Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אתה מתכוון לחריצים שיש על מכסה העדשה?? לא ממש לא.

האם זה שווה את זה?

תלוי עד כמה ההשתקפות אצליך חמורה.

 

אני למשל, חייב אחד כזה.

אתה מוזמן לערוץ יוטיוב שלי יש שם סרטון סקירה לפילטר pre-production ששלחו לי.

 

אולי לא ניסחתי את הודעתי הקודמת כנדרש.

הזכוכית ויש סיכוי גם הפלסטיק שממנו עשויה המסגרת שונים מהנמכר כרגע בשוק.

הייצרן החליט להשתמש בזכוכית ממפעל שונה והודיע שהיא יותר יקרה ממה ששלחו לי.

העיצוב נותר ללא שינוי.

 

כמו כן, אתם לא תצטרכו לכוון את הפילטר.

הוא כבר מכוון במפעל.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי יש G1W-C שהזמנתי ממוכר אמין של איביי, ניראה לי הוא פורסם כאן.

התקנתי MicroSD 32GB class 4.

וסירטון אחרון לא נישמר. ז"א מדיי פעם אחריי שאני מכבה את האוטו

המצלמה תמיד מתכבה גם ועם צליל, ז"א לא מתנתקת.

אבל הסרטון שבור, ז"א לא נשמר כראויי.

 

מישהו נתקל באותה הבעיה ואו מצאו פתרון?

פורסם
הקופון עובד, בדוק בשנית.

 

 

מדובר בפילטר שונה ממה שאני קבילתי.

יש עליו קליפסים, פשוט מצמידים אותו על בית העדשה.

תבדוק שיש לך חריצים עלי.

אם לא, תצטרך לחרוץ אותם עם מברג חם.

לא עובד הוא מעלה לי את המחיר ב5 דולר...

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם
היי יש G1W-C שהזמנתי ממוכר אמין של איביי, ניראה לי הוא פורסם כאן.

התקנתי MicroSD 32GB class 4.

וסירטון אחרון לא נישמר. ז"א מדיי פעם אחריי שאני מכבה את האוטו

המצלמה תמיד מתכבה גם ועם צליל, ז"א לא מתנתקת.

אבל הסרטון שבור, ז"א לא נשמר כראויי.

 

מישהו נתקל באותה הבעיה ואו מצאו פתרון?

 

תנסה להחליף את כרטיס הזיכרון לכרטיס זיכרון קלאס10.

חוץ מזה, אתה משתמש במטען המקורי?

פורסם
תנסה להחליף את כרטיס הזיכרון לכרטיס זיכרון קלאס10.

חוץ מזה, אתה משתמש במטען המקורי?

 

ניסיתי גם Class 10 עם אותה תוצאה. המליצו רק על 4 בגלל תאימות.

 

מטען של מצת לא מקורי של המצלמה.

אין לי סיבה כי אני מספק את אותו ההספק למצלמה, ממקור אחר.

הסיבה היא לפי דעתי בסוללת קבל שמותקנת.

 

אם מישהו מצא סיבה אשמח לדעת.

פורסם
היי יש G1W-C שהזמנתי ממוכר אמין של איביי, ניראה לי הוא פורסם כאן.

התקנתי MicroSD 32GB class 4.

וסירטון אחרון לא נישמר. ז"א מדיי פעם אחריי שאני מכבה את האוטו

המצלמה תמיד מתכבה גם ועם צליל, ז"א לא מתנתקת.

אבל הסרטון שבור, ז"א לא נשמר כראויי.

 

מישהו נתקל באותה הבעיה ואו מצאו פתרון?

לי היתה את הבעיה הזאת, ולא מצאתי לה פתרון.

להערכתי אין מספיק כח ב'קבל' לשמור את הסרטון לפני שהמצלמה נכבית.

לא נסיתי להחליף כרטיס זיכרון, אבל לא חושב שזה היה עוזר.

לגבי המטען-השתמשתי רק במקורי!

אם הייתי יודע שיש משהו חשוב בסרטון האחרון, לפני כיבוי האוטו הייתי עוצר את ההסרטה ידנית וכך זה היה נשמר.

 

בכל מקרה היא מתה לי אחרי שנה...:-(

פורסם
היי יש G1W-C שהזמנתי ממוכר אמין של איביי, ניראה לי הוא פורסם כאן.

התקנתי MicroSD 32GB class 4.

וסירטון אחרון לא נישמר. ז"א מדיי פעם אחריי שאני מכבה את האוטו

המצלמה תמיד מתכבה גם ועם צליל, ז"א לא מתנתקת.

אבל הסרטון שבור, ז"א לא נשמר כראויי.

 

מישהו נתקל באותה הבעיה ואו מצאו פתרון?

נתקלתי בזה בעבר עם מצלמה אחת - צריבת קושחה שונה פתרה את הבעיה.

תחפש קושחה לG1WC ברשת ותחליף (לא מסובך). אם לא תמצא, תרשום ואנסה לאתר אם יש לי משהו רלוונטי על המחשב.

פורסם
אתה מתכוון לחריצים שיש על מכסה העדשה?? לא ממש לא.

האם זה שווה את זה?

תלוי עד כמה ההשתקפות אצליך חמורה.

 

אני למשל, חייב אחד כזה.

אתה מוזמן לערוץ יוטיוב שלי יש שם סרטון סקירה לפילטר pre-production ששלחו לי.

 

אולי לא ניסחתי את הודעתי הקודמת כנדרש.

הזכוכית ויש סיכוי גם הפלסטיק שממנו עשויה המסגרת שונים מהנמכר כרגע בשוק.

הייצרן החליט להשתמש בזכוכית ממפעל שונה והודיע שהיא יותר יקרה ממה ששלחו לי.

העיצוב נותר ללא שינוי.

 

כמו כן, אתם לא תצטרכו לכוון את הפילטר.

הוא כבר מכוון במפעל.

 

 

לפי איך שזה נראה, תתקן אותי אם אני טועה, אתה משתמש בחומר ניקוי לדשבורד מבריק מה שנותן את האפקט של ההשתקפות,

אצלי לדוגמא הדשבורד היה מנצנץ ומפריע בעין, קניתי חומר עם גימור מת' ומאז אין כמעט השתקפות..

שווה לנסות.

http://www.gouldproducts.com/images/283200_format_din_a6_300dpi_portraitWEB.jpg

Seat Ibiza FR

פורסם
נתקלתי בזה בעבר עם מצלמה אחת - צריבת קושחה שונה פתרה את הבעיה.

תחפש קושחה לG1WC ברשת ותחליף (לא מסובך). אם לא תמצא, תרשום ואנסה לאתר אם יש לי משהו רלוונטי על המחשב.

 

עשיתי אבל הבעיה חוזרת.

אם תוכל למצוא או להפנות אותי לעדכון שעזר לך אני מאד אשמח.

כי אחרת המצלמה תלך לפח.

פורסם

אני לא סגור על זה שהקובץ המצורף הוא מה שהתקנתי אצלי - אך מכיוון שאתה גם ככה במצב

של או זה או כלום, אין לך הרבה מה להפסיד. צריבת הקושחה פשוטה מאוד, אני לא מפרט כיצד כי אתה כותב

שכבר ביצעת - אם יש צורך בהנחיות בכל זאת, תרשום.

זה הקובץ:

http://www.upfile.co.il/file/891698962.html

 

אחרי שתתקין, תצלם איך נראה מסך הפתיחה כשהמצלמה נדלקת (ואז אוכל לומר לך גם האם זאת הקושחה

שאצלי).

פורסם
אני לא סגור על זה שהקובץ המצורף הוא מה שהתקנתי אצלי - אך מכיוון שאתה גם ככה במצב

של או זה או כלום, אין לך הרבה מה להפסיד. צריבת הקושחה פשוטה מאוד, אני לא מפרט כיצד כי אתה כותב

שכבר ביצעת - אם יש צורך בהנחיות בכל זאת, תרשום.

זה הקובץ:

http://www.upfile.co.il/file/891698962.html

 

אחרי שתתקין, תצלם איך נראה מסך הפתיחה כשהמצלמה נדלקת (ואז אוכל לומר לך גם האם זאת הקושחה

שאצלי).

 

אני יתקין בהיזדמנות.

אני רכשתי את הדגם blueskysea.

זאת חברה של חנות estore009 אותה כולם מפרסמים שהיא מוכרת מצלמה איכותית.

פורסם

המחירים בגירבסט ירדו?

קישור

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...