Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הוספתי קישור מפני שמה שרכשתי קטן מידי.

נדמה לי שקוראים לזה קונקטור O ויש כאלו קונקטור Y.

אתה יכול לקפוץ לכל חנות שמתקינה מערכות שמע ולבקש לקנות את זה, יש מצב גדול מאוד שתקבל את זה בחינם.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נכון אבל משום מה זה לא מזוהה במחשב בתור MASS STORAGE או שמזוהה בהתחלה ואח"כ כבר לא

הוספתי סרטון הדרכה לעדכון הגירסה למצלמה.

אתה מוזמן לערוץ יוטיוב שלי :)

 

בסרטון עצמו הייתה פאשלה קטנה עם הדגמת אתחול כרטיס הזיכרון, ברגעים אלו אני מבצע טשטוש.

זה קרה מפני שצילמתי את המסך רק לאחר שסיימתי את עריכת הסירטון.

בפועל ביצעתי את עדכון המצלמה עם כרטיס זיכרון של 32 גיגה ואתחלתי אותו עלFAT32.

בכל מקרה, תאתחל את כרטיס הזיכרון לFAT32!

פורסם

זהו שכשאני מחבר את המצלמה אני לא רואה אותה במחשב בכלל..זה הנקודה! ( או הבעיה)

אגב במחשב אי אפשר לאתחל לFAT (לפחות לא ב 10) לכן הם כותבים לאתחל במצלמה

פורסם

התקנתי את הגירסא החדשה ב A119.

אלכס, האם תוכל להכין רשימה קצרה עם כל השדות ב Menu של המצלמה ומה מומלץ למשתמש הרגיל לבחור? למשל "Support image rotation. מה זה ומה האופציה שרצויי לבחור?

מה מומלץ לבחור ב G-sensor? מה הרגישות הממומלצת?

ישנם עוד שדות שמומלץ לדעת מה לבחור מבין האופציות השונות.

 

אני יודע שיש סירטון התקנה שלך שבו אתה מתייחס לפרמטרים, אבל נורא קשה לעקוב תוך כדי צפייה בסרטו ולעדכן במיידי את המצלמה.

 

תודה מראש.

פורסם (נערך)
טוב, העליתי את המצלמה הביתה כדי לעשות סדר וגיליתי שהצילום לילה הפך למזעזע.

התמונה מגורענת מאוד וחשוכה. ביום התמונה גם נראית מגורענת יותר אבל אני לא יודע לשפוט.

תכף אעלה כמה סרטונים שאשמח אם מישהו יוכל לתת את דעתו.

 

קרה למישהו מקרה שהצילום הפך למגורען? אגב, השמשה והעדשה נקיות.

המצלמה היא A118C שנרכשה לפני 11 חודשים.

 

באיחור של כמה ימים, אבל כן - רשמתי על כך לפני כמה חודשים.

 

אפילו קיבלתי מצלמה חדשה לחלוטין בחינם מגירבסט אבל המצב חזר להיות פחות או יותר זהה כעבור כמה זמן.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
פורסם (נערך)

לא יודע.

 

רק מציין את הברור מאליו.

 

אני נראה לי אקנה את השיומי הזאת לנסיעת מבחן.

 

אגב אני מצאתי אותה רק ב70$ שזה בערך 280₪.

 

יש לך קישור להצעה מתחת ל50$?

בהפרש הזה שווה לי לחכות

עריכה אחרונה על ידי Nakamichi

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...