Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב, אני חייב מצלמה (אחרי שה-G1W-C הלכה לעולם שכולו הוצאות חדשות עבורי) ואשמח להסבר מתמצת:

יש את ה-A118/9 שמדובר עליהם פה רבות לטובה.

יש את ה-G1W-C שהשתמשתי בה כמעט שנה ומצלמת באיכות מעולה.

 

כעת A118 עולה 42$ ו-G1W-C עולה 35ִ$ (ליתר דיוק: הדגם שהוא שחור לגמרי G1W-CB).

 

7$ זה לא משהו שיביא אותי לקו העוני, אבל אשמח לדעת מה אקבל יותר ב-A118.

 

תודה

פורסם

בa118c, תקבל אמינות גבוהה יותר.

לטעמי, איכות הצילום בg1wc יותר טובה מהa118c, מפני שזווית הצילום צרה יותר.

 

בg1wc אין סוללה ששומרת על התאריך והשעה, יכול מאוד להיות שהם יתאפסו לך מדי פעם.

 

בכללי המצלמות מעולות.

פורסם (נערך)

קניתי את ה A119 ואני רוצה להפעיל אותה גם אחרי כיבוי הרכב על מצב motion detect

הבעיה שהיא נכבת אוטומטית כשאני מכבה את הרכב, יש לכם הצעות?

 

חשבתי אולי על חיבור סוללה USB שתתחבר אליה ותתחבר גם לחשמל (עיקרון הפנסים להפסקת חשמל) אבל אני לא יודע אם קיים סוללת גיבוי כזאת

 

*תודה לאלקס על הדרכת הוידאו

עריכה אחרונה על ידי zolo
פורסם

יש מכשיר הנקרא vico power plus,

בערוץ יוטיוב שלי

יש מדריך התקנה, הוא מפסיק את המתח כאשר מתח המצבר מגיע לגבול שקבעת/ טמפרטורה שקבעת/ זמן שקבעת.

אני מאוד ממליץ עליו.

 

לגבי סוללה נטענת, לדעתי זה מסוכן.

בקיץ היא לא תעמוד בטמפ' ויכולה להתלקח.

לא מומלץ בכלל.

פורסם

צפיתי בסרטון שפרסמתם פה של

G1WC והסרטון של אלכס לא קיים של ה119.



שאלה- מישהו משתמש ב119 ויכול לספר כמה המצלמה מחזיקה מעמד אצלו (כמה זמן היא כבר אצלו)?

 

2 המצלמות יכולות לשמש גם כמצלמות אבטחה בזמן שהרכב חונה?

לגבי הוספת מצבר נפרד למצלמות- איפה אני מניח את המצבר הנוסף? בתא המטען?

 

וכמה זמן מצלמת כל מצלמה על הכרטיס הכי גדול שניתן להתקין בה, לפני שמתחילה לדרוס קבצי הקלטה ישנים?

פורסם (נערך)

המצלמה a119 התחילה להימכר לפני כמה חודשים בודדים.

היא אצלי כחודש לאחר שהתחילו למכור אותה.

עובדת קבוע 24/7.

המצלמות מתאימות לעבודה רציפה 24/7 במיוחד מפני שיש בה קבלים ולא סוללה.

 

לגבי המצבר הנפרד, אין לי מושג, אני משתמש במכשיר שמתחבר לתיבת הפיוזים ועובד עם מצבר הרכב.

 

לגבי זמן צילום, הa118c והg1wc תומכות בכרטיס זיכרון של עד 64gb-כ7 שעות צילום.

 

הa119 תומכת עד 128gb- כ14-16 שעות צילום.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם (נערך)

כן, מדובר באותה חברה.

היא ברשותי יותר מחצי שנה.

עוד מעט מפסיקים את ייצורה ובמקומה יגיע דגם בשם a118c2

 

מדובר במצלמה מעולה, עובדת אצלי קשה מסביב לשעון.

מותקנת בשמשה האחורית.

בערוץ יוטיוב שלי יש סרטון התקנה שלה בשמשה האחורית.

 

בכללי viofo זה חברה רצינית שקשובה ללקוחותיה.

הם משתדלים מאוד לעדכן גירסה ותמיד מחפשים איך אפשר לשפר את המוצר.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...