Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי אלכס,

אכן ה-G סנסור היה מופעל וכיביתי, אבל בנסיעה של 5 דק' שוב שמתי לב שהמצלמה הפסיקה לצלם.

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

__|_____|_____|_____ In Construction ___|_____|_____|_____

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

פורסם (נערך)

אממ, ראיתה פיזית שהיא מתכבה או שקורה משהו?

או פשוט חסר קובץ.

 

ב5 דקות אמורים להיות לך 5 קבצים אם הלופ מכוון לדקה.

תבדוק טוב ששום דבר לא מתבלגן לך.

 

אמליץ להוריד dashcam viewer לצפיה בסרטונים.

 

עריכה,

רגע הg sensor בכלל לא קשור.

תכבה את הMotion Detection.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אני רואה שהנורה האדומה מפסיקה להבהב. כשאני מוציא את הכרטיס לבדוק, חסרים קבצים.

זה מכוון ללופ של 3, ובתוך הזמן הזה הוא מקליט ומפסיק לפני השלוש דקות.

למה משמש הG סנסור?

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

__|_____|_____|_____ In Construction ___|_____|_____|_____

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

פורסם

כן השתמשתי גם בחוט שקיבלתי עם ה119, הבעיה שהוא רק תלש את התושבת והדבק שעל השמשה עצמה לא מוכן לרדת.

פורסם

לא הוא מתקלף רק אם אני בא עם משהו חד או מושך בכח, כמו מסטיק עקשן במיוחד.

פורסם

בשום פנים ואופן אל תשתמש במשהו חד, אתה עלול לפגוע בשמשה.

 

חיפשתי באיביי מסיר לדבק 3M אך המחירים בשמיים.

אמליץ לך לגשת לחנות חומרי בניין או פחח או בכלל זגג, בטוח למישהו מהם יש פיתרון.

 

אשמח אם תעדכן

פורסם
לא הוא מתקלף רק אם אני בא עם משהו חד או מושך בכח, כמו מסטיק עקשן במיוחד.

מניסיון, ספוגית הפלא. באמת עושה פלאים.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם (נערך)

 

הבעיה שלך נמשכת גם לאחר כיבוי הmotion detection?

 

כן. זה כבוי אצלי כל הזמן ועדיין הבוקר הפסיק להקליט.

אסביר לך מה הכוונה. המסך אצלי דולק קבוע ואני רואה את הנקודה האדומה על המסך ועל המכשיר עצמו מהבהבים. כשזה מפסיק לצלם, הנורה במסך נעלמת ובמכשיר היא סטטית. והזמן שרץ במסך בצד שמאל למעלה עומד על 00:00:00 כביכול מחכה לפקודה שלי שימשיך להקליט. כשאני לוחץ על rec זה מתחיל להקליט שוב אבל אחרי כמה דקות פתאום אני שם לב שהוא לא מקליט.

עריכה אחרונה על ידי JFK

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

__|_____|_____|_____ In Construction ___|_____|_____|_____

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

פורסם

פעם ראשונה שאני נתקל בבעיה כזאת.

באיזה כרטיס זיכרון אתה משתמש?

 

אם זה סאנדיסק אולטרה, אמליץ לנסות כרטיס זיכרון אחר.

 

חוץ מזה, יש מצב כרטיס הזיכרון מלא בקבצים מוגנים מפני כתיבה?

תנסה לבצע פורמט לכרטיס הזיכרון דרך המצלמה.

לאחר מכן, תבצע default settings ותכבה את חיישן הg.

תנסה להקליט בתנאים ביתיים.

אם הבעיה ממשיכה גם לאחר החלפת כרטיס הזיכרון אז אמליץ לעדכן גירסה למצלמה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...