Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי האישית, עדיף להישאר על 1080P ולקחת את הקצב הגבוה ביותר האפשרי.

לא כל מסך יכול להציג סרטונים מעל 1080P, אבל מבחינת פריימים לשנייה אין בעיות.

אז הבחירה שלי היא: 1080p60fps

גם אם הייתה אפשרות ל4K, אני הייתי בוחר 1080p120fps (או מה שיהיה זמין מבחינת FPS).

 

תדרים: תישאר על 50.

50 זה עבור מערכת החשמל באירופה ובארץ

60 זה עבור ארה"ב.

מבחינת ריצוד תאורת הרחוב למשל, רמזורים וכו'.

אם הנורות שבעמודי התאורה או הרמזורים הן מסוג לד, אז יכול להיות שיהיה ריצוד בכל מקרה.

פורסם
יש צומת שאני מרבה לעבור בה.

בצומת ישנו תמרור עצור, בדרך כלל הם אוהבים לשמור על התמרור הזה, נקרא לזה המערב המושלם.

 

נוסיף לזה את ''תואר'' הנהג התורן שלי ואת המראה הצעיר שלי.

 

בחצי שנה האחרונה בערך 5 עצירות.

 

זאת הצומת:

https://youtu.be/G1GnkAaWYnw

 

קרדיט לGABIUBOGI

 

 

אלכס,

אין ספק שהמצלמה החזירה את ההשקעה :)

מכעיס לראות שהשוטרים מחפשים לעשות "קופה קלה".

הסרטון הזה עשה לי חשק לקנות מצלמה גם לרכב של אשתי.

פורסם

d0460f6574db15cf0f6d7966b500bca6.jpg

אצלי המצלמה החזירה את ההשקעה באופן אמיתי וקצת שונה... ;)

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם

מחפש מצלמת רכב ה A119 עניינה אותי, האם ניתן לחבר לה מצלמה אחורית?

איזה כרטיס מומלץ לחבר למצלמה? האם הדבק ישאיר סימן על השמשה?

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם (נערך)

לא ניתן לחבר אליה מצלמה נוספת.

כמובן שניתן לרכוש עוד אחת ולחבר אותה לשמשה האחורית.

כל כרטיס זיכרון קלאס 10 מומלץ, למעט סאנדיסק אולטרה. אני משתמש בסאמסונג 64 גיגה.

לא, לא ישאר סימן, מקסימום אם ישארו שאריות דבק, טיפה אלכהל והכל ירד.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

הדיבור הוא שהמצלמה עם חיישן סוני תצא לשוק בעוד כשבועיים.

בתכלס, כל שבועיים אומרים שהיא תצא עוד שבועיים.

לדעתי הפילטר יצא גם בסמוך אליה.

לידיעתך, המצלמה עם חיישן הסוני תעלה יותר.

לדעתי שווה לחכות.

פורסם

שלום לכולם.

 

אני רוצה לקנות מצלמת דרך טובה וקטנה עד כמה שניתן וכמובן עמידות טובה לחום בתקציב של עד 500 ש"ח.

 

ניתקלתי ביוטיוב בddpai m6 plus מה דעתכם עליה?

 

התעניינתי גם בA119 אבל הדבק הלבן ממש בולט לדעתי ואני רוצה מצלמה כמה שפחות בולטת.

 

תודה לעוזרים.

פורסם

על איזה דבק לבן מדובר?

בהתחלה מכרו אותה עם מדבקה אפורה ולפני כשלושה שבעות התחילו למכור אותה עם מדבקה שחורה.

חוץ מזה, אם תדביק אותה על הפס המושחר של החלון אז גם לא יראו אותה כמעט.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...