האס 90 רכב מעולה שנותן תמורה טובה למחיר וכבעלים גאה של וולוו אני מטפל רק במוסך יבואן אולי קצת יותר יקר אבל זה מוכיח את העובדה שהרכב כמעט בן שש ועבר 110 אלף קמ ללא שום בעיה או תקלה רק טיפולים שוטפים יוצא לי לנהוג על הרבה רכבים וגם כאלה ממש יוקרתיים ותמיד נהנה לחזור לוולוו שלי זהו מותג פרימיום שלא מוערך מספיק והוא לא נופל ברמתו מאוודי מרצדס או ב מ וו !!!