Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המעסיק מתחלק איתך ברווחים ?

כאשר הוא יתחלק איתך ברווחים, הוא יוכל להתחלק איתך גם בהפסדים.

עד אז, אסור לו לנכות מהשכר שלך על חוסרים בקופה אלא אם הוא מוכיח שגנבת ממנו (ואז שיערב משטרה).

במידה והוא מנכה מהשכר שלך בגין חוסרים, לא מומלץ להמשיך לעבוד במקום זה ובמקביל להגיש תביעה לבי"ד לעבודה בגין הלנת שכר.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם
לפני 36 דקות, guya72 כתב:

המעסיק מתחלק איתך ברווחים ?

כאשר הוא יתחלק איתך ברווחים, הוא יוכל להתחלק איתך גם בהפסדים.

עד אז, אסור לו לנכות מהשכר שלך על חוסרים בקופה אלא אם הוא מוכיח שגנבת ממנו (ואז שיערב משטרה).

במידה והוא מנכה מהשכר שלך בגין חוסרים, לא מומלץ להמשיך לעבוד במקום זה ובמקביל להגיש תביעה לבי"ד לעבודה בגין הלנת שכר.

הוא מתחלק ברווחים רק למי שיש וותק מסויםמ וזה פעם בשנה שמקבלים חלוקת רווחים.

אני לא קיבלתי רוווחים.

 

פורסם

בהרבה מקומות מקובלת תוספת הנקראת מנקו לאלה שמתעסקים בגביית כספים

 

https://www.malam-payroll.com/Templates/showpage.asp?DBID=1&LNGID= 2&TMID=302&FID=1345&PID=0&IID=222658

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

כשעבדתי ברמי לוי בעברי הרחוק . היו חוסרים פה ושם בקופה (עושים השוואה עם המחשב) לפעמים יכול להיות מצב שהקופאי הראשי טעה בספירה ולך תדע.

אבל אין מה לעשות , הגישה היא - לא מתאים לך ? אל תעבוד כאן.

עריכה אחרונה על ידי netanel1014
פורסם
לפני 10 שעות, ישה כתב:

בהרבה מקומות מקובלת תוספת הנקראת מנקו לאלה שמתעסקים בגביית כספים

 

https://www.malam-payroll.com/Templates/showpage.asp?DBID=1&LNGID= 2&TMID=302&FID=1345&PID=0&IID=222658

למיטב הבנתי, זאת תוספת שמקבלים במגזר הציבורי בלבד.

במגזר הפרטי, אני בספק אם מקבלים תוספת בגין התעסקות בכספים..

פורסם

אני הכרתי את המושג גם בגופים פרטיים לפני שנים רבות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...