Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
תצפה בסרטון ההתקנה של

זה יתן לך הסבר יותר מעמיק לגבי ההתקנה לתיבת הפיוזים.

תריץ לאמצע.

 

אני נמנע מלהמליץ לך לרכוש שתי מצלמות כאלו בבת אחת, במיוחד כשמדובר במצלמה יקרה מאוד.

אם היה לי תקציב לרכוש שתיים כאלו, בהחלט הייתי עושה את זה.

 

כל מצלמה יכולה להתחבר וvico power plus.

 

אצלי מחוברות אליו 2 מצלמות.

מקדימה a119 ומאחורה a118c.

חוץ מזה יש גם מצלמה שמכוונת על הנהג G1wc, היא מחוברת לשקע 12v צידי שלא נמצא בשימוש.

 

התכוונתי שאומנם אתה נמנע מלהמליץ על 2 מצלמות נפרדות אבל אתה בעצמך משתמש בזה. הסקתי שכנראה כי אתה קיבלת אתה המצלמות "בחינם" לסקירות ולכן, אם כבר הן בידך, אז השתמשת בהן לצורך הזה. זה הכל...

כנראה שלא הייתי מספיק ברור, ממש לא היה רצון או כוונה לזלזל במה שאתה עושה (אני בעצמי מתייעץ איתך...).

 

ונחזור עכשיו לייעוץ המקצועי...

קנייה של 2 מכשירי A119 יעלו לי באיזור ה700 שקל. זה משמעותית זול ממצלמה אחת דו כיוונית (THINKFARE או MARCUS5 לצורך הדוגמא). אז למה לא לעשות את זה? לא הבנתי...

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תכבה את חיישן התנועה.

 

תודה על התגובה המהירה.

אבטל

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

__|_____|_____|_____ In Construction ___|_____|_____|_____

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

פורסם

אז הכל אי הבנה גדולה.

אני נמנע מלהמליץ לך לרכוש שתי מצלמות מסוג vico opia 2, רק בגלל מחירן הגבוהה.

 

אין כל בעיה בלרכוש שתי מצלמות מסוג A119.

בכיף הייתי מחליף את את הa118c בa119 חדשה.

פורסם

על איזה 2 מצלמות היית ממליץ לרכוש? 2 מצלמות של A119? או 2 מצלמות אחרות (לא חייב להיות אותו דגם)?

הדרישות הן אותן דרישות למה שכתבתי בהודעה הראשונה שלי

פורסם

אני ממליץ על הa119 מפני שיש לי אותה, אני יודע מה היא שווה וכמה היא טובה.

יכול להיות שאני מאוד מרוצה ממנה, אבל אתה לא תהיה מרוצה.

יכול להיות שלי תשרוד 3 שנים ואף יותר ושלך תשרוד רק שנה ואולי פחות.

אין לדעת.

 

יש עוד מצלמות, כאלו שאין ברשותי.

חלקן טובות יותר חלקן פחות טובות.

אל תצפה ממני שאני אצביע לך על דגם ספציפי ואגיד לך, תרכוש את זה.

פורסם

אין בעיה. אתה בעל הניסיון פה ולכן אני מתייעץ איתך. אם אתה ממליץ לרכוש על A119 אני מניח כי יש לך ניסיון טוב איתה, זה הכל.

 

למה התכוונת כשכתבת שהמצלמות מגבות אחת את השנייה? מה זאת אומרת?

האם שתי המצלמות מחוברות ל"בקר" כלשהו שמסנכרן ביניהן באיזושהי צורה?

פורסם

לא, הכוונה שכל אחת עובדת בפני עצמה עם כרטיס זיכרון לכל אחת.

 

במקרה תאונה רצינית, יכול לקרות מקרה שאחת המצלמות לא תשמור את הקובץ או תהיה מרוסקת( כולל כרטיס זיכרון מרוסק).

 

במצב זה יש לך הסתברות יותר גבוהה שיהיה לך תיעוד.

 

חוץ מזה, כך גם יש יותר זיכרון איחסון.

 

מצלמה דו ערוצית שומרת את הסרטונים של שתי המצלמות על גבי כרטיס זיכרון אחד.

פורסם

ושתיהן מופעלות באותו זמן בזמן התנעה/חיישן שמזהה תנועה או פגיעה כלשהי?

איך אתה יודע שהמצלמה האחורית מופעלת ואין איתה בעיה כלשהי (נגיד הפסיקה לעבוד באמצע הנסיעה)? במצלמה דו ערוצית יש התרעה כלשהי לגבי זה. הפעם מדובר במצלמה נפרדת לגמרי שיושבת מאחורה ולכן אתה לא יכול לדעת לכאורה

פורסם

שתיהן מופעלות בו זמנית בהתנעה/ קבלת מתח.

בa119 יש התראה במקרה ויש בעיה בכרטיס הזיכרון.

המצלמה פשוט מתחילה לצפצף.

אין התראה אם היה כשל בהדלקה בזמן התנעה.

 

בכללי, מבט חטוף במראה בעת התנעה פותר את הבעיה.

 

אם יש כשל בזמן נסיעה, אין דרך לדעת.

פורסם

חיובי, בעזרת מפצל 12v.

 

**בגלל ששתי מצלמות מחוברות בו זמנית, זמן ההקלטה מתקצר משמעותית.

**בגלל החורף(קור), מתח המצבר יורד וזמן ההקלטה מתקצר עוד יותר.

 

אני משער שבימים אלו המצלמות מצלמות כ4 שעות צילום עד שהמצבר מתרוקן למתח שקבעתי בvico power plus.

 

** המצבר שלי ישן

פורסם

רגע

מצד אחד, זמן ההקלטה מתקצר בגלל החיבור של שניהם (וכי חורף אבל זה כבר מעבר לשליטתי).

מצד שני, לכל מצלמה יש כרטיס זיכרון נפרד ולכן יש הרבה מאוד מקום להקלטה.

 

אז אני לא מבין... אם יש לי כרטיס זיכרון שיכול להכיל 10 שעות נסיעה (פר מצלמה).

וזמן ההקלטה מתקצר בגלל החיבור.

מה זה בעצם אומר?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...