Jump to content

dorondoron

  • פרסום הודעות

    120
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

34 נייטרלי

אודות dorondoron

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בסוף כל עסקה חברת הליסינג מגישה לחברה שמחזירה את הרכב דוח וחשבונית עבור נזקים בהחזרת הרכב, מעין חשבון סופי, יכול להיות שזו הסיבה לכותרת של התמונה. לגבי דוח סליקה, לא רק שיש לחברות מוסכי הסדר, לחלק מהחברות מוסכים וחברות ביטוח בבעלותן. נקודה לגבי הרכב, בעסקה קודמת היו לנו מספר רכבים כאלו בחברה, חלקם הוחזרו עם מעל 170,000 ק"מ ללא שום תקלה, שני רכבים שמורים עם ק"מ נמוך נקנו ע"י שתי עובדות בחברה והם עדיין משרתים אותן.
  2. דגם ה- 1.6 היה אחד הרכבים הכי פופולריים בתחילת פריחת עידן הליסינג, דגם ה- 1.8 ולאחריו ה- 2.0 נרכשו בעיקר ע"י אנשים פרטיים, סוג של סובארו של שנות האלפיים. היתה לחמי GLX 2.0 בזמן שלי היתה 1.6 LX אמינות מופלגת ואחזקה זולה, אני החזרתי את הרכב אחרי שלוש שנים, חמי החזיק אותו שש שנים ללא שום תקלה ולאחר מכן שדרג ל- 6 מאזדה לנטיס חדשה (אם קיימת בתיאוריה) מול רנו מגאן סטיישן דיזל שאצלי? אני בוחר במאזדה.
  3. הנהגת נכנסה ברכב תפעולי, עם כל הצער שבדבר, הרכב הזה לא אמור להיות על הכביש. (לא הוא ולא כל מיני כלים אחרים, ישראל וכו') יכול להיות שהתנגשות עם רכב נוסעים היתה מסתיימת ללא תוצאות טרגיות, הקטינים קיבלו את חייהם במתנה. מתוך פסק הדין: 16.הקטין ל', שהיה ברכב התפעולי כשפניו מופנות נגד כיוון נסיעתה, סיפר בעדותו בבית המשפט כי הבחין ברכב הנאשמת עוקף שני רכבים שהיו מאחוריהם ופוגע בהם במהירות (פרוטו' עמ' 6 שו' 11, עמ' 7 שו' 9). בחקירתו הנגדית סיפר כי רכב הנאשמת היה בנתיב הנסיעה שלהם, פנה לנתיב השני ושוב חזר לנתיב בו נסעו (פרוט' עמ' 9 שו' 15). כאשר נשאל כיצד יכול היה להבחין במתרחש
  4. תענה לו בפשטות שגם אתה יודע איפה הוא גר..
  5. ברוב הצמתים בארץ הרמזור ביציאה יהיה לאחר מעבר החציה (באם קיים, ובכניסה לפני) בצומת הזה הצבת רמזור אחרי מעברי החציה יתקבל הרחק מדי מהצומת. במצב של עומס, מי שמגיע מהשיקוע בכיוון המדובר, לא יראה את הרמזורים מעבר לצומת. יש כללים להצבת רמזור ואחד מהם מתחשב בזווית הראיה של הנהג. הנסיעה בכיוון ישר היא עם נטיה ימינה וכמו שנרשם, יכולה לבלבל עם כניסה לנת"צ. אין נתיב מטרונית/נת"צ בשיקוע בשני הכיוונים.
  6. תכניס את הנתונים למחשבון של חילן עם ובלי הרכב וכך תדע מה ההפרשים לכל תשלום (המחשבון קרוב מאוד למציאות) https://www.hilan.co.il/מרכז-ידע/אשפי-חישוב/אשף-נטו/
  7. dorondoron

    שטיפת רכב בשירות עצמי

    https://citywash.co.il/
  8. אם משהו יפריע לפתחי האוורור של הסוללה תהיה התראה אחרת על חימום של הסוללות וזה יקרה תוך כדי נסיעה, אם התקלה מופיעה בהנעה, לא ברורה טענת המוסך לגבי אוורור של הסוללה, חסימת פתחי האוורור לא תשפיע בהנעה (איך הסוללות יתחממו אם הרכב עמד כבוי?) אין מערכת קירור מים לסוללות, יש מערכת קירור למנוע החשמלי וניתן לראות את המפלס של נוזל הקירור הורוד בתא המנוע. לי זה נשמע כמו פריקה לא רצויה של הסוללות או אי טעינה שלהן, אבל קטונתי לעומת המומחים במוסך.
  9. אל תרכוש את הצמיגים לפני שיש לך את אישור משרד התחבורה ולפני שאתה סגור על נושא היבוא עד הפרט האחרון. חפש צמיגים טריים, אני מניח שלא חסרים צמיגים כאלו בארה"ב. https://www.walmart.com/product/129259408/sellers לאחר קבלת האישור אתה רוכש את הצמיגים ושולח אותם לארץ, לא משנה כיצד תשלח אותם, יושופס, דואר ישראל או כל חברת שילוח אחרת, הם כבר יגידו לך כמה מיסים אתה צריך לשלם. לדעתי במידה ואתה לא בקיא בנושא, תשלם עוד כמה שקלים ליושופס ותייבא את הצמיגים דרך הים (הם יעשו עבורך את כל עבודת הניירת והמשלוח) המכס לא יעשה לך בעיות כיוון שיש לך אישור משרד התחבו
  10. אין שום מניעה ליבוא של חמישה צמיגים. תמצא ספק בחו"ל שמוכן לשלוח אליך את הצמיגים לארץ, במידה ולא אפשרי תירשם ליושופס ותקבל כתובת בארה"ב / אנגליה. אתה ממלא את טופס בקשה לייבוא מוצרי תעבורה לפני שאתה רוכש את הצמיגים, ולאחר קבלת האישור אתה מייבא אותם. קישור לטופס: https://forms.gov.il/globaldata/getsequence/[email protected] תבחר יבוא אישי, פרט מכס 4011, תמלא רק את הפרטים הנדרשים בכוכבית אדומה. 4011909000/54019090/5
  11. נסה את ushopsmotors אם אתה רוצה לשנות מידות צמיגים ברשיון הרכב, תעזוב את היבואן, הטכניון מכון התקנים ומשרד התחבורה, המקום שלך הוא מכוני הרישוי בלבד וד"ל.
  12. רכב ליסינג, 'אסתפק' בשידרוג למאזדה 3, הסיכוי שזה יקרה שואף לאפס. על פניו נראה כמו כל רכב חדש של מאזדה, שיפור של הדגם הקודם. לא רואים הרבה את הדור החדש, או שזה לא מעניין את היבואן או שהתמחור לא מאפשר מכירה בכמויות כמו בעבר. היתה לי אחת דור קודם, לטעמי רכב נהדר, דינמי, שקט ונוח. הרבה שנים עם רכבי חברה/ליסינג, כרגע עם רנו מגאן סטיישן דיזל, הרכב הכי גרוע שהיה לי, מעל שנה ו- 45,000 ק"מ, אי אפשר להתחבר או לאהוב את הרכב הזה.
×
×
  • תוכן חדש...