Jump to content

Amir Sharon

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

הנקודות של Amir Sharon

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. המצלמה שכוללת. התופעה מתרחשת גם בחיבור ישיר וגם בחיבור דרך הgps. ניסיתי בתנאים ביתיים והיא נדלקה ופתאום אחרי יומיים שעבדה ברכב שוב הפסיקה. מחר אנסה שוב בתנאים ביתיים. ברכב אני משתמש במטען והכבל המקוריים שסופקו, לכן אני בספק שהבעיה היא בעיית מתח. ניסיתי עם מטען של aukey וכבל של choetech, שעובדים מעולה ברכב ווזה לא עזר. Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  2. המצלמה (119) מטמטמת אותי, מאז שחזרה לחיים היה יום שפתאום היא לא נדלקה בכלל והנחתי לזה. יום לאחר מכן ניתקתי את הכבל והמטען וחיברתי מחדש ואז כמה ימים טובים עבדה מעולה בכל התנעה ונסחעה של הרכב. היום פתאום אני קולט ששוב היא לא נדלקת ולא עזר שום דבר. יש סיכוי שזה בעיית קושחה? או שהמצלמה פשוט דפוקה?? משתגע ממנה כבר Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  3. אהלן, אחרי שתקופה הa119 לא עבדה, צרבתי קובץ קושחה והיא חזרה לחיים. עכשיו יש לי 2 שאלות. 1. איך אני מוחק הקלטות חירום? 2. איך אפשר לראות בפלאפון את הסרטונים? או להכניס אליו את כרטיס הזכרון או לקנות מתאם שניתן להכניס אליו כרטיס זכרון ולחברים אותו בכבל otg? Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  4. האמת שסרטון יהיה שווה ערך לתמונה כי זה פשוט להפעיל מחדש ואחרי 2 שניות להבין שהמצלמה לא מתקדמת מעבר למסך של ויופו. אני אכן משתמש בכבל והמטען המקוריים שראיתי שהדגשת כמה פעמים שחשוב להשתמש בהם... אכזבה רצינית Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  5. אז ככה, גם כשאני מפעיל מחדש וגם שאני מחבר ללא הgps המצלמה תקועה על מסך של ויופו כל שנותר זה לפנות לגירבסט אני מניח? ממש מעצבן, כל כך הרבה תשבוחות שמעתי עליה לפני שהחלטתי לקנות! היא אצלי רק כ3 שבועות ולא עשיתי עדכון גירסא.. Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  6. מחר אנסה מה שרשמת ואחזור לעדכן תודה! Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  7. ערב טוב חבר'ה פתאום שמתי לב שהמצלמה תקועה על מסך ורשום viofo משהו נדפק בה או שזה שומר מסך? Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  8. צפיתי בסרטון שלך ואשמח אם תוכל שוב להזכיר, ברגע שאני לוחץ על כפתור החירום הוא למעשה שומר סרטון של 3 דקות מאותו רגע אחורה? Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  9. אהלן, קיבלתי את המצלמה שלשום. רוצה לעשות כל מיני בדיקות לבדוק את תקינות ואיכות הסרטונים יש דרך יותר קלה מאשר להוציא את הכרטיס זכרון למחשב רן לפלאפון כל פעם? Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...