Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן סוללה כמו שאלכס אמר.

 

האמת שזה פחות מדאיג אותי.

רכשתי את ה-DOD במבצע והם התחייבו על משלוח תוך 2 ימי עסקים.

אתקין אותה ואת ה-A119 במקביל (ברכבים שונים) ומקווה לתת חוות דעת לגבי ההבדל ביניהן במהלך הזמן.

פורסם

אני עם המצלמה של XIAOMI כבר יותר מחצי שנה,רכשתי ב-70$ כולל כרטיס 64 ג'יגה.

מצלמה מעולה,קניתי את הגרסה הסינית ולפני כחודש החלפתי לגרסה העולמית בפחות מ-5 דק'.

היום ראיתי אותה (גרסה עולמית) ב-65$.

פורסם

מה אמרנו שעדיף, ה118 או ה119?

מישהו מצא איזה מבצע מעניין על המומלצת מבין שתיהן במסגרת המבצעים האחרונים?

 

האם מישהו מכיר מצלמה שיש לה אפליקציה לסמארטפון אבל היא ברמה של 118/119?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם (נערך)

עדיף לרכוש את הa119 או לחכות לA119s עם חיישן צילום סוני.

 

המחיר הכי טוב שיש כרגע הוא 71 וקצת$. עם קופון שנמצא בהצג עוד מתחת לסרטון a119 קישור לערוץ יוטיוב שלי

 

מצלמה נוספת שאתה יכול לבדוק לגביה היא mini0903, יש בה אפליקצה ויש בה קבל.

הבעיה שיש סיכוי שיהיו איתה בעיות פוקוס.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

הכוונה היא שישנה אפשרות להתחבר למצלמה עם הפלאפון בעזרת ויי פיי.

חובה להימצא בתוך הרכב או ממש בקרבתו.

בעזרת האפליקציה ניתן לשנות את ההגדרות או לצפות בסרטונים/ להוריד אותם לפלאפון.

פורסם

אציין רק, בנוסף לדברים של אלכס, שעשיתי סקירה על הmini0903 ולצערי החיבור ל WIFI אמנם עובד, אך

לא הצלחתי לתפעל בעזרת האפליקציה. לפי מה שהבנתי, בגרסה התוכנה האחרונה יש בעייתיות עם ה WIFI. כפי שכתבתי,

הם מיהרו להעלות גרסה עם ביט-רייט מוגדל כדי לתת איכות צילום משופרת (מה שבאמת קרה), אך פיקששו בקטנות. אני מאמין

שבעדכון התוכנה הבא (שלדעתי יצא ממש בקרוב) אני משער שהדברים הקטנים הללו יפתרו.

ניתן לדלג ישירות לצילום המצלמה, כאן:

או לקרוא בנוסף את הסקירה:

סקירה למצלמה mini 0903 של nanoQ:



 

למי שאין כוח לקרוא, השורה התחתונה; מדובר במצלמה מעולה, אך יש עוד מקום לעבודה על גרסת התוכנה שלה.

 

איכות הצילום - טובה מאוד ביום, טובה בלילה.

רואים לוחיות רישוי בצורה ברורה, ברוב הפעמים אפילו בלילה. הצילום המתקבל יוצא חד ורווי בפרטים.

לטעמי הגדרות הצילום הבסיסיות נותנות תוצאה בהירה מידי, לכן אם גם אתם תרגישו כך, תוכלו לשנות זאת בקלות

דרך הגדרות הצילום.

 

התפריט - קל ואינטואיטיבי, כך שהאדם הסביר לא אמור להסתבך איתו.

 

GPS - בחלק מהזמן הוא עובד, בחלק מהזמן הוא לא "נדרך" ונרשמת מהירות 0.

לרוב, תוך כ 5 דקות הוא מתחיל לרשום נתונים, לעיתים עובד מיד ולעיתים לא נדרך לאורך רוב הנסיעה.

אני די סבור שזה עניין של גרסת התוכנה המעודכנת.

בגרסת התוכנה האחרונה יש ביט רייט מוגדל (מה שמסייע לאיכות הצילום הטובה), אבל כנראה שהם "רצו מהר מדי"

להוציא את הגרסה הזאת בשביל להציג איכות צילום משופרת, וקצת פספסו במקומות אחרים.

 

על כרטיס הזיכרון שלכם תצרב אוטומטית תוכנה תואמת ל GPS, דרכה ניתן לצפות בסרטונים בתצורת GPS - שם תראו

(במקביל לצפייה בסרטון) את המפה עם מלוא המסלול, עם המהירות שלכם וכו'.

המיקום שלכם במפה מתקדם יחד עם ההתקדמות של הרכב בסרטון.

 

תמיכה - לחברת nano dash cam יש אתר מסודר (http://nanodashcam.com) בו הם מציגים עידכונים אחת לתקופה,

כך שלהערכתי גם הבעיות הקטנות ייפתרו בעדכון הבא.

 

המחיר - הגיוני יחסית לתמורה (יש קופון מתחת לסרטון שמוריד את המחיר, כך שגם אין בעיות של מיסים למיניהם).

 

התקנה - קלה מאוד, נדבק עם מדבקת 3M לשמשה (בערכה שתי מדבקות).

אם תרצו להוריד את המצלמה מהשמשה מסיבה כלשהי, היא מתנתקת בלחיצת כפתור ונשלפת בנוחות.

בהחזרה למקום היא מתקבעת באופן מלא בקלות בקליק. רכיב ה GPS הוא חלק מהזרוע,

הזנת החשמל (לאן שמתחבר הכבל) היא לזרוע עצמה, כך שבהורדת המצלמה מהזרוע אין שום צורך להתעסק בחיווט וכו'.

בנוסף, ניתן להתקין את המצלמה על תושבת נוספת (שמצורפת בערכה) שמתחברת לזרוע של GOPRO (וכל מצלמות האקסטרים),

במקרה זה המצלמה תעבוד ללא GPS (זאת אפשרות נוחה למקרה ותרצו לקחת את המצלמה איתכם לחו"ל למשל או לרכב שכור).

 

המצלמה קטנה מאוד וכמעט ולא נראית מבחוץ.

 

איכות בניה - כבר מהאריזה (שמגיעה בדומה לאריזה של סמארטפון) יש תחושה של יצרן רציני שמשקיע מחשבה

גם בפרטים הקטנים ולא דוחף את המוצר שלו בקרטון גנרי.

המצלמה מרגישה בנויה בצורה טובה, בלי חלקים רופפים, עם כפתורי סיליקון.

 

לסיכום - מדובר במצלמה טובה מאוד שנותנת תמורה טובה למחיר, ולמרות זאת מצופה מהיצרן להשקיע

ולהוציא עדכון לתוכנה שיפתור את הבעיות הקטנות שקצת מקלקלות את החוויה.

 

תוכלו להתרשם מאיכות הצילום בסרטון המצרף (מומלץ להגדיל למסך מלא ולהעביר ל 1080P):

יש קישור לרכישה + קופון מתחת לסרטון.

פורסם

קצת צחוקים לסופ'ש

מאז שקיבלתי את המצלמה mini 0903 אני שובר את הראש מדוע היא מראה לי זמן שונה ממה שכיוונתי.

אתמול נפל לי האסימון שבגלל ה gps (שניטרלתי מלהציג מהירות בהקלטה מטעמים מובנים) מעדכן את הזמן בהתאם למיקום וצריך להוסיף הפרש מול gmt

[emoji24] [emoji24] [emoji24]

סקירה ודוגמאות אעלה בקרוב.

איכות צילום טובה מאד ממה שראיתי גם בחושך

קובי

:-)

פורסם
m1011409 תודה על העדכון לגבי המצלמה, הצלחתי להזמין.

 

בשעה טובה המצלמה (G1W-CB) הגיעה היום אחרי חודשיים.

יש למישהו הגדרות מומלצות?

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

__|_____|_____|_____ In Construction ___|_____|_____|_____

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

פורסם

בשעה טובה, תתחדש!

מבחינת הגדרות, אני בוחר בהגדרות ברירת המחדל, למעט העברת ה G-SENSOR

למצב OFF. מבחינת LOOP RECORDING תבחר מה שנוח לך (1\3\5 דקות לכל סרטון)

 

קצת צחוקים לסופ'ש

מאז שקיבלתי את המצלמה mini 0903 אני שובר את הראש מדוע היא מראה לי זמן שונה ממה שכיוונתי.

אתמול נפל לי האסימון שבגלל ה gps (שניטרלתי מלהציג מהירות בהקלטה מטעמים מובנים) מעדכן את הזמן בהתאם למיקום וצריך להוסיף הפרש מול gmt

[emoji24] [emoji24] [emoji24]

סקירה ודוגמאות אעלה בקרוב.

איכות צילום טובה מאד ממה שראיתי גם בחושך

אכן, צריך לכוון לפי השעון הרלוונטי לישראל (GMT +2), כי ברגע שה GPS מתחיל לקלוט הנתונים הם נתוני GPS.

פורסם

מה אתם אומרים על המצלמה הזו? Xiaomi Yi

http://www.ebay.com/itm/131834606206

 

יש לי A118C אחת, אני שוקל להוסיף מצלמה נוספת מאחור.

 

 

ושאלה אחרת - איך ניתן לסדר שיהיה לי מתח קבוע למצלמות גם כשהרכב כבוי? כבר קיבלתי מכה רצינית ברכב כשהיה כבוי והמצלמה הלכה לישון..

ואם אכן המצלמה תעבוד כל הזמן - האם כרטיס הזכרון לא יתמלא תוך יום אחד? זכור לי שיש מגבלה על נפח הכרטיס במצלמות מסויימות

 

האם עדיפה מצלמה כבויה שמופעלת ע"י חיישן או מצלמה שתצלם כל הזמן ?

נניח שרכב פגע בחניה, אם המצלמה היתה כבויה ומופעלת ע"י חיישן - עד שהמצלמה מתחילה לצלם מאבדים הרבה מידע חשוב, והפוגע יכול פשוט לנסוע ולך תוכיח שזה הוא.

 

תודה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...