם הזה ממש והוא הגיע כמקרה בוחן של המותג. 

לפני שעה, vadim6385 כתב:

Hongqi קיימת מ1958, ומייצרת לימוזינות לחברי מפלגה בכירים.

 

לא יודע לגבי הדגמים ה"עממיים" שלהם (זה מותג יוקרה לכל דבר), אבל בדגמי הדגל שלהם, מי שייצר רכבים לא אמינים, אני בטוח שהוא ומשפחתו זכו לראות מכרה אורניום מבפנים, לשארית חייהם.

עד לאחרונה הם לא ממש ייצרו רכבים בעצמם אלא התבססו על דגם קיים של יצרן מערבי.

 

העיצוב בסגנון רולס רויס הוא תוצאה ישירה של מעצב החברה שהגיע ישירות מרולס רויס. אני נוטה להאמין שאין כוונה לשווק בשלב זה את הדגם הזה בישראל, בשלב זה, אלא יותר לבחון את המותג בכללותו לשיווק עתידי (היצרן "צעיר" בתחום הרכב החשמלי). 

פורסם

2 מטר רוחב? 

בהצלחה עם זה. 

כדאי להדביק לה כדורי טניס בפינות. 

  • אהבתי 2
  • מצחיק 7
  • רעיון טוב! 1

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם (נערך)

לא הבנתי את הטבלט במרכז שחוסם יציאות אוויר של המיזוג. זה נראה מאוד מוזר...

עריכה אחרונה על ידי Johnik
פורסם
לפני 15 שעות, vadim6385 כתב:

Hongqi קיימת מ1958, ומייצרת לימוזינות לחברי מפלגה בכירים.

 

לא יודע לגבי הדגמים ה"עממיים" שלהם (זה מותג יוקרה לכל דבר), אבל בדגמי הדגל שלהם, מי שייצר רכבים לא אמינים, אני בטוח שהוא ומשפחתו זכו לראות מכרה אורניום מבפנים, לשארית חייהם.

אז למה מותגים אחרים (לא מלוכסנים) גם לא משתמשים בשיטות האלה בשביל לייצר רכבים אמינים? 😂😂 

סך הכול זה אפשרי, אין דבר העומד בפני הרצון. 

×
×
  • תוכן חדש...