Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עדיין לא הבנתי את עניין הכבל.

אין דבר כזה מצלמת רכב ללא כבל זינה.

 

לגבי המיקום של המצלמה שלי, לא רואים אותה בכלל מצד הנהג.

מצד הנוסע רואים אותה.

היא ממוקמת על מדבקת ההשחרה ולכן גם קשה לראות אותה מחוץ לרכב.

לגבי זמן ההקלטה, כרטיס 128 גיגה יספיק ליותר מ10 שעות.

 

הopia 2 מבחינתי מדורגת במקום הכי גבוהה, במיוחד מפני שהparking mode שלה עובד עם הvico power plus והיא מזהה מתי להפעיל את הparking mode ללא מגע אדם.

חוץ מזה, איכות הצילום טובה מאוד.

 

אני ממש לא שולל את הvico markus 5 ומבחינתי היא בהרבה יותר טובה מהblackvue 2ch.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש כאלה שמתחברות למטען, איפה שהמצית ויש כאלו שלא. נכון? השאיפה היא שהמצלמה לא תהיה כזו שתתחבר למצית ושלא תעבוד על סוללות...

OPIA2 היא לא מצלמה דו כיוונית, אז מה בעצם הפתרון שאתה מציע? 2 מצלמות כאלה - אחת לשמשה מקדימה ואחת לאחורית?

פורסם

תצפה בסרטון ההתקנה של

זה יתן לך הסבר יותר מעמיק לגבי ההתקנה לתיבת הפיוזים.

תריץ לאמצע.

 

אני נמנע מלהמליץ לך לרכוש שתי מצלמות כאלו בבת אחת, במיוחד כשמדובר במצלמה יקרה מאוד.

 

אם היה לי תקציב לרכוש שתיים כאלו, בהחלט הייתי עושה את זה.

פורסם

לא צפיתי בסרטון שצירפת, צפיתי בסרטון ממקור אחר.

בסה''כ איכות טובה מאוד.

ראיתי שהמצלמה האחורית נמכרת בנפרד.

כמה עולה התענוג בכללי?

לא ראיתי איזכור לסוללה או קבלים, המצלמה הזאת יכולה להיות בחירה טובה בתנאי שיש בה קבלים.

 

תבדוק גם באיזה ביטרייט המצלמה מצלמת.

פורסם

בוקר טוב,

שאלה לגבי ה- A119, יש אפשרות לצפות דרך המצלמה בסרטונים המוקלטים עליה (לטובת מפגשים עם משטרה וכד')? חיפשתי בכל האפשרויות ללא הצלחה...

 

תודה רבה!

פורסם (נערך)

כן, יש אפשרות.

אני לא זוכר בדיוק איך, ואין לי גישה לרכב כרגע.

 

דבר ראשון מכבים את ההקלטה.

לאחר מכן לחיצה על המקש השמאלי העליון.

או על מקש החירום.

כמובן אם מישהו זוכר/יודע שהפעולה מבוצעת בדרך אחרת, אשמח לתיקון.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
לא צפיתי בסרטון שצירפת, צפיתי בסרטון ממקור אחר.

בסה''כ איכות טובה מאוד.

ראיתי שהמצלמה האחורית נמכרת בנפרד.

כמה עולה התענוג בכללי?

לא ראיתי איזכור לסוללה או קבלים, המצלמה הזאת יכולה להיות בחירה טובה בתנאי שיש בה קבלים.

 

תבדוק גם באיזה ביטרייט המצלמה מצלמת.

אכן יש מוכרים שמציעים את המצלמה האחורית ואביזרים נוספים בנפרד. סה"כ זה עולה מעל לאלף שקלים, איזור ה1000-1500 בערך. מחיר משתלם או שיש יותר זולים ובאיכות יחסית דומה? או שאולי כבר משתלם לקחת 2 מצלמות...

פורסם

מה ההיתרונות של מרקוס5 על פניו? שוב, בהנחה שאין לי כביכול הגבלת מחיר - למה לי כן לקנות את המרקוס5 או שלכאורה אין סיבה?

פורסם

היי

 

יש ברשותי את המצלמה A119.

כאשר אני מניע את הרכב, המצלמה נדלקת ונכבת כמה פעמים, עד שהיא נדלקת ונשארת יציבה.

לפעמים זה 3-4 פעמים, ולפעמים על הפעם הראשונה היא נשארת דלוקה לגמרי.

 

נראה לי כאילו בפעמים הראשונות היא לא מקבלת מספיק מתח, ורק כאשר היא כן, היא נשארת דלוקה.

 

מה ניתן לעשות בנושא? האם זה יכול להזיק למצלמה?

 

תודה!

פורסם

האם אתה משתמש בGPS?

האם הכבל והמטען מקורי?

אם המצלמה דולקת קבוע, ואתה מנענע את הכבל המצלמה נכבת?

האם זה קורה רק בהנעה? נגיד והנעת את הרכב ולאחר מכן הכנסת את הכבל למצלמה, קורה אותו סיפור?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...