Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד חשמלית לאוסף: ברוכה הבאה Hongqi E-HS9


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נרשמו עוד דגמים:

 

רמת גימור PREMIUM עם סוללה קטנה יותר ( 84KWh) והספק נמוך יותר של 435 כ"ס "בלבד"  לדגם זה 7 מקומות, ומחירו עומד על 399000 ש"ח (100000 פחות מהגירסה הבכירה)

רמת גימור LUXURY עם הסוללה הגדולה והספק 551 כ"ס גם 7 מקומות ומפרט טיפה יותר צנוע מהגירסה הבכירה ומחירו עומד על 459000 ש"ח.

 

  • אהבתי 1
פורסם

בדיוק אתמול ראיתי שחורה בפתח תקווה.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם (נערך)

בהתחשב שהוא בין הרכבים החשמליים 7 מקומות היחידים הזמינים(אם הוא זמין) עם טווח סביר, זה בהחלט יכול להיות משתלם. אבל...עדיין הרכב הזה נראה פשוט מגוחך כמו חיקוי לולקס טוב, צריכים למכור אותו במבצע בשוק עם נעמיים וחולדה עם רינרן 😀

יש כמובן את עניין הבטיחות, אבל מצד שני טנק כזה יהרוג, כולל וידוי הריגה, כל רכב שינסה להתנגש בו 😀

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 21 דקות, Uri-G כתב:

חיקוי לולקס טוב, צריכים למכור אותו במבצע בשוק עם נעמיים וחולדה עם רינרן 😀

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הרכב במציאות נראה עצום במימדים כמו ספינה על הכביש, משהו שונה וייחודי. לפי המראה הייתי מצפה שיעלה יותר ממה שפורסם פה.

אני מניח שיהיו את האנשים שמחפשים את השונה וירכשו את הרכב.

  • אהבתי 1

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

במחיר רשמי של 399 לפני הנחות בהחלט שיהיו לה רוכשים

אין לה מתחרים, גם לא קרוב בכלל.

הבעיה המותג הלא ידוע, המפרט והנראות פנים כמה רמות מעל המוכר.

מראה ענין של טעם, בהחלט שם אותה אצלי בחניה

(גובה 10 שקל מכל צופה ומכסה את העלות מהר מאוד)

  • אהבתי 2
  • מצחיק 1
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היום ראיתי את הרכב הזה על הכביש, בהתחלה היה קשה לזהות, יש לציין שהתמונות בשרשור עושות לו עוול, הרכב שראיתי הוא בצבע לבן כולו, לטעמי הרכב מרשים מאוד וכמובן שלעומת כל השיקוצים שמגיעים מסין לאחרונה ומתחילים להסתובב בכבישי ארצנו מדובר ברכב ברמה אחרת (כמובן שגם המחיר בהתאם)

  • אהבתי 1
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

 

נראה טוב מבחוץ לטעמי, אבל גדול מדי (רוחב 2 מטר, אורך 5.30) וזה מאוד מאתגר בחניה ובכבישים צפופים. 

 

מבפנים נראה מרשים, אבל עדיין העיצוב לוקה בחסר. יוקרתי, אבל סיני.

 

הייתם שמים על זה חצי מיליון?

ופה החבר'ה מתלהבים מהתאוצה, לשם שינוי היא יותר טובה מנתוני היצרן:

 

 

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

לא הייתי שם חצי מיליון שקל על רכב שפעם ראשונה בחיים ראיתי ושמעתי על המותג הזה....זה לא סמרטפון או שואב אבק ב1000 שקל שיכול להרשות לעצמי לקחת סיכון.

 

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 26.1.2022 בשעה 12:15, discoTD5 כתב:

 

ניסיתי לדמיין בחירת צבעים יותר טובה, ואיך שאני לא חושב על זה, אני לא מוצא צבע שבו ניתן יהיה להסתכל על הדבר הזה מקדימה ללא משקפי מגן. 

Vantablack Light Absorbing Paint Meets BMW X6

פורסם

 

טסט וולוג שעלה לפני כמה דקות:

 

 

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם (נערך)

נכון להיום היתרון היחיד שיש לרכב הזה שהוא 7 מקומות החשמלי היחיד ועדיין לא רואה איך אנשים קונים רכב שנראה ככה ועולה ככה.

אם סקייוול לעומת זאת יצליחו להביא את גרסת ה 7 מושבים של ה et5 בעוד כמה אלפים בודדים מהמחיר של ה 5 מושבים, הם פשוט ישברו את השוק, ימכר לדעתי אפילו יותר טוב מהג'ילי. 

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
×
×
  • תוכן חדש...