Jump to content

high way

  • הודעות

    83
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    יונדאי אלנטרה

צפיות אחרונות בפרופיל

416 צפו בפרופיל

הנקודות של high way

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

23

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. יש בלאי במנועים האלה בחיבור של צינור אחורי למשאבת מים, זה פשוט נהיה פריך מהחום. עבודה רצינית, עם השחלה של הצינור לפתח המשאבה על עיוור. עלה לי בארץ הצינור 150 ש"ח עבודה לא שאלתי אבל מאמין באזור שלך וצפונה
  2. high way

    AK24PARTS - חוות דעת

    הזמנתי מAK מרוצה מאוד הגיע בדואר רגיל בלי בעיות לקח בסביבות 3 שבועות
  3. בוסטר התנעה כשמו כן הוא, מיועד להתנעה... מי אמר לך לחכות? מחברים מתניעים לזה זה מיועד יש משהו אחר שזה נועד להטעין מצבר גמור זה טעינה איטית בחיבור לחשמל בדר"כ בכל מקרה שמח שהצלחת
  4. בשן רדיאטורים מוכרים גם לאנשים פרטיים אתה יכול לבדוק מולם
  5. הבורג שקנית (ריבועי) אתה צריך טורקס כמו בתמונה שצירפת. ציינתי את זה כבר בהתחלה
  6. פות"ש כתב שיש רעש של חיכוך. אין קשר בין תפוחי הגה לחיכוך
  7. יש איזשהו סדק או מקום שנכנס מים למנורה הזו לכן יש את הלחות שאתה רואה
  8. לכאורה שיש הפרשים בין התריסים זה בעיה במדף עירבוב אוויר וכמובן כמו שאמרו תבדוק צינורות של המזגן חימום כניסה ויציאה ששתיהם רותחים ושיש מספיק מים ברדיאטור דרך אגב אתה יכול ללחוץ על הגז לטורים 3 בהילוך סרק תבדוק אם החום שיוצא מתגבר זה אינדיקציה לסתימה או חוסר מים
  9. שמן שלא הגיע לטמפ' עבודה=מנוע שלא הגיע לטמפ' עבודה
  10. אמנם המים מתחממים יותר מהר משמן אבל ספציפית ברכב יש תרמוסטט שסוגר את סירקולציית המים לראש מנוע ולכן המים מתחממים בכמה דקות וזה שהחיישן מראה 80 מעלות לא אומר שהמנוע בטמפ' עבודה
  11. מעניין בסיטרואן עם אותו מנוע זה טורקס הריבועי זה של הגיר
  12. מה שקנית זה בורג ריקון של הגיר. ריקון מנוע זה טורקס T45 או T50
  13. @amosbmwשמעתי לעצתך והזמנתי מצלמה למרות שכולם אמרו שזה חיבורים חיברתי והבעיה נפתרה תודה
  14. Original Imperium זה יצרן איטלקי מוכר ממש לא "סיני" BGA (ראשי תיבות של British Gaskets Automotive) ו Febi לא צריך להרחיב כמובן שהכול ברמה של OEM שכל אחד יעשה את הבחירות שלו רק להעמיד דברים על דיוקם
  15. אם כבר התכופפת וצילמת פשוט תראה שהוא לא סדוק ונראה כמו שגומי צריך להיראות זה לא מסובך
×
×
  • תוכן חדש...