Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
תכנס לסרטון שבהודעה מעליך, מתחת לסרטון כתוב, ''הצג עוד..''

 

תלחץ על זה, כל והקופונים נמצאים שם.

 

קודם כל תודה רבה, הסרטונים שלך עוזרים מאוד

 

דבר שני, כשאני נכנס לקישור שנתת למצלמה עם הGPS, זה רושם 89 דולר,

כשאני מצרף את זה לסל הקניות זה רושם 93.45 דולר

למה זה ככה?

 

עריכה:

הבנתי את הטעות שלי, כאשר הפעלתי את הקופון CAR18OFF, המחיר חזר למצב המקורי ואז ניתן עליו 18 אחוז הנחה.

 

86 דולר כולל כרטיס זיכרון קלאס 10 32 ג'יגה של סמסונג, שווה?

 

A118C מקבלת 50 אחוז הנחה מהBlack Friday, ועומדת על 51 דולר,

השאלה מה כדאי? האם ההבדל בניהם משמעותי?

עריכה אחרונה על ידי MichaelCohen

Seat Ibiza FR

פורסם (נערך)

תוסיף את הקופון,

תעתיק אותו ותדביק בשדה של הקופון.

אם אתה לא מסתדר, תשלח לי הודעה פרטית, אדריך אותך.

 

המחיר של המצלמה עם גי פי אס כולל קופון הוא 76$

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

רגע לפני שאני מבצע את הרכישה, אשמח אם תענה לשאלתי בתגובות הקודמות,

הa118c מוצעת במבצע ב51 דולר

האם ההבדל בניהם הוא משמעותי ושווה את ה25 דולר תוספת?

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Seat Ibiza FR

פורסם

לא התעמקתי עד כדי כך, אם אתה שואל כדי לדאוג לי אז תודה

אם אתה שואל כי אתה מתעניין וזה יכול להיות דיל-ברייקר מבחינתך קנה פילם קטן שקוף ותדביק על זה..

פורסם (נערך)

אני לא מכיר את הדיסקאברי וגם לא באמת כתוב על איזה מעבד וחיישן צילום מדובר.

מצלמה זו עובדת עם סוללה, מה בדיוק משך אותך אליה?

הרזולוציה היא 1080p

אין פיצרים מיוחדים.

חיישן הצילום הוא 5 מגה פיקסל, כך שאיכות צילום הלילה היא לא טובה כמו מצלמה עם חיישן סוני 2 מגפיקסל.

אני לא רואה משהו מיוחד במצלמה זו, אני מפספס משהו?

 

עריכה, טעות שלי חיישן הצילום הוא 3 מגפיקסל , לא מצויים דגם מדויק.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

עוד מעט יוצא דגם חדש למצלמה a119.

שמו יהיה A119S, הוא יהיה בעל חיישן צילום של סוני.

 

כתבתי לגבי חיישן צילום סוני בגלל שראיתי בתאור המצלמה שהעדשה היא של סוני, אבל אין שם תוספת פרטים לגבי חיישן צילום.

אני לא אומר שהמצלמה לא טובה, אני אומר שמפרט המוצר לא באמת נותן פרטים.

פורסם

(איפה ראית בדיסקברי שזה חיישן סוני?)

 

לדעתך כדאי לקנות עדיין את ה119? חשבתי פשוט לקחת את הדיסקברי במקומה ולא להמתין חודש לגירבסט, מה דעתך?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...