Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

קצת התבלבלתי עם הדגמים והתוספת c.

מה אתה ממליץ לשמשה קדמית? באזור 130-140 אם שיפור משמעותי אפשר לחרוג,

אשמח ללינק למצלה וכרטיס זכרון, זה מגיע עם מתקן לשמשה?

האתר שפרסמת מקבל PAYPAL, או שיש אופציה לאיביי?

תודה

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

בתקציב שלך אמליץ לרכוש את הa118c

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html?lkid=10101428

 

המצלמה a119 יקרה ממנה פי שתיים אבל אני ממליץ עליה יותר.

לשיקולך.

 

כרטיס זיכרון 64GB

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_204281.html?lkid=10101416

 

כרטיס זיכרון 32GB:

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_28060.html?lkid=10101427

 

האתר אמין ותומך בפייפאל.

באיביי המחירים גבוהים משמעותית ויש הרבה זיופים.

כמו כן באתר הזה ישנן מצלמות דומות במראה ויותר זולות.

מדובר במצלמות ממפעל אחר ואיכותן מפוקפקת.

 

המצלמה מגיעה עם תושבת שנדבקת לשמשה.

סרטון התקנה של

לשמשה האחורית, רק בכדי שתראה איך הכל נראה. עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
בדיקת תקינות קבלים.

תפעיל את המצלמה, תן לה לעבוד כמה דקות ואז תשלוף את הכבל ממנה.

תחזור על זה כמה פעמים ותבדוק האם הקבצים פגומים.

היום הגיע הכרטיס זיכרון, הפעלתי את המצלמה, טיפלתי בהגדרות, פירמטתי את הכרטיס באמצעות המצלמה, והתחלתי הקלטה.

הוצאתי את הכבל תוך כדי שהיא מצלמת, חזרתי על זה כמה פעמים כמו שאמרת, ואז חיברתי את המצלמה למחשב לבדיקת הסרטונים.

כל הסרטונים נפתחים כמו שצריך, ועובדים מהתחלה ועד הסוף ללא בעיה.

אני מניח שזה אומר שהכל תקין.

 

אגב, שמתי לב שכאשר מוציאים את הכבל תוך כדי הקלטה, הנורה האדומה ממשיכה לדלוק מספר שניות ואז נכבית. נראה כאילו זה בעצם מראה שהמצלמה ממשיכה לעבוד ברקע ושומרת את הסרטון כמו שהיא צריכה לעשות.

 

בכל אופן, אם הבנתי נכון, זה אומר שהמצלמה תקינה ועובדת כמו שצריך. תקן אותי אם אני טועה.

 

דבר נוסף, הגרסה שיש עליה זה 1.1. הבנתי שיש כבר גרסה 2.0. האם כדאי לשדרג? מה ההבדלים? איך משדרגים?

 

תודה!

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אוקי תודה רבה על ההסבר המפורט.

אני מתכוון להזמין היום רק אני רוצה לדעת אם אני משתמש בחיישן תזוזה של המצלמה שתעבוד 24/7 כרטיס 32 ישמור לי לילה שלם? כמובן שהיא לא עובדת כל הלילה.

מגיע מספר מעקב על החבילה? למישהו נעצר במכס?

המצלמה מקליטה שמע?

אני פשוט מעוניין להיות סגור על הכל

תודה רבה

פורסם

אם תשתמש בחיישן תזוזה כרטיס הזיכרון יספיק.

אני לא ממליץ להשתמש בחיישן תזוזה מפני שתשכח לכבות אותו ואם תתחיל בנסיעה איתו אז יכולים להיות חוסרים בצילום.

ללא חישן תזוזה ניתן להקליט כ3.5 שעות על כרטיס 32gb.

 

בזמן הרכישה תבחר שיטת משלוח שהיא registerd- כך תקבל מס' מעקב.

 

כמובן, המצלמה מקליטה שמע.

פורסם

צהריים טובים ,

 

בהמלצת בני החלטתי להתקין מצלמת דרך שתתעד את הנסיעה ותצלם מקדימה ומאחור .

עד כמה המצלמה יעילה וכבילה בבתי המשפט ?

 

תודה

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

פורסם

^^עדות מצולמת,יותר יעיל מזה?!(רק במקרה תאונה/ארוע כזה או אחר לא לדכוח להוריד את המצלמה לושים בכיס)

 

אלכס יש איזה הפתעות קריסמס?! על מצלמות ואביזרים נלווים?

פורסם

היום הגיעה הa119+gps שהזמנתי עם הקופון שפורסם כאן ב75.99$. לא זוכר למי התודה - אבל תודה :-)

הוזמנה ב18.11, יצאה מאזרבייג'ן ב12.12 והגיעה היום.

Aprilia Shiver 750

פורסם

שאלה לאלכס,

 

אני מעוניין לחבר את המצלמה עם שקע מצת נסתר בתיבת הפיוזים, האם אני צריך רב מודד או מספיק לי להסתכל על התרשים של הפיוזים?

המטרה שלי שהמצלמה תעבוד רק כשהמנוע עובד.

 

תודה.

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

__|_____|_____|_____ In Construction ___|_____|_____|_____

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

פורסם

קודם כל המון תודה ביצעתי את ההזמנה.

חיפשתי בסרטונים שלך לא מצאתי, על איזה בדיקת תקינות מדובר?

בדגם a118c קיים gps? ומה זה נותן לי?

יש אחריות למצלמה? אם כן איך הם מניסיונך?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...