Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בטח, מצלמה מעולה.

אמליץ לך לחכות, לדגם המחודש שלה.

שמו יהיה a118c2.

מחירו יהיה סביב המחיר של הדגם הנוכחי.

 

לגבי המחיר המחשיד, זה מחיר המצלמה כבר כחצי שנה אולי אפילו יותר.

אם תשתמש בקופון המחיר ירד עוד יותר.

 

אני משתמש בa118c כבר כחצי שנה, היא בשמשה האחורית.

עובדת קבוע, גם כשהרכב מכובה.

ללא בעיות כלל.

 

הקופון העלה את המחיר של המצלמה ל 61.35 $....

מה אני מפספס?

 

תומרCapture.jpg

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

חברים,

אני אפשר המלצה וקישור לפילטר CPL לDod ls470w? אני לא מוצא, לא חייב מקורי.

 

רכשתי את ה ls470w לפני כשבוע לאחר נסיונות דיי כושלים עם a118 ו a119. לפני כן הייתה ברשותי Dodls460w במשך שנתיים, עבדה מצויין ללא תקלות אך ניתנה במתנה לרוכש ה Gti. גם ב 118 וגם ב 119 היו לי את אותן התקלות, כרטיס מיקרו אשר הפסיק לעבוד וכיבויים עצמאיים של המצלמות כל מספר דקות.

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

פורסם

סיכויים נמוכים שבשתי המצלמות יהיו אותן תקלות.

חבל שלא התייעצת לפני.

בכל מקרה, אשמח לעזור במציאת הבעיה במצלמות.

הן יכולות לשמש אותך בשמשה האחורית.

 

לגבי הכיבויים,

המצלמות פעלו קבוע 24/7?

השתמשת בכבל ומטען מקוריים שהגיעו עם המצלמות?

שללת את האפשרות שהבעיה היא בחשמל הרכב?

האם הa119 היא עם gps?

הכיבויים יכולים לנבוע גם מכרטיס זיכרון תקול או לא תואם.

האם במקרה כרטיס הזיכרון הוא של סאנדיסק?

פורסם
[ATTACH]475435[/ATTACH]

תנסה להקליד ידנית או משהו, אצלי זה עובד.

 

עריכה, תשים לב, יש לך click to cancel coupon.

תלחץ על זה, ואז תכניס את הקופון מחדש.

 

טעות שלי,

 

עובד - תודה!

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם
מה יש בעדכון לa119? שווה את ההתעסקות בשביל לעדכן?

כן, בגלל שהמצלמה רק יצא לשוק.

העידכונים הקרובים הם קריטיים לפעולה תקינה שלה.

עדכון זה מבוצע בשתי שלבים.

שלב ראשון מתקינים את הloader ובשלב השני מתקינים את העדכון עצמו.

 

אני לא זוכר מה יש בדיוק בעדכון, הכל מפורט בקישור.

פורסם

הרגע נכנסתי לקישור, ומסתבר שמדובר בגירסה הישנה.

כנראה הם שחכו לעדכן באתר.

 

אצרף קישור לפוסט של העידכון גירסה החדש:

https://r.tapatalk.com/shareLink?url=https%3A%2F%2Fdashcamtalk%2Ecom%2Fforum%2Findex%2Ephp%3Fthreads%2F22223/&share_tid=22223&share_fid=65060&share_type=t

A119 Firmware

פורסם
סיכויים נמוכים שבשתי המצלמות יהיו אותן תקלות.

חבל שלא התייעצת לפני.

בכל מקרה, אשמח לעזור במציאת הבעיה במצלמות.

הן יכולות לשמש אותך בשמשה האחורית.

 

לגבי הכיבויים,

המצלמות פעלו קבוע 24/7?

השתמשת בכבל ומטען מקוריים שהגיעו עם המצלמות?

שללת את האפשרות שהבעיה היא בחשמל הרכב?

האם הa119 היא עם gps?

הכיבויים יכולים לנבוע גם מכרטיס זיכרון תקול או לא תואם.

האם במקרה כרטיס הזיכרון הוא של סאנדיסק?

האמת צודק, לא היה לי כוח להתעסק במצלמות האלה. כרטיס הזיכרון של אכן של sandisk.

מה לגביי ה Cpl? יש משהו מומלץ שיתאים לDOD החדשה?

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

פורסם

לגבי הפילטר cpl אני לא יכול לעזור לך, חיפשתי בריפרוף בפורמים ובאיביי, אך ללא הצלחה.

אמליץ לך לפנות למקום שנרכשה המצלמה.

אם לא יעזור אז תפנה לאתר הראשי של dod תבקש מהם קישור לאתר בישראל/ בחו''ל שמוכר פילטר כזה בנפרד.

פורסם

אני בטוח ששאלו כבר,אבל בכל זאת.

יש מה לעשות עם סרטונים שאני צלם?כל מיני עבירות שעושים בעיקר(לא מתייחס לתאונות בכלל)

במידה ואני בוחר ללכת למשטרה,האם המשטרה באמת תעשה משהו בנידון?

תודה רבה,סעו בזהירות

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...