Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי חשוב לי מאוד שהתאריך והשעה יישארו מעודכנים. היות וזה קריטי למקרים קיצונים כדי להוכיח זמן. אני יודע שלא יהיה לי נח כל פעם להתעסק.

 

אשמח אם תציעו לי מצלמה טובה לשמשה האחורית ששומרת על התאריך.

 

תודה

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

הa118c, יכולה להיות בחירה מעולה.

או תרכוש a119 ותחבר אותה לשמשה הקדמית ולאחורית תעביר את הa118c שיש לך כרגע.

 

אתה מוזמן לערוץ יוטיוב שלי להתרשם לגבי הa119

 

הקישורים והקופונים נמצאים בהצג עוד מתחת לסרטון.

 

 

ד''א, יכול להיות שמתם לב שיש דגם חדש למצלמה a118c.

 

שמו a118c X40, לא מדובר בדגם החדש שאמור לצאת לViofo, מדובר במצלמה ממפעל אחר.

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_580603.html?lkid=10227240

 

כרגע אני מצפה שישלחו לי את המצלמה לסקירה, אתה מוזמנים לעקוב.

 

גילוי נאות, הקישור למצלמה מקנה לי אחוז מסויים ממחיר הקניה שלכם, זה ללא תוספת כספית מצידכם ואתם לא לחייבים לרכוש דרכו.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם (נערך)

מדובר במצלמה שונה לגמרי, הכל שונה.

הם פשוט משתמשים בקייס של הa118c.

לדעתי המצלמה הזו תתקרב לאיכות הצילום כמו בa119.

מה שמטריד אותי זה שאין לי מושג מי הייצרן והאם איכות הבנייה תהיה טובה.

 

המחיר שלה לא רע, עם קופון מגיע לכ66$.

 

עריכה,

בתאור המוצר לא כתוב שחיישן הצילום הוא ov4689

מדובר באותו חיישן צילום כמו בA119

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

כן, יש שם צל והמקום שקט. :)

 

לא כל אחד מרגיש בנוח עם פירוק הקורה, אז העדפתי להדגים את שיטת החאפר.

 

לגבי איכות הצילום של הa118c X40, אפילו לא הספקתי לחפש עליה פרטים באינטרנט.

ואני מעדיף לתת יותר מידע אחרי שאסקור אותה.

חבל לסקול אותה באבנים לפני שבאמת יודעים מה היא מציעה.

פורסם
מדובר במצלמה שונה לגמרי, הכל שונה.

הם פשוט משתמשים בקייס של הa118c.

לדעתי המצלמה הזו תתקרב לאיכות הצילום כמו בa119.

מה שמטריד אותי זה שאין לי מושג מי הייצרן והאם איכות הבנייה תהיה טובה.

 

המחיר שלה לא רע, עם קופון מגיע לכ66$.

 

עריכה,

בתאור המוצר לא כתוב שחיישן הצילום הוא ov4689

מדובר באותו חיישן צילום כמו בA119

 

שים לב גם לרזולוציה של 1080p וכמה מקסימום fps הוא מסוגל: 1080p45fps

אם המעבד לא מסוגל "להוציא" 1080p60fps, ז"א שהוא לא באמת כזה חזק ומשופר.

A119C מסוגל לתת לך 1080p60fps אז..

פורסם (נערך)

מאיפה אפשר לארגן קופון לאחת המצלמות?

80דולר זה קצת יקר בשבילי [וזה לא כולל את האבזור מסביב + כרטיס זיכרון]

 

מה מומלץ באזור ה60 דולר פלוס מינוס [כולל קופונים למינהם]

עריכה אחרונה על ידי MichaelCohen

Seat Ibiza FR

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...