Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

א. אם תוכל לצלם לנו עם הסמארטפון את התהליך שאתה עושה, זה יעזור.

ב. מאיפה קנית את המצלמה? כמה עלתה? תן קישור בדיוק לאותו מוצר שרכשת ומאותו מוכר.

ג. אל תסיק מסקנות מהר מדי, אולי יש תקלה אחרת. אני מקווה בשבילך.

פורסם

קישור למצלמה שהוא רכש.

לא מדובר במצלמה של viofo.

 

תעדכן אם אתה מצליח להפעיל את הקבצים הפגומים דרך המצלמה.

 

אם הם פועלים דרך המצלמה, תפעיל אותם לאחר מכן דרך המחשב, הם אמורים לפעול.

פורסם

המוכר בקישור לא מוכר לי, אבל יש לו פידבק טוב.

ותנסה לפתוח את הקבצים הפגומים עם תוכנת VLC או עם MPC-BE (או MPC ומקף משהו אחר שאני לא זוכר).

אם חלק מהקבצים עובדים וחלק לא עם התוכנה הנוכחית שלך, אז יש פה משהו מסריח.

מציע שוב שתצלם את ההליך של הבדיקה שעשית, ותעלה לנו לפה ונבחן אם אתה עושה משהו לא נכון.

פורסם
א. אם תוכל לצלם לנו עם הסמארטפון את התהליך שאתה עושה, זה יעזור.

ב. מאיפה קנית את המצלמה? כמה עלתה? תן קישור בדיוק לאותו מוצר שרכשת ומאותו מוכר.

ג. אל תסיק מסקנות מהר מדי, אולי יש תקלה אחרת. אני מקווה בשבילך.

 

הנה הפעולות שאני עושה:

וככה חוזר על עצמו..

 

ולא מצאתי אופציה להפעיל את הסרטונים במצלמה, איך אני עושה זאת?

פורסם

איזה כרטיס זיכרון יש לך (גודל, חברה, מהירות)? מאיפה קנית?

קודם כל, תעשה פורמט לכרטיס הזיכרון דרך המצלמה ולא דרך מחשב.

תן למצלמה יותר זמן לצלם (ויותר זמן לקבלים "לקבל" את מתח ולאחסן אותו).

תחבר את הכבל ותשאיר למשך דקה לפחות, ואז תוציא את הכבל.

תמתין כמה שניות ותחבר שוב את הכבל, תמתין עוד חצי דקה לפחות כשהמצלמה מצלמת ורק אז תנתק.

תעדכן אותנו.

ומאיזה אזור אתה בארץ?

פורסם (נערך)

זה הכרטיס שקניתי - 32 ג׳יגה.

 

3112636.PNG

 

ואחרי כל הקלטה פירמטתי מתוך המצלמה עצמה,

האם הכרחי כל הבדיקות האלה ? מה שעשיתי עד עכשיו לא מעיד כבר על תקלה במצלמה ?

חלילה במקרה של תאונה המצלמה לא תשמור לי הקלטה חבל לי מראש להתקין אותה ..

ואני מאשדוד.

עריכה אחרונה על ידי IbizaRed94
פורסם

אם כרטיס הזיכרון הוא סאנדיסק אולטרה, יכול להיות הוא תורם לבעיה.

 

לגבי הבדיקה שבצעת, תנסה להפעיל את המצלמה 5 דקות ולאחר מכן תבצע ניתוק.

אם הבעיה נמשכת, אז המצלמה לא טובה, בתנאי שכרטיס הזיכרון הוא לא סאנדיסק.

 

לגבי ניגון הקבצים דרך המצלמה, אני לא זוכר איך עושים את זה בדיוק, תנסה לשחק איתה טיפה, בטוח תגיע לזה.

מה שבטוח, צריך לכבות את ההקלטה בכדי לנגן את הקבצים.

פורסם
אם כרטיס הזיכרון הוא סאנדיסק אולטרה, יכול להיות הוא תורם לבעיה.

 

לגבי הבדיקה שבצעת, תנסה להפעיל את המצלמה 5 דקות ולאחר מכן תבצע ניתוק.

אם הבעיה נמשכת, אז המצלמה לא טובה, בתנאי שכרטיס הזיכרון הוא לא סאנדיסק.

 

לגבי ניגון הקבצים דרך המצלמה, אני לא זוכר איך עושים את זה בדיוק, תנסה לשחק איתה טיפה, בטוח תגיע לזה.

מה שבטוח, צריך לכבות את ההקלטה בכדי לנגן את הקבצים.

 

שמתי תמונה למעלה של הכרטיס, בכל מקרה הכרטיס זיכרון הוא:

Samsung EVO 32GB Micro SD SDHC SDXC

פורסם
זה הכרטיס שקניתי - 32 ג׳יגה.

 

3112636.PNG

 

ואחרי כל הקלטה פירמטתי מתוך המצלמה עצמה,

האם הכרחי כל הבדיקות האלה ? מה שעשיתי עד עכשיו לא מעיד כבר על תקלה במצלמה ?

חלילה במקרה של תאונה המצלמה לא תשמור לי הקלטה חבל לי מראש להתקין אותה ..

ואני מאשדוד.

 

תן את הקישור עצמו למוצר שרכשת.

קודם כל, בוא נשלול תקלה בכרטיס זיכרון שגורמת לבעיות הללו, תנסה להכניס כרטיס אחר ותבדוק שוב.

אחרי שכרטיסים אחרים ממשיכים להציג את אותה בעיה, אז נעבור למצלמה.

פורסם

קישור למצלמה - http://www.ebay.com/itm/401042072275?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

קישור לכרטיס - http://www.ebay.com/itm/151872202780?_trksid=p2060353.m2749.l2649&var=451062977646&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

עכשיו עשיתי עוד הקלטה, חיברתי את המצלמה לחשמל (מקורי של אייפון 6 אם רלוונטי) והשארתי אותו לבד, וכעבור רבע שעה שמתי לב שבפרק זמן הזה הוא נכבה ונדלק לבד, ויצר 39 סרטונים שאף אחד מהם לא עובד.

במידה ואצליח להשיג עוד כרטיס כזה בקרוב אעדכן לגבי אם יש שינוי.

פורסם

מצלמה B40 \ a118 עבדה מצויין כשנתיים והייתה מנותקת בערך 3-4 חודשים.לאחר חיבור קבוע לרכב קורה לפחות פעם ביום שהיא לא נדלקת עם התנעת הרכב ועובדת רק עם הדלקה פיזית ייזומה .יש רעיונות מה ואיך לבדוק ?

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...