Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308, סליחה שהמלצתי (ספויילר: בסוף לא הלך מנוע, זה היה מיכל דלק תקול)


mcshmupi
שימו לב! השרשור הזה בן 325 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברור שיהיה. לפחות תקבל בתמורה קרנף אתלטי ולא מכסחת דשא רוטטת עם זמן חיים קצוב.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רק שעל הGT מבקשים כמו 3-4 רכבים עם מנוע 1.2 פיורטק.
עם כל הכבוד ב125K אפשר לרכוש רכבים עם נתונים מקבילים אך בכמה קטגוריות מעל, החל מולוו V40 ואינפיניטי Q30 2.0 עד לאאודי A3 SHART 2.0 וסופרב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, yohai71 כתב:

צודק. אמנם בכמה סנטימטרים בודדים אבל מה שנכון נכון.

 

בכל אופן, אני התבלבלתי- זה הסדאן GM הכי גדול אי פעם. אח"כ ה-Fullsize הזה ביצע Downsizing. ונדמה לי שעדיין עקף את כולם מבחינת נפח מנוע, עם אופציה ל-454cu שזה 7.4 ליטר...

פעם המחלה שלי לאמריקאיות גדולות וישנות הייתה חזקה במיוחד, אז נשארו כמה פרטים שאני עוד זוכר, 

אז בנוגע למנוע, די בטוח שקדילאק עקפו את זה ב1970 עם המנוע הגדול ביותר (ברכב "מודרני" לפחות) עם 8.2 ליטר, או באמפירית -  500cu in (וכאופציה מנועים "קטנים" יותר בצורת 7.2 ליטר ו7 ליטר בשנות דגם הקודמות)

לצערנו עם כל תקנות זיהום האוויר, המנוע המדובר לא מרגש במיוחד (יחסית לגודלו)

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 57 דקות, Gavrik כתב:

רק שעל הGT מבקשים כמו 3-4 רכבים עם מנוע 1.2 פיורטק.
עם כל הכבוד ב125K אפשר לרכוש רכבים עם נתונים מקבילים אך בכמה קטגוריות מעל, החל מולוו V40 ואינפיניטי Q30 2.0 עד לאאודי A3 SHART 2.0 וסופרב.

 

גם לי קשה לשלם כזה סכום על משפחתית האצ׳בק חזקה מבית צרפתי מיוחדת ככל שתהיה, אבל אולי יש אנשים שמוכנים מי יודע.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

אפשר לקבל סוג של 'המדריך למתאבד'?

אם אני בכל זאת רוצה את הרכב אחד שהוחלפה לו כבר הרצועה- מה אני צריך לבדוק?

מבחינת המקט ותקלות אפשריות אחרי? רק צריך לבדוק שלא צורכת שמן?

ואיזה עוד תקלות אפשריות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוודא שעבר כמה שיותר זמן מאז החלפת הרצועה. לפחות שנה בסט קייס שנתיים ומעלה.
אני עוקב אחרי השרשור והשרשור המקביל באדיקות, ממה שראיתי עד כה הרוב המוחלט של המנועים שנפגעו התחילו לצרוך שמן זמן קצר לאחר החלפת הרצועה כאשר יש בודדים שלקח להם יותר זמן לפתח צריכת שמן חריגה.

עם רצועה דור שני עדיין לא נראו תופעות כמו עם הראשונה, לא בטוח אם הבעיה נפתרה ב100% אך בטוח שהרצועה שאחרי 2017 מחזיקה יותר טוב.
אז אפשר גם לחפש אחת שעברה החלפת מנוע למנוע חדש שהגיע מהמפעל עם רצועה דור שני. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הרצוע דור הראשון התפוררה- יש סיכון לצריכת שמן.

אם הוחלפה במסגרת ריקול ללא התפוררות, רוב הסיכויים שלא יקרה כלום.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@yulianx כל הרצועות דור ראשון מתפוררת, לפעמים זה שלא נדלק נורת שמן רק גורם ליותר נזק כי המנוע עובד יותר עם הפירורים.

 

לצערי יש כאן לא מעט אנשים שהחליפו במסגרת הריקול כביכול "לחא התפוררות" אך עדיין סובלים מנזק גדול למנועים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כול רצועת דור ראשון גורמת נזק ע״י סתימת המשאבה.

 הרי לא כולם סובלים מצריכת שמן או החלפת מנוע.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא לכולם נוצר אך כמו שרבים בשרשור הזה והמקביל יעידו אין קשר בין אם החלפת באופן יזום/בריקול לבין אם נדלקה לך נורה.

 

הרצועה יכולה להתפורר ולסתום מעברי שמן בלי לגרום לירידת לחץ בנקודה הספציפית בה חיישן הלחץ שמן מודד את הלחץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נדלקה זה כבר מקרה אבוד כניראה.

אבל אם לא,יש סיכוי שגם הכול בסדר.

לא כולם ראו את מצב הרצועה כשהיא הוחלפה על מנת לדעת האם התפוררה או לא.

 

אני נמצא בקבוצת וואטספ של קקטוס, אני בערך 34 חברה, עם חלק מהרכבים בעלי דןר ראשון, אין בעיות.

 

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא לכולם,אבל בכמות מספיקה כדי להרוס מוניטין ואמינות המוצר.

אני אתן דוגמא למה שקורה אצלי ב C3 ,להזכירכם הרכב שלי עלה לכביש במרץ 2021,באוגוסט החלפתי שמן ופילטר שמן,במורשה,העבודה בוצעה לידי,כמות השמן מדוייקת,נבדק מדיד,ונסעתי לשלום.

 

היום,לאחר כחצי שנה מאז החלפת השמן,ונסועה של 5000 ק"מ,המדיד מוצף שמן,ושאני אומר מוצף אני מתכוון לזה שהשמן הרבה מאוד מעל הקו העליון במדיד.

 

לפי לובינסקי,וגם ברישומים,הטיפול הראשון שלי לא נחשב כ "טיפול ראשון" אלה כהחלפת שמן יזומה ע"י הלקוח.

במרץ אני נכנס לטיפול ראשון,אולי אפילו קצת אקדים לקראת סוף פברואר.

 

סימפטומים : הרכב רועד יותר בחודשים האחרונים,לא היסטרי,אבל מורגש,השמן במדיד עולה ועולה.

אני מבחינתי,מבין לחלוטין שהמנוע הולך לקבל מצתים חדשים,בנוסף לטיפול השנתי.

 

עכשיו למה אני מספר את כל זה ? ,כל כך הרבה אנרגיה ומילים יוצאים על הרצועה המחורבנת הזאת,עד שלפעמים קשה לאדם מהישוב להבין או להרגיש שהמנוע הזה הוא רגיש מאוד,הוא זקוק לאחזקה תכופה ומתמידה,ופה נמצא הכשל !

אז כן ,הוא מנוע שנותן מומנט נפלא,צריכת דלק בינעירונית מצויינת,יצא לי 23 ק"מ לליטר בשיא כמעט 24.

 

אבל יש מחיר,תחזוקה

 

גם אם הרצועה דור 2 או 3 תחזיק מעמד יפה,המנוע עצמו יצטרך תחזוקה כבדה כדי להגיע ל 200K ללא בעיות משמעותיות.

 

זה מנוע כושל,ולא משנה איך ננסה להמתיק את הגלולה,לשחק בסטטיסטיקה,לייפות את המציאות,,,זה לא יעזור.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי yoni2sh
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תריח שלשמן אין בטעות ריח של בנזין

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין  לו ריח של בנזין טרי,אבל כן יש ריח אחר,סוג של ערבוב כימי שמזכיר שריפה,פיח,ובנזין.

זה ברור לחלוטין שבנזין זולג לצילינדרים,ואני בטוח שזה לא ספציפי רק אצלי.

שמתי לב שזה קורה גם ב 208 שלי לפני שנה.

הרי זה ברור למה רצועות מתפרקות,הדלק בשמן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, מלטבשי כתב:

תריח שלשמן אין בטעות ריח של בנזין

 

יש מנוע כזה שאין לו חדירת בנזין לשמן?

 

אני לא מכיר

 

בכמויות קטנות, זה תקין 

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 325 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...