Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב לצעיר עד 20K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום..

עקב בעייה תקציביצ וריב ל קטן עם הורי התקציב עומד על 20K

מה אתם ממלצים?

מעוניין ברכב קטן,חסכוני,"ספורטיבי" ככל שאפשר-שידע להרביץ שצריך,ושיהיה כמה שפחות מוסך

הרי אני מממן ויהיה קשה לי לקנות רכב הדורש חום כמו אלפא למשל

חשבתי על 106xsi...

מה אתם אומרים?

יש עוד אופציות?

תודה מראש

מתן

פורסם

יש לך את ה205 GTI , או 205 רגילה ( היא לא ספורטיבית, אבל אמינה מאוד).

 

וה106 XSI, אוטו יקר, וקשה למצוא אותו במצב טוב.

ובתקציב שלך אתה תוכל למצוא שנת 93, 92.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

ובתקציב שלך אתה תוכל למצוא שנת 93, 92.

 

מאיפה הבאת את זה

בתקציב שלו הוא יכול למצוא גם שנת 95

ד"א xsi יש מ93

פורסם

אני לא מכיר הרבה מכוניות שהם ספורטיביות במחיר הזה אבל אני מכיר את המכוניות האלה שהן בערך בתקציב שאתה נותן.

 

פגו' 205

פגו 106

פורד פיאסטה

סוברו DL

סוזוקי סוויפט

גאסטי

 

יש עוד הרבה מכוניות שכרגע לא עולות לי בראש

אתה יכול לעשות חיפוש "לפי תקציב" במחירון רכב של יצחק לוי זה יענה לך על הרבה שאלות

פורסם

אני יוסיף עוד קצת

סיטרואן AX (ניראת אפשרות נחמדה לטעמי)

פונטו

קורסה

פולו

גולף

 

ניראה לי אבל שתיצטרך ליזנוח את אפשרות הספורטיבית (אולי הפונטו 75) כי הספורטיביות בשנתונים האלה ניראה לי שרובן יהיו ''קרועות'' וזה יהיה גהנום לימצוא אחת שהיא בסדר

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

חבר שלי באותה בעייה...לפי דעתי

פג'ו 106 - זה אחלה אוטו מהיר וחסכוני ונראה טוב שנת 96,97

איביזה - 1600 שנת 96

 

בכל מקרה תבדוק כמה שפחות ידיים, קילומטרז', ואם היא עשתה בדיקות ותיקונים בזמן.

פורסם

וואלה תודה רבה לכולם!

 

עוד משהו מצאתי איביזה בלוח פוקוס

שנת 95, 1600 סמ"ק

יד 2, עשתה 145

דיברתי איתו הוא רוצה עליה 17 וחצי...(יש לה מגנז')

מה אתם אומרים:

1)על איביזה משנה זאת בכלל-אמינות-חשוב,מהירות,אקוסטיקה....

2)ההצעה

תודה מראש

מתן

×
×
  • תוכן חדש...