Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה רבה על התגובות, כשאני מחבר את המצלמה עם הכבל למחשב קופצות לי 2 אופציות:

1. Computer camera- משהו כזה, מראה על המסך את מה שמצלם ל2 שניות ואז נעלם.

2. אופציה לסייר בקבצים של המצלמה

 

האם עדיף לחבר את המצלמה לחשמל ישיר ולא דרך המחשב על מנת לבצע הבדיקה?

פורסם

אתה יכול לחבר אותה לשנאי של המטען של הטלפון שלך, בתנאי שהוא לפחות 1A.

תשאיר איזה דקה שיצלם כאילו המצלמה באוטו ואז תנתק את כלב הUSB מהמצלמה (לא מספיק רק לנתק מהחשמל את השנאי כי נשאר בו עוד קצת מתח לכמה שניות וזה עלול לשבש)

פורסם (נערך)

לאחר בדיקת המצלמה,

חיברתי אותה לכמה דקות לחשמל, וצילמתי, אך מיד כשניתקתי את החשמל המצלמה נכבתה (היא לא אמורה להשאר דולקת? היא עובדת על קבל וטעינה לא?)

הצלחתי לראות את הוידאו במחשב, אך במצב של הקלטת סאונד נשמעים מן קולות נחלשים ומתחזקים של טרקטור.

אשמח לחוות דעתכם.

 

ככה נראה המסך כאשר החשמל מחובר, לא מראה איזשהו אנימציה של טעינה, רק של חיבור לחשמל, וגם שאני מכבה אותו אין נורה דולקת המעידה על טעינה כלשהי.

 

15086343_10154200778286902_298737645_n.jpg?oh=4bf2c9176df18fee1331b1a50e53df3f&oe=58317215

עריכה אחרונה על ידי IbizaRed94
פורסם

את האמת שלפני שהוצאתי מהחשמל הפסקתי את ההקלטה, כנראה שהייתי צריך להוציא את החשמל בלי להפסיק טעינה, ובצורה הזאת המכשיר אמור להטען ולהחזיר מעמד גם בלי טעינה? תודה על העזרה אני אמשיך עם זה מוצאי שבת :)

פורסם
את האמת שלפני שהוצאתי מהחשמל הפסקתי את ההקלטה, כנראה שהייתי צריך להוציא את החשמל בלי להפסיק טעינה, ובצורה הזאת המכשיר אמור להטען ולהחזיר מעמד גם בלי טעינה? תודה על העזרה אני אמשיך עם זה מוצאי שבת :)

נעשה סדר.

המצלמה שלך לא נטענת מסיבה מאוד פשוטה - אין בה סוללה.

היא אמורה להכבות ברגע שמנתקים אותה ממתח. הקבל שנמצא בתוכה משמש לצורך סיום ההקלטה ושמירת הקובץ האחרון, לא להמשך הצילום.

הבדיקה שהתבקשת לבצע נועדה לבדוק אם הקבל מבצע את תפקידו ושומר את הקובץ. אם לא, במקרה תאונה שבה אספקת המתח למצלמה תפסיק - המצלמה לא תשמור את תיעוד התאונה.

לכן, נתק את המצלמה בעודה מקליטה, היא תכבה מיד. עשה זאת מספר פעמים ולאחר מכן בדוק את הקבצים שעל כרטיס הזכרון. אם הם לא פגומים והמחשב מצליח לנגן אותם לכל ארכם - מזל טוב, המצלמה שלך תקינה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
נעשה סדר.

המצלמה שלך לא נטענת מסיבה מאוד פשוטה - אין בה סוללה.

היא אמורה להכבות ברגע שמנתקים אותה ממתח. הקבל שנמצא בתוכה משמש לצורך סיום ההקלטה ושמירת הקובץ האחרון, לא להמשך הצילום.

הבדיקה שהתבקשת לבצע נועדה לבדוק אם הקבל מבצע את תפקידו ושומר את הקובץ. אם לא, במקרה תאונה שבה אספקת המתח למצלמה תפסיק - המצלמה לא תשמור את תיעוד התאונה.

לכן, נתק את המצלמה בעודה מקליטה, היא תכבה מיד. עשה זאת מספר פעמים ולאחר מכן בדוק את הקבצים שעל כרטיס הזכרון. אם הם לא פגומים והמחשב מצליח לנגן אותם לכל ארכם - מזל טוב, המצלמה שלך תקינה.

 

מתוך 9 סרטונים שהקלטתי ככה, רק 3 פעלו כמו שצריך, השאר רשמו שגיאה שלא ניתן להפעיל את הקובץ.

מה לעשות במצב כזה?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...