Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לך קופון?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

אהלן, קיבלתי את המצלמה שלשום.

רוצה לעשות כל מיני בדיקות לבדוק את תקינות ואיכות הסרטונים

יש דרך יותר קלה מאשר להוציא את הכרטיס זכרון למחשב רן לפלאפון כל פעם?

 

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

פורסם

צפיתי בסרטון שלך ואשמח אם תוכל שוב להזכיר, ברגע שאני לוחץ על כפתור החירום הוא למעשה שומר סרטון של 3 דקות מאותו רגע אחורה?

 

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

פורסם (נערך)

תלוי באיזו רזולוציה אתה משתמש.

אם הרזולוציה היא 1440p אז הקובץ שנשמר הוא הקובץ המלא, אם הגדרת לופ של 3 דקות אז 3 דקות ישמרו.

לאו דווקא ה3 דקות האחרונות, אלא ה3 דקות מרגע תחילת הספירה של הלופ.

 

אם הרזולוציה היא 1080p אז ישמרו כ15 שניות לפני ו 15 שניות אחרי.

אל תתפוס אותי על השניות, החלוקה יכולה להיות שונה, זרקתי את הנתון מזיכרון מעורפל.

בכל מקרה, בסה''כ 30 שניות.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

היי אלכס,

קודם כל תודה על ההמלצה על ה-119 ועל הסרטון המושקע בערוץ שלך.

אני משתמש בה כבר חודשיים והיא אחלה.

 

שאלה: באיזו תוכנה מומלץ לראות/ לערוך את הסרטים שהיא מצלמת באיכות 1440?

פורסם (נערך)

כבר זמן רב שאני חושש מה עלול לקרות במצב של תאונה, שבה צילום תמונות סטילס בפלאפון בלבד של אחרי, לא יספיקו בכדי לקבוע מי אשם בתאונה. מצב שבו מישהו ייכנס בי ואני אצא אשם על לא עוול בכפי- הינו בלתי נסבל.

 

זאת ועוד, לא מזמן ראיתי סימן קטן חדש בטמבון- לא משהו קריטי במיוחד, אבל מצלמת דרך+ אבטחה הייתה מסדרת לי מיד פיצוי של כמה מאות שקלים מהרכב הפוגע, בלי צורך לממן עו"ד.

 

לא הייתי צריך לנסוע לחנות מצלמות. את התשובה לדאגותיי ראיתי בפייסבוק. כל מצלמה 120 ש"ח, מיוצר בסין.

אפשר לחבר למצבר נפרד, משמשות גם כמצלמות אבטחה (ולא רק לדרך). הבנתי שמוטב להשקיע בזולות, כי גם ככה גם היקרות שובקות חיים בחום הישראלי.

 

מכיוון שאני צרכן זהיר- אני מפרסם פה בעילום שם את המודעה. מה שמפריע לי לגבי המצלמה קצת- זה גודלה המופרז. האם יש קטנות יותר? לא כזה קריטי, אבל אולי בהמשך כשאחסוך עוד כסף אקנה קטנות יותר.

אך אם מצלמה קטנה גם היא לא יקרה (נגיד משהו בגודל אצבע) תכתבו כאן.

 

עדכון- המוכר אומר ש32 קטעים של 5 דק' כל אחד נכנסו לו בכרטיס זכרון 32 ג'יגה. כלומר המצלמה מצלמת לשעתיים וארבעים, לפני שמתחילה להקליט על קטעים ישנים.

 

אני מחכה לתגובות וחוות דעת.cameras way.jpg

עריכה אחרונה על ידי hochdorf
פורסם

המצלמה שצירפת היא פיס אוף שיט. תקנה a118c.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אם אתה מחפש value for money, לך על הG1WC.

מצ"ב הדגמה של איכות הצילום (בתחתית הסרטון יש קישור לרכישה):

אציין שאצלי המצלמה הזאת עובדת מצוין כבר כשנתיים (נמצאת 24/7 על השמשה).

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...