Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308, סליחה שהמלצתי (ספויילר: בסוף לא הלך מנוע, זה היה מיכל דלק תקול)


mcshmupi
שימו לב! השרשור הזה בן 334 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לי יש קקטוס 2016, הרצועה הוחלפה בדצמבר 2020.

לרכב יש 87 אלף ק״מ.

אני מחזיק ברכב שנה.

כמו כן אני נמצא בקבוצת קקטוס, אנחנו  בערך 30 איש, אף אחד לא סובל מבעיות צריכת שמן או החלפת מנוע.
 

עניין דור הרצועה משנה, כי מדובר על רצועה שונה.

מה שהיה בעייתי אז, אולי לא יהיה בעייתי היום.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פה הבעיה , אולי לא יהיה בעייתי . 

אבל אם כן יהיה בעייתי אני בכל הכנות חושב שכל בר דעת יעדיף להמר על מחלות כמו dsg או שקר כלשהו אחר שאתה יודע שבעלות של כמה אלפים קנית שקט 7 שנים קדימה .

  • רעיון טוב! 1

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, yulianx כתב:

לי יש קקטוס 2016, הרצועה הוחלפה בדצמבר 2020.

לרכב יש 87 אלף ק״מ.

אני מחזיק ברכב שנה.

כמו כן אני נמצא בקבוצת קקטוס, אנחנו  בערך 30 איש, אף אחד לא סובל מבעיות צריכת שמן או החלפת מנוע.
 

עניין דור הרצועה משנה, כי מדובר על רצועה שונה.

מה שהיה בעייתי אז, אולי לא יהיה בעייתי היום.

1. אין לך מספיק ניסיון עם הרכב, לעומת זאת אתה מתעלם לחלוטין מסיפורי זוועה של אחרים.

2. כמו שרשמת נמכרו המון מכוניות. האם 30 חברי קבוצת פייסבוק, או כמה עשרות קוראי carsforum קבוצה מייצגת? כנראה שלא. רוב האנשים לא נכנסים לפורומים/קבוצות כדי לספר על תקלות / לקלל את הרכב / להמליץ.*

 

שאל את המוסכים המתמחים כמה תקלות יש / מנועים מוחלפים.

דבר עם העו״ד שמנהל את התביעה הייצוגית נגד היבואן והיצרן לקבל רושם על היקף המקרים.

 

*גם רוב האנשים בסה״כ רוצים רכב אמין שיביא אותם באופן קבוע מנקודה A ל-B. ולא להתעסק בדורות רצועה, צילום פקקי מילוי שמן, נבירה בפורומים, נסיעה של שעה למוסך מיוחד, חפירה בתקנים של שמן ובקשות רצון טוב

 

 

נ.ב - אני משער שהקקטוס שלך אטמוספרית, נכון? כבר היו מספר דיבורים שבמנועי טורבו התופעות קורות הרבה יותר.

עריכה אחרונה על ידי galbh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1- יש נסיון גם לאחרים פה בפורום ובקבוצה.

סיפורי הזוועה הם לדגמים עם הרצועת דןר ראשון, ניראה שאתה מתעלם מעובדה זו.

2-שאלתי את אורן, בנתיים לא רואים בעיית התפוררות ברצועה החדשה.

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, yulianx כתב:

1- יש נסיון גם לאחרים פה בפורום ובקבוצה.

סיפורי הזוועה הם לדגמים עם הרצועת דןר ראשון, ניראה שאתה מתעלם מעובדה זו.

2-שאלתי את אורן, בנתיים לא רואים בעיית התפוררות ברצועה החדשה.

 

1. אני לא מתעלם, אבל גם לא אשים את הכסף שלי על רכב עם דור רצועה יותר חדש כשיש סיכוי שהבעיות לא נפטרו או שיש בעיות אחרות (דובר כבר על רצועות שמתרחבות, או נסדקות). ובטוח לא אמליץ לאחרים להכנס להרפתקאה הזאת.

2. אף אחד לא מבטיח שהחלפת רצועה דור ראשון תמנע בעיות עתידיות. עוד סיבה למה לא להמליץ על רכבים כאלה במקום לשלוח אנשים שמתייעצים לפני קניית רכב למוסכים להחליף רצועה.

3. שאלת גם על תקלות אחרות / אמינות באופן כללי או ספציפית על התפוררות רצועה? יש לפיורטק עוד תקלות חוץ מהרצועה המקוללת

.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1- זכותך וזה מובן בתור מישהו נכווה מהבעיה.

2-שים לב שההמלצה היא בעיקר לרכוש רכב שהגיע במקור עם דור 2.

3- שאלתי ספציפית על הטיימינג, מה שאנחנו בעיקר רואים.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האובססיה שלו לא מגרדת את זו שלך מהכיוון ההפוך. אכן נמכרו המון מכוניות עם המנוע הזה, מרביתן המוחלטת כמובן בחו"ל. אופל קורסה חדשה עם המנוע הזה היא מהמכוניות הנמכרות ביותר בסגמנט בגרמניה, אם לא הראשונה בטבלה, לצרכנים הגרמנים יש מודעות ותרבות מוטורית מפותחת בהרבה מאשר לנו, הגיונית לו לסיפורי הזוועה שלך היה בסיס נרחב יותר כפי שאתה סבור, היצרן היה יושב עכשיו עם עורכי הדין שלו ודנים יחד בהליכי הפירוק, במקום זה הוא מוכר יופי, גם פז'ו גם סיטרואן, גם אופל, גם הדגמים החדשים ביותר שלו מצוידים באותו מנוע. והקביעה הזו מכוחה קבוצת החברים פה שמספרת על האוטו אכן אינה מדגם מייצג נכונה לחלוטין, אלא שזה עובד לשני הכיוונים, גם אלו שעבורם האוטו הוא נבלה, גם אלו שלא מבינים מה אתה רוצה. והסיפור של המוסכים מה בדיוק משמעותו, יש לך ראיות מבוססות, לאור דבריך אני מבין שכן, נא להביא אותן, אין לך, אתה עוסק להבנתי בהשמצה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם יש דגמים שצויידו בדור 2 של הרצועה בלבד? למשל 3008 או ספייסטורר?
אם כן, דרך מעניינת לבחון את המצב היא לחפש עדויות לבעיות דומות בדגמים הללו. גם אם דוגמאות אינן סטטיסטיקה מחסור בעדויות יחזק את הטענה שעדכון הרצועה פתר את הבעיה.

בנוסף אם אני לא טועה היצרן עדכן את מרווחי הטיפולים בשלב כלשהו והוחלף גם השמן המומלץ. יכול להיות שרכבים שסבלו מהבעיה הם כאלו שטופלו לא אופטימלי (גם אם על פי המלצות יצרן). 
 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בדגמי 2017 יכולה להיות רצועה דור 2 הישר מהמפעל.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, רועי5 כתב:

והסיפור של המוסכים מה בדיוק משמעותו, יש לך ראיות מבוססות, לאור דבריך אני מבין שכן, נא להביא אותן, אין לך, אתה עוסק להבנתי בהשמצה. 

איך בדיוק אני עוסק בהשמצה? אני המצאתי את זה שרצועות מתפוררות ושהחלפה שלהן לא מונעת נזק ארוך טווח למנוע? אתה מוזמן לחפש אפילו כאן בפורומים את מגוון המקרים ולדבר עם העו״ד המנהל תביעה ייצוגית נגד היבואן בנושא.

ולגבי דורות רצועה יותר חדשים (יש גם דור 3 אבל מי סופר + יש הוכחות ברשת שהיצרן זונח את הרצועה ועובר לשרשרת תזמון בדור הבא של המנוע) יש למישהו הוכחות שיש סיכוי של 100% מוחלט שבעיות הרצועה מאחורינו?

 

הנקודה שלי שגם הועלתה מספר פעמים ע״י אחרים היא ההמלצה העיוורת על הרכבים האלה בכל חור אפשרי. לא ברור למה להכניס ראש בריא למיטה שאולי חולה ואולי כבר לא.

 

ולגבי הקורסה, ללא ספק רכב מרשים. אולי בעתיד אקנה כזה חשמלי כרכב שני.   מאז המעבר לחשמלי מנועי בעירה פנימית לא מעניינים אותי.

עריכה אחרונה על ידי galbh
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 47 דקות, mcshmupi כתב:

האם יש דגמים שצויידו בדור 2 של הרצועה בלבד? למשל 3008 או ספייסטורר?
אם כן, דרך מעניינת לבחון את המצב היא לחפש עדויות לבעיות דומות בדגמים הללו. גם אם דוגמאות אינן סטטיסטיקה מחסור בעדויות יחזק את הטענה שעדכון הרצועה פתר את הבעיה.

בנוסף אם אני לא טועה היצרן עדכן את מרווחי הטיפולים בשלב כלשהו והוחלף גם השמן המומלץ. יכול להיות שרכבים שסבלו מהבעיה הם כאלו שטופלו לא אופטימלי (גם אם על פי המלצות יצרן). 
 

אני ראיתי במו עיני פיג'ו 3008 די חדשה עם מנוע ה1.2 מקרטעת ולא מצליחה לעלות בטורים, היא היתה בבדיקה במוסך גזית בחיפה, חיברו אליה מחשב והריצו איזה דיאגנוסטיקה,

לא יודע מה נסגר ומה בדיוק היתה התקלה, הייתי שם בטיפול עם אחי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב שמגיע למוסך זה לא אומר שיש בעיה בטיימינג יכולות להיות מיליון ואחת סיבות, כמו כל רכב אחר שמגיע למוסך.
לגבי רצועות הדור שני, אני הייתי ממליץ עדיין להמתין, אין עד כה עדויות קוהרנטיות לבעיה אבל אנחנו עוד לא הגענו למועד ההחלפה של הרצועות האלו. (עברו 4-5 שנים מתוך 6)
צריך יהיה לראות מה יהיה מצב הרצועות ברכבים שיגיעו בשנה-שנתיים הקרובות להחלפה.

אגב רצועות טבולות בשמן זה לא משהו חדש, היה קיים עוד לפני 50 שנה ב404 ו504
7zgZVodC.jpg

 

לפני כשעה, galbh כתב:

ולגבי דורות רצועה יותר חדשים (יש גם דור 3 אבל מי סופר + יש הוכחות ברשת שהיצרן זונח את הרצועה ועובר לשרשרת תזמון בדור הבא של המנוע) יש למישהו הוכחות שיש סיכוי של 100% מוחלט שבעיות הרצועה מאחורינו?


למיטב הבנתי דור 2 ודור 3 זה אותו הדבר פשוט יצרן שונה (את דור 2 מייצרת DAYCO ודור 3 מיוצר על ידי CONTINENTAL).
לגבי ההחלפה לשרשרת טיימינג צריך לראות על מה מדובר. בפיג'ו 2008 GT יש בוכנות וראש מנוע חדש. האם היו בעיות בבוכנות וראש מנוע הקודם? לא פשוט מדובר בגרסה מחוזקת של המנוע (155 כ"ס).
יש שמועות על PURETECH שישתלב במערכת הנעה היברידית, יכול להיות שהשרשרת נועדה עבור הגרסה הזאת.
 

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, Gavrik כתב:

למיטב הבנתי דור 2 ודור 3 זה אותו הדבר פשוט יצרן שונה (את דור 2 מייצרת DAYCO ודור 3 מיוצר על ידי CONTINENTAL).

 

שאלת תם, אם ההבדל הוא רק ביצרן, אז למה היה צורך בריקול נוסף של רצועת תזמון? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היו שני ריקולים לטיימינג, רק לדור הראשון .

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 334 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...