Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

החיבור בוצע ביום ו האחרון אצל מתקין מערכות , אנסה לחבר למטען USB לשקע בקיר לפי בדיקה ראשונית שעשיתי ולמרות שיש חיווי של הקלטה בזמן נסיעה ( כשהמצלמה דלקה כמובן ) אין מידע על כרטיס ה SD :(

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם

בחיבור לשקע חשמל בבית קורית אותה תופעה פחות או יותר פעם עובד ופעם ולא , לעיתים המצלמה נדלקת אם מזיזים אותה ונכבית כך מעצמה .על פי ניסיונכם - סיימה את תפקידה ?

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם
אני קניתי את ההכי פשוטה באיביי וזה עובד מצוין, תכלס אני צריך את זה רק להוכחה בבית משפט אם זה תאונה או מול מילה של שופט. אז זה עושה את העבודה

 

לא זה לא.

כי לא יראו את המספר (במידה והמהירות גבוהה),

כי לא יראו את הפרטים מסביב (במידה וזה צולם בלילה)...

פורסם
יש סיכוי ל119S עד בלאקפריידי?

כמה בממוצע עולה להתקין מצלמת רכב?

תודה

 

אין סיכוי שיוציאו ל black friday, מצלמת הדגל שלהם רק תצא לשוק ותקבל הנחות הכי גדולות בכל השנה? לדעתי לא.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם

שלום,

הרבה זמן אני עוקב כאן אחר השרשור.

ברשותי כבר כשנה מצלמה קדמית A118C שאני ממש מרוצה.

אני מעוניין לרכוש מצלמה נוספת לשמשה האחורית שלי G1W-C

הנה הלינק מגירבסט

 

האם היא אמינה? בטוחה לשימוש?

כמו כן איזה כרטיס הייתם ממליצים לי לרכוש?

 

תודה מראש

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

היא מעולה, יש לי כזאת בשימוש מעל לשנתיים, ללא בעיות.

אני ממליץ על כרטיס 32GB קלאס 10 מחברה מוכרת (כולל סאנדיסק, במשך לא מעט זמן השתמשתי

איתה עם כרטיס סאנדיסק ללא בעיות כלשהן).

תוכל לראות את איכות הצילום כאן (יש קישור לרכישה מתחת לסירטון לדגם ה b בעל טבעת עדשה שחורה ופחות בולטת):

פורסם

אין במצלמה זו סוללת RTC, מדובר בסוללה שנועדה לשמור על התאריך והשעה.

אם לא מפריע לך שהתאריך והשעה מתאפסים, אז חוץ מזה המצלמה סבבה לגמרי.

 

לדעתי היא יותר מתאימה לשמשה הקדמית, מפני שהיא דיי גדולה וזה לא יהיה אסטטי בשמשה האחורית.

 

לגבי כרטיס הזיכרון, תרכוש כל כרטיס זיכרון קלאס 10 בין 32-64 גיגה, למעט סאנדיסק אולטרה וכרטיסים ללא שם.

פורסם

מאז שהמצלמה מותקנת אצלי ברכב שנוסע לפחות אחת ליומיים, אין יותר איפוסי תאריכים.

איפוסי התאריכים אכן קורים, אך בד"כ רק אחרי כמה ימים ללא נסיעות.

פורסם

אין צורך בסוללת כפתור שתשמור על התאריך והשעה.

לקבל (תלוי באיזו מצלמה ולכמה זמן הוא שומר) יש מספיק קיבולת בשביל זה וגם בשביל לשמור את הקובץ האחרון.

אצלי במוביוס הקבל מספיק לשמור על התאריך גם לאחר 5-6 ימים ללא שימוש, בפורומים המיועדים אומרים שגם 7-9 ימים אבל אצלי לא.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...