Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

למה המצלמה ההיא לא טובה לדעתכם?

לגבי מה שהמלצתם הם קצת יקרות יותר- אם אין ברירה אקנה אותן אבל אם יש משהו זול שמצלם 1080P אולי עדיף כבר ללכת עליו? לפחות לבנתיים? לראות כמה זמן הוא יחזיק לי?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

רק מהתמונה מזהים זבל עופות.

כשרוכשים מצלמת דרך צריך לבחור אחת טובה!

אחת שתבטיח צילום רציף ללא תקלות.

אמליץ לרכוש מצלמה עם קבלים.

אתה מוזמן לערוץ יוטיוב שלי תתרשם מהמצלמות a119 וa118c.

הקישורים והקופונים נמצאים בהצג עוד מתחת לכל סרטון.

 

 

עריכה בעקבות התגובה שלך.

 

אתה אומר שיקר לך, ובכל מקרה אתה רוצה לרכוש אחת זולה מאוד, ''ולראות כמה זמן זה מחזיק''.

איפה החיסכון פה?

להשקיע חצי סכום ממצלמה טובה ולרכוש אחת שתתפגר לך אחרי חודש?

ואחרי חודש להתבאס ובכלל לא לקנות מצלמה בגלל שתגיד לעצמך שהמצלמה הבאה גם תתפגר.

 

תהיה צרכן נבון, תשקיע טיפה יותר ותהיה עם ראש שקט.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

המצלמות שאתם ממליצים עולים פי 2-3.

שוב, אין לי בעיה לקנותם אם תגידו לי לא להתקרב למצלמה הזולה שפרסמתי. רק אני כנראה אצטרך לחכות למשכורת הבאה, ובזמן הזה יכולה להיות תאונה שמצלמת דרך יכולה להציל אותי ממנה (זה גם שיקול מעניין :p ).

פורסם
המצלמות שאתם ממליצים עולים פי 2-3.

שוב, אין לי בעיה לקנותם אם תגידו לי לא להתקרב למצלמה הזולה שפרסמתי. רק אני כנראה אצטרך לחכות למשכורת הבאה, ובזמן הזה יכולה להיות תאונה שמצלמת דרך יכולה להציל אותי ממנה (זה גם שיקול מעניין :p ).

כמה עולה המצלמה אותה התכוונת לקנות?

הG1WC עולה כעת 35$ (כ 140 ש"ח), גם אם זאת תוספת כלשהי לעומת המחיר של המצלמה לגביה אתה מתעניין,

אין לי ספק שההפרש במחיר בהחלט שווה את זה.

פורסם

הבן שלי התקין G1W באחת מגרסאותיה באביב, המצלמה שבקה לאחר מספר שבועות.

לי יש A118C מזה כ-6-8 חודשים, עובדת היטב.

השבוע התקנתי A118C אצל אשתי, והבן התקין אצלו A119.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חבל שכך, מקווה שפנית לחנות בכדי לקבל חדשה תמורת הישנה או פיצוי. רכשת מגירבסט?

 

ניסיוני עם המצלמה הזאת אחר לחלוטין, והניסיון שלי הוא במשך מספר שנים עם כמה מצלמות כאלו שמותקנות

אצלי ואצל חבריי ברכביהם.

סתם לידיעה, החומרה של הG1WC כמעט זהה לזו שיש בA118C.

פורסם
כבר זמן רב שאני חושש מה עלול לקרות במצב של תאונה, שבה צילום תמונות סטילס בפלאפון בלבד של אחרי, לא יספיקו בכדי לקבוע מי אשם בתאונה. מצב שבו מישהו ייכנס בי ואני אצא אשם על לא עוול בכפי- הינו בלתי נסבל.

 

זאת ועוד, לא מזמן ראיתי סימן קטן חדש בטמבון- לא משהו קריטי במיוחד, אבל מצלמת דרך+ אבטחה הייתה מסדרת לי מיד פיצוי של כמה מאות שקלים מהרכב הפוגע, בלי צורך לממן עו"ד.

 

לא הייתי צריך לנסוע לחנות מצלמות. את התשובה לדאגותיי ראיתי בפייסבוק. כל מצלמה 120 ש"ח, מיוצר בסין.

אפשר לחבר למצבר נפרד, משמשות גם כמצלמות אבטחה (ולא רק לדרך). הבנתי שמוטב להשקיע בזולות, כי גם ככה גם היקרות שובקות חיים בחום הישראלי.

 

מכיוון שאני צרכן זהיר- אני מפרסם פה בעילום שם את המודעה. מה שמפריע לי לגבי המצלמה קצת- זה גודלה המופרז. האם יש קטנות יותר? לא כזה קריטי, אבל אולי בהמשך כשאחסוך עוד כסף אקנה קטנות יותר.

אך אם מצלמה קטנה גם היא לא יקרה (נגיד משהו בגודל אצבע) תכתבו כאן.

 

עדכון- המוכר אומר ש32 קטעים של 5 דק' כל אחד נכנסו לו בכרטיס זכרון 32 ג'יגה. כלומר המצלמה מצלמת לשעתיים וארבעים, לפני שמתחילה להקליט על קטעים ישנים.

 

אני מחכה לתגובות וחוות דעת.[ATTACH=CONFIG]477996[/ATTACH]

קניתי מצלמה כזאת באיביי ב 10 דולר, מהרגע הראשון היו רעשי רקע בשמע ואחרי כמה חודשים היא הפסיקה לקלוט את הכרטיס זכרון. גם גרועה וגם המחיר שראית יקר מאוד

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

רכב חדש נשאר חדש רק בעולם מקביל, בו רק לך יש רכב, אין כבישים, ואין ישראלים.

פורסם
חבל שכך, מקווה שפנית לחנות בכדי לקבל חדשה תמורת הישנה או פיצוי. רכשת מגירבסט?

 

ניסיוני עם המצלמה הזאת אחר לחלוטין, והניסיון שלי הוא במשך מספר שנים עם כמה מצלמות כאלו שמותקנות

אצלי ואצל חבריי ברכביהם.

סתם לידיעה, החומרה של הG1WC כמעט זהה לזו שיש בA118C.

אתה מתכוון לחיישן ולמעבד.

העדשה שונה, המארז שונה, התקן הקביעה ברכב שונה, המצלמה יותר גדולה, עשויה להפריע יותר לשדה הראיה אם אינה קבועה מאחורי המראה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

את זה שהן שונות חיצונית רואים בהסתכלות קלילה, זה ברור ולא ראיתי צורך לציין.

איכות הצילום של הG1WC היא קצת יותר טובה מהA118C בגלל רוחב העדשה.

לגבי התושבת - מסכים איתך. למרות זאת, יש יתרונות בתושבת נשלפת - למשל כשטסתי

לחו"ל לקחתי איתי את המצלמה, בקלות רבה היא עברה בין רכבי השכרה שונים.

פורסם

אוקיי, אם כך לא אקנהה.

כדבריכם, אשים פעמיי על

A118C ועל A119.



-מי מביניהם קטן יותר?

 

אשוב ואציין שאני מחפש מצלמה מה שיותר קטנה, כך שלא תפריע לשדה הראייה- זה הדבר היחיד שעלול לבאס אותי בהנחה שהמצלמה תהיה טובה. אני מוכן לשלם יותר, אולי אפילו הרבה יותר (נתון לשיקול) כדי לקבל מצלמה קטנה, שתשב לה בטבעיות על השמשה הקדמית, המראה, וכו' וכמובן גם על השמשה האחורית.

 

האם יש בשוק מצלמות קטנות כפי שאני מחפש? אפילו כאלה בגודל אצבע?

פורסם (נערך)

יש ויש, אבל התמורה שתקבל לא בהכרח תהיה טובה.

הa119 דקה יותר מהa119c.

שתיהן נסתרות ואתה לא תראה אותן.

במיוחד אם תצמיד אותן מאחורי המראה.

 

אם תצפה בסרטון של

יש שם מדריך התקנה, התקנתי אותה כך שמצד הנהג בכלל לא רואים אותה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

כשרוכשים מצלמת דרך צריך לבחור אחת טובה!

אחת שתבטיח צילום רציף ללא תקלות.

אמליץ לרכוש מצלמה עם קבלים.

אתה מוזמן לערוץ יוטיוב שלי תתרשם מהמצלמות a119 וa118c.

הקישורים והקופונים נמצאים בהצג עוד מתחת לכל סרטון.

 

 

אלכס,

באתר גירבסט רשום שמצלמת A118C תומכת בכרטיס זיכרון עד 32G. ממה שאני מבין ממך זה תומך כפול.

היכן הראיה מה נכון?

 

להלן לינק לאתר גירבסט שכתוב עד 32G

לכל מקרה צילמתי את מה שכתוב:

1.JPG2.JPG

 

אשמח להבהרות...

בכל מקרה, האם הקישורים ששמת בערוץ שלך יהיו טובים למצלמה?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...