Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד חשמלית לאוסף: ברוכה הבאה Hongqi E-HS9


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 745 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המעצבים השקיעו מאוד מבחוץ, פחות מבפנים. הם העתיקו מכל כך הרבה יצרנים, אבל שכחו להעתיק מה-EQS של מרצדס איך מעצבים שורה של מסכים לאורך הדשבורד. 

 

ככה נראית יוקרה אמיתית

 

 

 

 

 

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, זה עולה חצי מבמוו או מרצדס, אבל מלבד סמל הסטטוס הנלווה אליהם (שאני מניח שחשוב לקהל היעד של רכבי היוקרה) מה לגבי אמינות מוטלת בספק? (בכל זאת, חדש בארץ + סיני) מה לגבי זמינות חלפים וידע של מוסכים בפתרון תקלות? (ראה סוגריים קודמים) מה לגבי סחירות עתידית? (יש טרייד שיהיה מוכן לקחת כזה רכב? מלבד סמלת? ואם כן, כמה יהיה שווה?)

מי שמוכן לשלם את העלות של הeraly adapter... בשביל לנסוע בסופו של יום, ברכב סיני, שנראה ככה... 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המבחן המתבקש הוא השוואה בינו לבין EQC ואיטרון שאפשר לקבל באותו טווח מחיר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, dj_dani כתב:

כן, זה עולה חצי מבמוו או מרצדס, אבל מלבד סמל הסטטוס הנלווה אליהם (שאני מניח שחשוב לקהל היעד של רכבי היוקרה) מה לגבי אמינות מוטלת בספק? (בכל זאת, חדש בארץ + סיני) מה לגבי זמינות חלפים וידע של מוסכים בפתרון תקלות?

גם האמינות של מרצדס וב.מ.וו. מ20 שנה האחרונות מוטלת בספק.

וגם איתן עלולה להיות בעיה של זמינות חלפים וידע, במיוחד בארץ - לדוגמא מוכרים פה רכבים צרפתיים מקום המדינה בערך, ועדיין לא יודעים לטפל בהם.

אז מה תגיד על מרצדס EQS או משהו בסגנון, כשתצוץ שם איזה תקלה אקזוטית באחת המערכות האלקטרונית הסופר משוכללות.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • אהבתי 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק ברכב הזה, אבל גם, הרצון להיות עתידני וממוחשב פוגם בנוחות, ואז הוא לא שווה כלום. אדם שרוצה להדליק מזגן (ואם זה תוך כדי נסיעה, אז בכלל), צריך לשלוח את היד אוטומטית לכפתור לחיץ כלשהו, הכפתור צריך להיות נגיש מאוד ולחיץ בקלות. גם כפתור מסוג מסך מגע הוא בעייתי. 

 

אז לפשפש בתפריט בשביל להדליק מזגן, זה בדיוק ההיפך מנוחות. שלא לדבר ברכב הזה, שהתפעול נעשה דרך ההגה ששולח אותך למסך אחר ו... חתיכת כאב ראש.

 

הרבה מסכים זה נחמד (לא ברור למה הרכבים הבינוניים עדיין לא אימצו את זה, אנחנו עמוק עמוק בתוך עידן המחשבים והסמארטפונים לכל ילד, כמה כבר עלויות זה להוסיף מסך אחד או שניים לקישוט?) אבל בשום פנים ואופן לא על חשבון המקשים הפיזיים. למזגן, למערכת השמע, לתפעול הכסא, לתפעול החלון.

 

 

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, outlander כתב:

לא רק ברכב הזה, אבל גם, הרצון להיות עתידני וממוחשב פוגם בנוחות, ואז הוא לא שווה כלום. אדם שרוצה להדליק מזגן (ואם זה תוך כדי נסיעה, אז בכלל), צריך לשלוח את היד אוטומטית לכפתור לחיץ כלשהו, הכפתור צריך להיות נגיש מאוד ולחיץ בקלות. גם כפתור מסוג מסך מגע הוא בעייתי. 

 

אז לפשפש בתפריט בשביל להדליק מזגן, זה בדיוק ההיפך מנוחות. שלא לדבר ברכב הזה, שהתפעול נעשה דרך ההגה ששולח אותך למסך אחר ו... חתיכת כאב ראש.

 

הרבה מסכים זה נחמד (לא ברור למה הרכבים הבינוניים עדיין לא אימצו את זה, אנחנו עמוק עמוק בתוך עידן המחשבים והסמארטפונים לכל ילד, כמה כבר עלויות זה להוסיף מסך אחד או שניים לקישוט?) אבל בשום פנים ואופן לא על חשבון המקשים הפיזיים. למזגן, למערכת השמע, לתפעול הכסא, לתפעול החלון.

 

 

אתה עכשיו הזכרת לי מעבר של טלפונים עם לחצנים פיזיים למסך מגע. חייבים כפתורים פיזיים...לא חייבים בכלל כפתורים במקום זה פשוט תגיד לרכב שלך "תדליק לי מזגן על חום/קור או טמפ' רצויה. או תגדיל חום/קור. תתקשר למישהו, נווט הביתה/עבודה. שים לי ברדיו גלגלץ או רשת ב'.

צאו כבר מעידן של כפתורים פיזיים בכל מקום. אז נכון זה עדיין לא מושלם ולא בכל מקום יש עיברית או פקודות בעיברית אבל זה עיניין של זמן. 

מצד שני אם אין אפשרות של פיקוד קולי והכל דרך תפריטים לא אינטויטיביים ועוד בזמן נהיגה כאן אני מסכים איתך לגמרי עדיף משהו פשוט ופיזי.

כרגע אנחנו במהפכה טכנולוגית אם זה מעבר לחשמלי, מעבר להמון מסכים במקום לוח שעונים או בקרות ברכב למערכות שונות ברכב ועד כל הנושא של רכב אוטונומי. 

צריך לשנות קצת את החשיבה ולא ישר להיות אנטי כי התרגלתי למשהו מסויים וטוב לי. אבל בעוד עשור לפי דעתי כבר לא יהיה ויכוח יש כפתור פיזי למזגן או רדיו או מסך בגודל כזה או אחר אלא עד כמה הרכב יעיל יותר אנרגטית, עד כמה מערכת ניווט אוטומטית קרובה לסוג נהיגה שאני אוהב ועוד...

קצת סבלנות והכל יהיה :) 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיקוד קולי היה ונשאר דבר מוגבל ומגביל. אני נוסע בכביש המהיר עם חלון פתוח, לא טוב לו כי הוא לא שומע אותי, אני שומע מוזיקה בכיף, לא בא לי הפרעה של 10 שניות בכדי לשנות 2 מעלות במזגן, אני נוסע רוורס במקום צפוף וצריך לקפל מראות? לא רוצה להיכנס לתפריט או לבקש באופן קולי, כואב לי קצת הגב בנסיעה ארוכה, רוצה לשלוח יד לשנות את הזווית באופן עיוור ונוח, לא רוצה להיכנס לתפריט ולשנות ומה אני אומר בפקודה הקולית? תשנה לי ב-2 מעלות?. 

 

יש דברים שזה נכון עבורם ויש שפחות, ברכב זה פחות. היית מחליף את המקלדת הפיזית של המחשב במקלדת מגע? אין מה לעשות, זה תמיד יהיה פחות נוח. 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר האחרון בBMW מרצדס ואודי שיכולים להתגאות זה האמינות.

  • רעיון טוב! 1

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, ch2856 כתב:

פיקוד קולי היה ונשאר דבר מוגבל ומגביל. אני נוסע בכביש המהיר עם חלון פתוח, לא טוב לו כי הוא לא שומע אותי, אני שומע מוזיקה בכיף, לא בא לי הפרעה של 10 שניות בכדי לשנות 2 מעלות במזגן, אני נוסע רוורס במקום צפוף וצריך לקפל מראות? לא רוצה להיכנס לתפריט או לבקש באופן קולי, כואב לי קצת הגב בנסיעה ארוכה, רוצה לשלוח יד לשנות את הזווית באופן עיוור ונוח, לא רוצה להיכנס לתפריט ולשנות ומה אני אומר בפקודה הקולית? תשנה לי ב-2 מעלות?. 

 

יש דברים שזה נכון עבורם ויש שפחות, ברכב זה פחות. היית מחליף את המקלדת הפיזית של המחשב במקלדת מגע? אין מה לעשות, זה תמיד יהיה פחות נוח. 

כנראה אף פעם לא יצא לך להשתמש בפיקוד קולי ברכב או שהרכב שהייתה בו זה לא עבד בצורה טובה.

כאשר אתה מדבר בדיבורית עם חלון פתוח שומעים אותך? אם התשובה היא כן גם המערכת מזהה את הפקודה שלך. להגיד "קר לי" או "חם לי" ממש לא לוקח 10 שניות וזה משנה את הטמפ ב-2 מעולות כברירת מחדל או מה שתגדיר כמדרגה לשינוי. אין צורך להכנס לשום תפריט על מנת לבצע פקודה קולית פשוט לוחצים כפתור על ההגה ואומרים פקודה. יש לך כאב גב תגיד "אני רוצה מסאג'". אני לא מאמין שאתה בזמן נסיעה משנה כיוונים של המושב. ויש לך אפשרות להגדרת פרופילים שבה ניתן לשנות לא רק כיוון מושב אלא כל התנוחה כולל הגה ומראות שיהיה לך יותר נוח. כאשר אתה נוסעה רוורס מראות משנות כיוון לבד או שאתה אומר "קפל מראות"

בקיצור על כל דבר שתגיד שלא נוח יהיה מישהו שיגיד את ההפך. בסוף יש המון דברים שאתה פשוט רגיל עם השנים ולא מוכן לוותר אבל זה לא אומר שזה לא מתאים או לא נוח.

כל אחד ומה שמתאים לו...

עריכה אחרונה על ידי Johnik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משתמש בהחלט בתפעול קולי אבל רק עבור דברים בהם זה באמת שימושי, בשביל להעביר שיר אני לא אשתמש בתפעול קולי כי זה איטי, חיפוש של שיר מסוים או זמר מסוים? כן, כך גם בניווט אם אני מחפש תחנת דלק קרובה או חניון. אתה בוחר מראש להגביל את עצמך לצורת תפעול מסויימת, אני רוצה את כל האפשרויות ואת זה אתה מסרב להבין, מדוע תפעול קולי או מסך מגע צריך לבוא על חשבון כפתורים פיזיים? 

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, vadim6385 כתב:

גם האמינות של מרצדס וב.מ.וו. מ20 שנה האחרונות מוטלת בספק.

וגם איתן עלולה להיות בעיה של זמינות חלפים וידע, במיוחד בארץ - לדוגמא מוכרים פה רכבים צרפתיים מקום המדינה בערך, ועדיין לא יודעים לטפל בהם.

אז מה תגיד על מרצדס EQS או משהו בסגנון, כשתצוץ שם איזה תקלה אקזוטית באחת המערכות האלקטרונית הסופר משוכללות.

 

ואם כמה שאתה צודק, אני אעדיף צרה אירופאית בחנייה, משני צרות סיניות בחנייה במחיר זהה. 

 

הסינים עוד לא שם, הדבר היחיד שהם יודעים למכור זה גאדג'טים ברכב, הם לא שם בהנדסת אנוש, הם לא שם בסחירות, הם לא שם בבטיחות, הם לא שם בהתנהגות כביש, הם לא שם באמינות לטווח ארוך. כן, חל שיפור באיכות החומרים וההרכבה, אך כרגע זה בטווח הקצר, נדע לגבי זה בהמשך ממי שיעיז לנסות.

 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 745 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...