Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השתמשתי בניקוי חול וצביעה באבקה למשולשים אחוריים מפלדה, כששידרגתי את האספנות לסרן דיסק. לכן אני מבין כמה זה יוצא יפה.

אולם, בג'נטים סגסוגת ממש רצוי להימנע מזה - הם לא עומדים טוב בטיפול בחום.

כן אני יודע שהרבה נוסעים ככה ולא קרה כלום, אבל זה לא מוכיח דבר.

https://www.rtsauto.com/is-powdercoating-bad-for-rims-yes-and-illegal-in-germany-so-is-using-heat-to-bend-them-back/

 

  • מעניין 2

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

יפה מאוד. הולך חזק עם הצבע הלבן של האוטו

בתחלס מעניין אם יש איזה תוכנה שתוכל לשים תמונה של האוטו ולערוך צבעים כדי לחזות מה מתאים ומה פחות

פורסם

כתיבה יפה חביבי,

תודה על שיתוף של אינפורמציה כזו חשובה, אולי ביום מן הימים אקח גם את הג'אנטים שלי לשיפוץ שם.

הג'אנטים מתמזגים יפה עם הרכב, וזה ממש נראה כמו קלאסיקה

אני לא מסכים איתך שג'אנטים בהכרח נועדו להיות בצבע אחיד, אבל זה כבר עניין של טעם :)

תהנה וסחטיין על המחקר וההשקעה שיכולים לעזור לכולם פה

 

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

פורד פוקוס האצ'בק 1.6 2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

פורסם

איזה יופי! ממש אהבתי.

כמה זמן לוקח התהליך ברייטק? כלומר מהרגע שהבאת את הג'אנטים תוך כמה זמן ביקשו ממך לפנות אותם מהסדנא כשהם מוכנים? 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני שעתיים, discoTD5 כתב:

איזה יופי! ממש אהבתי.

כמה זמן לוקח התהליך ברייטק? כלומר מהרגע שהבאת את הג'אנטים תוך כמה זמן ביקשו ממך לפנות אותם מהסדנא כשהם מוכנים? 

הוא כתב, יומיים

  • אהבתי 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני 12 שעות, דובצע כתב:

יפה מאוד. הולך חזק עם הצבע הלבן של האוטו

בתחלס מעניין אם יש איזה תוכנה שתוכל לשים תמונה של האוטו ולערוך צבעים כדי לחזות מה מתאים ומה פחות

 

תודה רבה, האמת שכשהייתי שם הרהרתי ועלתה לי בדיוק המחשבה הזו. אם הייתה איזושהי תוכנה שיכולת לצלם בה את הרכב ולהתאים לו ג׳אנטים מקוריים (בדגש על מקוריים) מכל חברה אפשרית, כולל מניפת צבעים (כמו RAL לדוגמה) - זה היה מושלם. קצת מוזר שאין כזה דבר.

 

לפני 9 שעות, this_is_me כתב:

כתיבה יפה חביבי,

תודה על שיתוף של אינפורמציה כזו חשובה, אולי ביום מן הימים אקח גם את הג'אנטים שלי לשיפוץ שם.

הג'אנטים מתמזגים יפה עם הרכב, וזה ממש נראה כמו קלאסיקה

אני לא מסכים איתך שג'אנטים בהכרח נועדו להיות בצבע אחיד, אבל זה כבר עניין של טעם :)

תהנה וסחטיין על המחקר וההשקעה שיכולים לעזור לכולם פה

 

 

תודה רבה, אני חקרתי הרבה על ״רייטק״ ומלבד סרטונים ומדיה שהם מפרסמים, אין הרבה מידע.

אני חושב שזה חשוב מאוד להפיץ את האינפורמציה הזו למי שירצה לעשות זאת בעצמו בעתיד.

 

לפני 5 שעות, discoTD5 כתב:

איזה יופי! ממש אהבתי.

כמה זמן לוקח התהליך ברייטק? כלומר מהרגע שהבאת את הג'אנטים תוך כמה זמן ביקשו ממך לפנות אותם מהסדנא כשהם מוכנים? 

 

שמח שאהבת! כפי שציין @avargel מעליי, זה לוקח יומיים. אגב, המקום עצום, אז אין לחץ ״לפנות״ אותם. הם צובעים המון דברים ואני לקחתי להם ממש פסיק מהמחסן הענקי של הדברים בעבודה שהיו שם. אני אגב תחילה הערכתי שייקח לו יותר, אבל להפתעתי זה לקח יומיים שזה די מטורף. אני חושב שהחלק הקשה הוא הניקוי, כי הצביעה בשיטת ה-powder coating היא מאוד קלה ופשוטה וזה היופי בה. כמובן שיש טכניקה מסוימת, אבל זה חוסך המון זמן ועדיין מגיע לגימור ותוצאה אחידים.

 

לפני 4 שעות, osheri כתב:

כתיבה ממש יפה

לדעתי הצבע הכסוף לבן ממש מתאים על הרכב ובאופן כללי האוטו נראה וואו!

 

תודה רבה! כמו שאמרתי, אני עדיין צריך לישון על זה - וכמו שאני מכיר את עצמי, אני כנראה אצבע אותם שוב :-).

  • אהבתי 1

2016 BMW M235i.

  • אחראי פורום
פורסם

אוהב את הפוסטים שלך וההתעמקות בדברים שמשגעים אנשים כמונו.

רייטק מקום איכותי, כבר כמה שנים שאני רואה עבודות שלו כמו שלדות של אופנועים ישנים וחלקי מתלים, מרשים.

אני איתך בתהיות לגבי הגוון, חושב שהוא טיפה חיוור. ובכ"ז זה לא מוריד מהלוק של האוטו.

מה שכן, הייתי נותן קונטרה עם דפיוזר שחור, שיתאים לחצאיות.

כל חבר עם פוטושופ יכול לעזור לך עם התאמת גוון.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)
לפני 31 דקות, GT 180 כתב:

למה לא מצויין כמה עלתה כל הצביעה?

 

הסיבה שלא כתבתי את המחיר שעלה לי בצורה מפורשת היא משום שהמקרה שלי מעט ״מיוחד״; גל ואני עשינו ניסוי עם צבע מסדרת צבעים לא סטנדרטית (זאת אומרת לא הספק צבעים שהוא עובד איתו בדרך כלל) שעולה יחסית הרבה יותר מהעבודות הרגילות. בגלל שאני עדיין ב״משא ומתן״ איתו על הפרויקט, זה עלול להשתנות ואני לא רוצה להטעות אנשים אחרים.

 

בכל מקרה, נתתי לינק לאתר של רייטק בו יש מחירון לכל גדלי החישוקים - היופי ב״רייטק״ זה שהם לא מסתירים את זה וזה גלוי לכל, אבל בשבילך הוספתי את זה למטה (המחיר לאחד בודד):

 

ג'אנט עד 19" – 400 ₪

ג'אנט 20" – 450 ₪

ג'אנט 21" – 500 ₪

ג'אנט 22" – 650 ₪

 

לפני 20 דקות, itaysamurai כתב:

אוהב את הפוסטים שלך וההתעמקות בדברים שמשגעים אנשים כמונו.

רייטק מקום איכותי, כבר כמה שנים שאני רואה עבודות שלו כמו שלדות של אופנועים ישנים וחלקי מתלים, מרשים.

אני איתך בתהיות לגבי הגוון, חושב שהוא טיפה חיוור. ובכ"ז זה לא מוריד מהלוק של האוטו.

מה שכן, הייתי נותן קונטרה עם דפיוזר שחור, שיתאים לחצאיות.

כל חבר עם פוטושופ יכול לעזור לך עם התאמת גוון.

 

תודה רבה, כיף לשמוע. אעדכן בקרוב על הגוון.

 

לגבי הדפיוזר - שקלתי הרבה פעמים, אבל אני חושב שכל הקונטרסט של השחור עם הלבן הוא די בנאלי ואגרסיבי מדי עבורי. אני מעדיף שה-M235 שלי תהיה סליפרית, כי אני לא אוהב שאנשים מסתכלים עליי או שהרכב הזה מושך תשומת לב. זו הסיבה שכמעט כל חלק בה צבוע בצבע הרכב כדי לשמור על העדינות שלה ושאנשים יחשבו שזו סתם סדרה 2. מקווה שזה עושה היגיון. אגב, גם המדבקה המקורית של ה-M Performance בחצאיות (שעלתה בזמנו לא פחות מ-1,500 ש״ח לבעלים המקורי) כנראה תעוף. לא מת על זה, חושב שזה קצת מצעצע את הרכב.

עריכה אחרונה על ידי Fraysa
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

2016 BMW M235i.

פורסם

יש כאן רשימה של חלק מהגוונים של חישוקי הגלגלים של ב.מ.וו, אני דווקא אוהב את השילוב צבע הזה בגוון של לבן, חושב שיצא מאוד מוצלח (למרות שאני חובב חישוקים בשחור כי עליהם פשוט קל יותר להסתיר פגיעות עם טאצ'-אפ קל).

הם גם מתקנים חישוקים, כלומר שפשופי מדרכה, או שרק צובעים? 

×
×
  • תוכן חדש...