Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדיקת גז במזגן


פוסטים מומלצים

שלום לכם, ברשותי ברלינגו 2012, בדכ המזגן שלה מקפיא, לאחרונה לפעמים המזגן מקרר בצורה סבירה ולפעמים מקפיא כרגיל. היום נסעתי למוסך ,ביקשתי שיבדוק לי רק אם יש מספיק גז, הוא דרש ממני 280 ש"ח על הבדיקה. שאלתי למה מחיר כזה יקר אם בסוף יתברר שיש מספיק גז, לטענתו בכל מקרה הוא מרוקן את הגז הישן וממלא מחדש לכן המחיר,

האם זה נכון? אי אפשר לחבר את השעונים ולבדוק את הלחץ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקרון הבדיקה המדויקת זה לא ע"פ PSI אלא ע"פ משקל מדויק בגרמים, של קרר ושמן,
בכדי לבצע בדיקה מדויקת צריך לשאוב את הכל, ואז ואקום, ומילוי מחדש

בקרוב הולך להיות את אותה צרה במזגנים ביתים, קרר דליק, מילוי ע"פ משקל בלבד.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאם יש מקרים שהמזגן מקרר טוב, וזה במזג אוויר חם, אז יש מספיק גז. 

 

אם היה חוסר גז, הוא לא יכול היה לקרר טוב בשום מצב. 

 

 

האם במזג אוויר חם מעל 35 מעלות נגיד, מאוורר המנוע פועל במהירות שניה כשהמזגן פועל?

 

אפשר לחבר שעונים ולבדוק לחץ, אבל זה "על בערך". מלאתי כמה פעמים גז עם שעונים בבית, לפי טבלאות לחץ פר טמפרטורה בחוץ  שיש באינטרנט. המזגן עבד אבל זה אף פעם לא היה מדוייק, זאת אומרת לא קירר כמו שצריך. 

 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאני יודע, אפשר עם שעון מד לחץ לבדוק את רמת הלחץ במערכת הגז של הרכב ממש בדומה למזגן ביתי ובמידת הצורך להוסיף אם יש צורך

רוב המוסניקים שמתעסקים בזה מעדיפים פשוט לדחוף לך עוד גז ולא לבדוק כי כנראה הבדיקה לא מכניסה כסף והכל זה עניין של כסף פה

הייתי מנסה בחור אחר בתקווה ליפול על איש טוב שלא מסתכל עליך כמו על כספומט

  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, סוזו כתב:

לפי מה שאני יודע, אפשר עם שעון מד לחץ לבדוק את רמת הלחץ במערכת הגז של הרכב ממש בדומה למזגן ביתי ובמידת הצורך להוסיף אם יש צורך

אפשר. אבל זה רק בקירוב, לא מדוייק. לא תוכל להגיע על שעון לחץ למילוי 450 גרם גז בדיוק כמו שהיצרן דורש, אולי תמלא 350, אולי 500, עדיין הלחצים בשעון יהיו קרובים. 

 

 

לפני כשעה, סוזו כתב:

רוב המוסניקים שמתעסקים בזה מעדיפים פשוט לדחוף לך עוד גז ולא לבדוק כי כנראה הבדיקה לא מכניסה כסף והכל זה עניין של כסף פה

אין דבר כזה מילוי גז בלי בדיקת לחצים, את הגז ממלאים עם סעפת שעונים ומסתכלים בשעון לחץ מתי לעצור את המילוי. אחרת אין לך בכלל שום בקרה על כמות הגז שנכנסת.

 

אבל כאמור זה לא יוצא מדוייק כמו מילוי עם מכונת מחזור לפי משקל.

  • אהבתי 3

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המכונות האוטומטיות של המיזוג מכניסות גז לפי משקל, אין מדויק מזה,

כמו שכתבו לפניי, לחצים זה "בערך", ו"בערך" זה לא מספיק טוב למזגן מודרני.

 

כך שאם אני רוצה לבדוק עם כמות הגז שלך תקינה (במדויק), אני חייב לבצע וואקום ולראות כמה יצא = לחבר למכונה ולבצע בערך את אותו התהליך כמו מילוי.

  • אהבתי 3

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...