Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מעוניין לרכוש VIOFO A119,

קצת התבלבתי ראיתי שיש כמה דגמים, על איזה אתם הכי ממליצים ? ואיפה לקנות ?

ועוד משהו קטן, ראיתי שרושמים "עם GPS" "בלי GPS" - מה זה אומר ? למה צריך GPS במצלמה ?

 

תודה מראש וסליחה על הבורות.

 

 

 

Audi A3 2.0T 300HP

Kia Sportage Premium

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
(איפה ראית בדיסקברי שזה חיישן סוני?)

 

לדעתך כדאי לקנות עדיין את ה119? חשבתי פשוט לקחת את הדיסקברי במקומה ולא להמתין חודש לגירבסט, מה דעתך?

ראיתי שכתוב, עדשה של סוני.

אין תאור לגבי חיישן הצילום.

אני לא רואה שום דבר מיוחד במצלמה דיסקאברי.

 

 

שלום לכולם,

 

מעוניין לרכוש VIOFO A119,

קצת התבלבתי ראיתי שיש כמה דגמים, על איזה אתם הכי ממליצים ? ואיפה לקנות ?

ועוד משהו קטן, ראיתי שרושמים "עם GPS" "בלי GPS" - מה זה אומר ? למה צריך GPS במצלמה ?

 

תודה מראש וסליחה על הבורות.

 

 

 

 

כרגע יש רק דגם אחד, A119 ניתן להזמין אותו עם גי פי אס, וללא גי פי אס.

אין באמת יתרון משמעותי בהזמנת המצלמה עם הגי פי אס, זה בסך הכל מראה לך נתיב נסיעה ומהירות נסיעה.

זה נחמד אך לא באמת נחוץ.

 

בקרוב יצא דגם חדש למצלמה, שמו יהיה A119S, השוני בו יהיה שהוא בעל חיישן צילום סוני, דגם זה אמור להבטיח איכות צילום טובה יותר בלילה.

כמו כן, זווית הצילום תהיה צרה יותר.

פורסם

כרגע יש רק דגם אחד, A119 ניתן להזמין אותו עם גי פי אס, וללא גי פי אס.

אין באמת יתרון משמעותי בהזמנת המצלמה עם הגי פי אס, זה בסך הכל מראה לך נתיב נסיעה ומהירות נסיעה.

זה נחמד אך לא באמת נחוץ.

 

בקרוב יצא דגם חדש למצלמה, שמו יהיה A119S, השוני בו יהיה שהוא בעל חיישן צילום סוני, דגם זה אמור להבטיח איכות צילום טובה יותר בלילה.

כמו כן, זווית הצילום תהיה צרה יותר.

 

תודה על התגובה המהירה!

אוקיי, יהיה לי קשה לחכות, מה ההבדל בין הA119 לA118c ? ה118 זולה משמעותית.

 

שוב תודה.

Audi A3 2.0T 300HP

Kia Sportage Premium

פורסם (נערך)

הa118c הוא דגם שיצא לשוק לפני כ3 שנים.

מדובר במצלמה טובה עם איכות צילום מספקת.

הa119 הוא דגם שיצא לשוק לפני כ3 חודשים, איכות הצילום בדגם הזה טובה יותר משמעותית מהדגם הקודם.

 

כמובן שכל הרכיבים כמו מעבד, חיישן צילום וכו', במצלמות שונים ובa119 יותר טובים וחדישים.

 

עוד מעט גם הדגם של הa118c יתחלף בדגם a118c 2, לא יהיו הרבה שינויים, המעבד וחיישן הצילום ישארו, העדשה תתחלף, איכות הבניה תהיה יותר טובה ותהיה אפשרות לרכוש פילטר CPL בנפרד.

 

 

 

יש מבצע ממש טוב עכשיו לA118C

 

המצלמה שבקישור היא לא של viofo ואיכותה מפוקפקת.

אמליץ לא לרכוש אותה ולהוסיף כמה דולרים בכדי לרכוש את הדגם שמיוצר ע''י viofo.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
הa118c הוא דגם שיצא לשוק לפני כ3 שנים.

מדובר במצלמה טובה עם איכות צילום מספקת.

הa119 הוא דגם שיצא לשוק לפני כ3 חודשים, איכות הצילום בדגם הזה טובה יותר משמעותית מהדגם הקודם.

 

כמובן שכל הרכיבים כמו מעבד, חיישן צילום וכו', במצלמות שונים ובa119 יותר טובים וחדישים.

 

עוד מעט גם הדגם של הa118c יתחלף בדגם a118c 2, לא יהיו הרבה שינויים, המעבד וחיישן הצילום ישארו, העדשה תתחלף, איכות הבניה תהיה יותר טובה ותהיה אפשרות לרכוש פילטר CPL בנפרד.

 

 

 

 

 

המצלמה שבקישור היא לא של viofo ואיכותה מפוקפקת.

אמליץ לא לרכוש אותה ולהוסיף כמה דולרים בכדי לרכוש את הדגם שמיוצר ע''י viofo.

 

 

שכנעת אותי, אזמין היום מאיביי, עולה 375 עם כבל מיוחד לחיבור לפיוז, המחיר בסדר או שאפשר למצוא יותר זול ?

 

ותודה רבה.

Audi A3 2.0T 300HP

Kia Sportage Premium

פורסם

בדקתי זה באמת מיקרו פיוז, רק שאני לא מוצא פיוז של cigarette (יש ברכב שקע מצת 12V עם מכסה בלי מצת לסיגריות אולי זו הסיבה שלא קוראים לו כך)

אני רואה פיוז של חימום כסאות (ואין לי חימום בכסאות) אני יכול להשתמש בו למצלמה?

פורסם

אני רוצה לרכוש את המצלמה firefly 4k 6s ועכשיו יש מבצעי יום שישי השחור. ראיתי באת גירבסט שהמחיר ירד ל 65 דולר. רציתי לדעת אם יש אתרים אחרים מומלצים שמוכרים אותה בזול והאם עוד כדאי לחכות שהמחיר ירד או שאין סיכוי?

 

http://m.gearbest.com/action-cameras/pp_239152.html?gclid=CLK14sqZvdACFQoB0wodavkDSA

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...