Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
המיקום של המצלמה הוא בסדר גמור.

היא נופלת מפני שיש על השמשה האחורית פסי חימום.

בגלל שהתושבת היא suction cup, אז היא נופלת.

תחפש אולי יש באיביי תושבת עם דבק 3M.

 

צודק, שחכתי מזה.

קניתי M3 וזה סתם בבית, אשים טיפה.

 

תודה על העזרה אחי :mm_yeah:

פורסם

אשמח לדעת מה ההבדלים בתכונות ובמפרט בין 2 המצלמות הנ"ל, נראה שמדובר באותה מצלמה של שני יצרנים שונים עם חומרה וקושחה מעט שונים האם זה נכון? פשוט יש הפרש של 15 דולר בינהם ולכן זה מחשיד.

http://m.gearbest.com/action-cameras/pp_239152.html?gclid=CLK14sqZvdACFQoB0wodavkDSA

 

http://m.banggood.com/Hawkeye-Firefly-6s-4K-Sport-HD-DV-SONY-16M-COMS-WiFi-Stabilization-Camera-FPV-p-996349.html

פורסם
יכול להיות זה יתאים, אם תפרק את התושבת שלך עד המפרק, ותחליף בין המפרקים.

אין לי באמת דרך לדעת אם הגדלים מתאימים.

Look at this on eBay http://www.ebay.com/itm/311477850281

עשיתי את זה בעצמי, יש לי m3, אבל עדיין נופל [emoji17]

גם חבר אחר אמר לי שצריך להזהר בלא להרוס את הפסי חימום...

זה כל כך פשוט להרוס אותם?

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

פורסם
אשמח לדעת מה ההבדלים בתכונות ובמפרט בין 2 המצלמות הנ"ל, נראה שמדובר באותה מצלמה של שני יצרנים שונים עם חומרה וקושחה מעט שונים האם זה נכון? פשוט יש הפרש של 15 דולר בינהם ולכן זה מחשיד.

http://m.gearbest.com/action-cameras/pp_239152.html?gclid=CLK14sqZvdACFQoB0wodavkDSA

 

http://m.banggood.com/Hawkeye-Firefly-6s-4K-Sport-HD-DV-SONY-16M-COMS-WiFi-Stabilization-Camera-FPV-p-996349.html

המצלמות זהות, איפה כתוב שהיצרנים שונים ובמה החומרה שונה?

עשיתי את זה בעצמי, יש לי m3, אבל עדיין נופל [emoji17]

גם חבר אחר אמר לי שצריך להזהר בלא להרוס את הפסי חימום...

זה כל כך פשוט להרוס אותם?

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

זה נופל מפני שלא הכנת את שמשה להדבקה.

לפני ההדבקה אתה חייב לנקות אותה טוב, רצוי עם אלכהל או APC.

פורסם
המצלמות זהות, איפה כתוב שהיצרנים שונים ובמה החומרה שונה?

 

זה נופל מפני שלא הכנת את שמשה להדבקה.

לפני ההדבקה אתה חייב לנקות אותה טוב, רצוי עם אלכהל או APC.

באחד רשום צ׳יפ סט ובשני לא, אחד רשום שיש לעדכן לגרסה חדשה יותר (2.3)

באחד רשום שזה של חברת hawkeye ובשני חברת firefly

פורסם

שלום, אני מחפס מצלמה לצילום קדמי ואחורי (לנושאי תאונות חס ושלום) ונראה שהמצלמות האיכותיות יקרות מאוד (1000 ש"ח ומעלה).

אני שוקל לקנות את A118C (אחת לקדימה ואחת לאחור)

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_375217.html?wid=21

כמה שאלות:

- האם היא תהיה רלוונטית לשמשה אחורית אנכית יחסית (פורד אקספלורר 2006)?

- מישהוא יודע מה אורך כבל המתח שלה (מיני USB)? מאחר וצריך להגיע עד לקונסולה המרכזית ליד ההילוכים

- האם יש אותה למישהוא תקופה של כמה חודשים/שנים שיעיד על איכותה לאורך שמן?

 

תודה מראש

You can’t really know someone until you fight them

פורסם
שלום, אני מחפס מצלמה לצילום קדמי ואחורי (לנושאי תאונות חס ושלום) ונראה שהמצלמות האיכותיות יקרות מאוד (1000 ש"ח ומעלה).

אני שוקל לקנות את A118C (אחת לקדימה ואחת לאחור)

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_375217.html?wid=21

כמה שאלות:

- האם היא תהיה רלוונטית לשמשה אחורית אנכית יחסית (פורד אקספלורר 2006)?

- מישהוא יודע מה אורך כבל המתח שלה (מיני USB)? מאחר וצריך להגיע עד לקונסולה המרכזית ליד ההילוכים

- האם יש אותה למישהוא תקופה של כמה חודשים/שנים שיעיד על איכותה לאורך שמן?

 

תודה מראש

מצלמה מעולה, אני ממליץ עליה.

היא ברשותי כחצי שנה, עובדת קשה ואני מאוד מרוצה.

בקרוב יפסיקו לייצר אותה, במקומה יכנס דגם משופר יותר בשם a118c2.

כרגע הדגם עוד לא יצא לשוק.

האם היא תתאים לשמשה? אין לי מושג.

אם השמשה בזווית ישרה, כמו משאית, אז כדאי לחשוב לכיוון המצלמה a119.

 

אורך הכבל של המצלמה a118c הוא 4 מטר

אורך הכבל של הa119 הוא 3.5 מטר.

אתה מוזמן לערוץ יוטיוב שלי

''בהצג עוד'' מתחת לסרטון של המצלמה שתבחר ישנם קישורים וקופונים לא רעים בכלל.

פורסם

תודה אלכס על התשובה המהירה, לפני שכתבתי כאן ראיתי בערוץ שלך. סקירה ממצה מאוד :mm_yeah:

A119 עולה פי 2 מה-118

חשבתי גם על אפשרות להתקין את המצלמה האחורית על השמשה הקדמית (מופנית לתוך הרכב) ואז זה מצלמה אחת פונה קדימה ואחת אחורה. אתה חושב שהצילום לאחור יהיה מספיק טוב (או שאם יושבים שם אנשים, זה כבר מוריד מהרלוונטיות שלה)

 

שוב תודה

You can’t really know someone until you fight them

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...