Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איפה אפשר לקנות צמיג לגלגל ספייר מוקטן?


Ohad1010

פוסטים מומלצים

ממש לא מפירוק.

הצמיגים האלה גם ככה מסוכנים, אז להביא אחד ישן?

 

רק להזמין חדש מיצרן/יבואן הרכב.

 

ואם יש מקום איחסון מתאים, עדיף בהרבה לקנות גלגל בגודל מלא, ולהעביר אליו צמיג שיורד מהאוטו כל פעם שמחליפים סט צמיגים רגיל חדש.

זה גם עולה פחות, גם יותר בטיחותי וגם נשאר לא ישן מידי.

PXL_20201008_073818507~2.jpg

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במחיר שיבקש ממך היבואן אתה בחיים לא תקנה. יש גודל מלא בפירוק 100 שקל הבעיה שאין מקום ברכב. ואין מה לעשות זה צמיג ישן ורזרבי נסיעה עד התיקון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אאל"ט המליצו בפורום בעבר על צמיגי מנשקו באשדוד כמקום שמציע כאלו. אבל תלוי מאיפה אזור אתה אני מניח, וסביר שגם צמיגיות אחרות ידעו להשיג. 

 

כתלות ברכב אגב, אולי יש מקום פיזי גם לגלגל חליפי בגודל מלא. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, NTZSV כתב:

אתה בחיים לא תקנה

תגיד "אני בחיים לא אקנה", לא "אתה".

 

יש מכוניות שיש בהן מקום או שאפשר לוותר על כמה ליטרים מהבגאז. ואז אפשר ויותר זול לקנות גלגל בגודל מלא, וכמובן הרבה יותר בטיחותי.

אם אין שום אפשרות, כגון מכוניות זעירות, או כאלה שהגלגל רזרבי תלוי מתחת לרכב במנשא, אז רצוי אחת ל10 שנים לפחות לחדש אותו בחדש.

 

אם תנסה פעם לנהוג עם גלגל צר תקין על הציר הקדמי, מיד תרגיש כמה הוא מסוכן. ההיגוי נפגע והבלימה לא מאוזנת.

תיקון של הצמיג הרגיל אינו זמין בכל שעה ובכל מקום. וכשאתה מחליף לרזרבי אתה נדרש למצוא בכל מקרה מקום ברכב לגלגל הרגיל המפונצ'ר.

הצמיג שבתמונה שצירפתי למעלה היה בן 12, התפרק ככה אחרי ק"מ אחד של נסיעה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התפרק כי נסעת אולי בלי אוויר. יצא לי לראות הרבה אנשים שלא יודעים שצריך למלא בו 60PSI או שזה נראה להם מוגזם. ממלאים 35 זה לא מספיק הצמיג יקרע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם זה נכון שהגלגלים הרזביים הקטנים מוגבלים מבחינת כמות הקילומטרים שהם יכולים לגמוע? מישהו אמר לי בעבודה שאחרי 100 ק"מ אפשר לזרוק את הצמיג. האם זה באמת נכון?

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, amosbmw כתב:

הצמיג שבתמונה שצירפתי למעלה היה בן 12, התפרק ככה אחרי ק"מ אחד של נסיעה.

אולי בעיה עם דגם הצמיג הספציפי הזה. 

יש פה מקרה של צמיג זהה באותו גיל עם נזק דומה שאפילו לא קרה בנסיעה.

 

לפני 46 דקות, Cerebral Cortex כתב:

מישהו אמר לי בעבודה שאחרי 100 ק"מ אפשר לזרוק את הצמיג. 

גוגל אכן מדבר על משהו כזה. 

לא רואה איך זה בפני עצמו משמעותי, אם השימוש בו הוא כפי שיועד - "לצורך נסיעה אל המוסך הקרוב לתיקון התקר." בטח בישראל שאין ממש מרחק גדול לצמיגיה הקרובה ברוב המקרים. 

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Cerebral Cortex כתב:

האם זה נכון שהגלגלים הרזביים הקטנים מוגבלים מבחינת כמות הקילומטרים שהם יכולים לגמוע? מישהו אמר לי בעבודה שאחרי 100 ק"מ אפשר לזרוק את הצמיג. האם זה באמת נכון?

 

נכון לגמרי. אם זכרוני אינו מטעני מדובר ב-3,000 ק״מ לאורך חיי הצמיג, אבל יתכן שתלוי דגם, וכמובן תנאי נהיגה.

 

וכמו שכבר הוזכר - חיוני לשמור על לחץ האוויר הנדרש, שהוא 60-61psi.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצמיג התפורר מהחום כתוצאה מלחץ אוויר נמוך. הגלגלים האלה שוכבים שנים ללא שימוש ומאבדים אוויר.

אם אין חדש תנסה למצוא גלגל+צמיג משומשים.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 9.5.2024 בשעה 02:32, Tom_22 כתב:

אולי בעיה עם דגם הצמיג הספציפי הזה. 

יש פה מקרה של צמיג זהה באותו גיל עם נזק דומה שאפילו לא קרה בנסיעה.

 

גוגל אכן מדבר על משהו כזה. 

לא רואה איך זה בפני עצמו משמעותי, אם השימוש בו הוא כפי שיועד - "לצורך נסיעה אל המוסך הקרוב לתיקון התקר." בטח בישראל שאין ממש מרחק גדול לצמיגיה הקרובה ברוב המקרים. 

הרכב שלי במקור הגיע עם חומר נוזלי לתיקון תקרים. אף פעם לא הרגשתי בנוח שאין לי גלגל רזרבי. אז השגתי גלגל רגיל כגלגל רזרבי. הבעיה שהוא גדול עבור התא בבגאז שמיועד לגלגל רזרבי. אז אני תוהה לגבי גלגל קטן. אבל, אם אורך החיים של גלגל קטן מוגבל ל 100 ק"מ ואחר כך צריך לזרוק אני לא רואה בזה עניין כלכלי. אני מעדיף לשים בבגאז את הגלגל הרגיל וזהו זה למרות שהוא "אוכל" שטח בבגאז.

בתאריך 9.5.2024 בשעה 06:00, sperial כתב:

נכון לגמרי. אם זכרוני אינו מטעני מדובר ב-3,000 ק״מ לאורך חיי הצמיג, אבל יתכן שתלוי דגם, וכמובן תנאי נהיגה.

 

וכמו שכבר הוזכר - חיוני לשמור על לחץ האוויר הנדרש, שהוא 60-61psi.

לי אמרו 100 ק"מ וצריך להחליף את הגלגל. אם זה 3000 ק"מ כמו שאתה אומר אז לא הייתי חושב פעמיים בכלל.

\

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...