Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אלכס,

 

הדגם החדש כבר יצא - מופיע באתר של VIOFO. חוץ מתמיכה ב-GPS לא ראיתי עוד הבדלים.

שלא נדבר על העובדה שהוא 130 מעלות במקום 170, אבל זה מרפרוף...

אתה בטוח שהכבל שמגיע עם המצלמה ארוך מספיק להגיע מהשמשה האחורית לתא כפפות (פיוזים)? אני לא בטוח שהוא היה כזה ארוך.

איך מציינים בחיפוש כבל "ללא העברת נתונים"? אני פשוט מחפש כבל מיני USB :-)

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

בהחלט הדגם החדש יהיה יותר טוב, במיוחד בגלל שזווית העדשה צרה.

איכות הפרטים הקטנים תהיה יותר טובה.

בדגם החדש יהיו 2 נורות אינפרה אדום, אני לא יודע כמה הן באמת יתרמו.

כמו כן, תהיה אפשרות להוסיף פילטר cpl יעודי שימכר בנפרד.

גם הדגם הישן תומך בGPS.

לא סתם מחדשים דגם, כמובן שאיכות הבניה תהיה יותר טובה.

אורך הכבל הוא 4 מטר- בדגם הישן.

אתה מוזמן לצפות בסרטון של הa118c קישור לערוץ יוטיוב שלי

אחרי ההתקנה לשמשה האחורית, נשאר לי כחצי מטר כבל מתיבת הפיוזים.

 

המצלמה a118c2 עוד לא מוכנה.

מה שאתה רואה באתר זה תמונה של pre production.

 

 

לגבי הכבל:

Look at this on eBay http://www.ebay.com/itm/291418558711

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אם יש לך i20 ספארק או משהו בסגנון הכבל מספיק. רכבים כמו סיווק לא מספיק בכלל! אם אתה מחבר למצית, אצלי היה קצר מדי בחצי מטר בערך לא משנה איך ניסיתי לחבר.

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

פורסם (נערך)

ביונדאי i35 הכבל של המצלמה מספיק בהחלט, ולא מדובר ברכב קטן.

 

יכול להיות אתה מתכוון שהכבל של הa119 לא הספיק לך(מהשמשה האחורית)?

אורכו 3.5M.

 

עריכה, לא שמתי לב שכוונתך היא לחיבור המצת.

לשם הוא מגיע אצלי בלחץ.

לתיבת הפיוזים, אין בעיה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
איך ה mini 0903 ביחס ל a119?

בa119 יש 1440p ו60fps בפול hd.

במיני יש fhd ב30fps, חיישן של סוני שסביר שהוא עדיף, אבל עד של יודעים בדיוק זה לא בטוח, ורשום פילטר cpl לא ברור אם יש או שאפשר להוסיף.

פורסם

טוב, העליתי את המצלמה הביתה כדי לעשות סדר וגיליתי שהצילום לילה הפך למזעזע.

התמונה מגורענת מאוד וחשוכה. ביום התמונה גם נראית מגורענת יותר אבל אני לא יודע לשפוט.

תכף אעלה כמה סרטונים שאשמח אם מישהו יוכל לתת את דעתו.

 

קרה למישהו מקרה שהצילום הפך למגורען? אגב, השמשה והעדשה נקיות.

המצלמה היא A118C שנרכשה לפני 11 חודשים.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם
אצלי תמיד ברכב, אין באמת צורך להוריד אותן.

כמו כן, הן עובדות אצלי כאשר הרכב מכובה.

 

השאלה אם הומלס לא ינסה לפרוץ בשביל להוריד את המצלמה.

כמו שלא משאירים ארנק באוטו כי נרקומן ישבור חלון רק כי יחשוב שזה משהו שאפשר למכור.

 

אני השארתי ואני מקווה שזה לא ימשוך יותר מדיי תשומת לב מיותרת.

פורסם

זה לא מושך תהיה רגוע.

טוב אני גר ברעננה ועובד בהרצליה פיתוח, לא רלוונטי לגביי :)

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם
השאלה אם הומלס לא ינסה לפרוץ בשביל להוריד את המצלמה.

כמו שלא משאירים ארנק באוטו כי נרקומן ישבור חלון רק כי יחשוב שזה משהו שאפשר למכור.

 

אני השארתי ואני מקווה שזה לא ימשוך יותר מדיי תשומת לב מיותרת.

כבר כמה שנים שאני נוסע עם מצלמות רכב בכמה רכבים, מאז שעברתי למצלמות עם קבל אני לא מוריד אף פעם מהשמשה.

אלא אם אתה חונה במקום ממש בעייתי, אני לא צופה בעיות.

פורסם

חברים לא מזמן הזמנתי את המצלמה A118C בהמלצתו של אלכס אז תודה אלכס!

כרגע היא מחוברת בקו קבוע למצת וזה דיי תופס את המקום של המטען, כמובן שעם המצלמה הזמנתי את כל מה שאלכס המליץ לקנות בסרטון שזה המפצל פיוזים פיוזים והחיבור של המצת עצמו, רק שלא הזמנתי את החיבור הזה שאמור להתחבר לשלדה של הרכב, איך בדיוק קוראים לזה? האם יש למישהו כזה להביא לי באזור השרון?(אלי השמיע קול)

PEUGEOT 206XS

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...