Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בדקתי זה באמת מיקרו פיוז, רק שאני לא מוצא פיוז של cigarette (יש ברכב שקע מצת 12V עם מכסה בלי מצת לסיגריות אולי זו הסיבה שלא קוראים לו כך)

אני רואה פיוז של חימום כסאות (ואין לי חימום בכסאות) אני יכול להשתמש בו למצלמה?

 

לא, כי אז יגיע מתח למצלמה רק כאשר חימום הכיסאות מופעל,

במצב שבו מחברים לפיוז של שקע 12V, מקבלים מתח כבר לאחר חצי סיבוב של הסוויץ'.

Seat Ibiza FR

פורסם (נערך)
בדקתי זה באמת מיקרו פיוז, רק שאני לא מוצא פיוז של cigarette (יש ברכב שקע מצת 12V עם מכסה בלי מצת לסיגריות אולי זו הסיבה שלא קוראים לו כך)

אני רואה פיוז של חימום כסאות (ואין לי חימום בכסאות) אני יכול להשתמש בו למצלמה?

 

אני לא רואה בעיה בחיבור המצלמה לפיוז חימום בתנאי שהוא רק לחימום הכיסאות.

אמור להיות בו מתח, גם אם החימום לא פועל.

אני משתמש בפיוז של הגג הנפתח ואין לי גג נפתח.

כמובן שכשכל הרכיבים יגיעו תבדוק את זה, אם לא יעבוד אז תבחר פיוז אחר.

לא ביג דיל.

 

אני רוצה לרכוש את המצלמה firefly 4k 6s ועכשיו יש מבצעי יום שישי השחור. ראיתי באת גירבסט שהמחיר ירד ל 65 דולר. רציתי לדעת אם יש אתרים אחרים מומלצים שמוכרים אותה בזול והאם עוד כדאי לחכות שהמחיר ירד או שאין סיכוי?

http://m.gearbest.com/action-cameras/pp_239152.html?gclid=CLK14sqZvdACFQoB0wodavkDSA

 

המצלמה מעולה והמחיר מאוד קורץ, שנה שעברה היא עלתה כ100$, אם תמשיך לחכות ליותר זול וכשיגיעה יותר זול תחכה עוד קצת ליותר זול, וכך הלאה.

בסוף לא תקנה אותה :)

 

ד''א, יש הנחת פייפאל בגירבסט, 2% ממחיר ההזמנה יורד.

**למזמינים מעל 50$, ההנחה מתבצעת בעמוד פייפאל, בתשלום ולא בחישוב באתר גירבסט.

**תקף רק ליום שישי השחור.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

יש מבצעים ליום שישי השחור?, אני צריך להתחדש במצלמה :) .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

הי אלכס,

 

נכנסתי לקישור שבערוץ ה-YOUTUBE שלך והכנסתי את קוד הקופון והמחיר הסופי הינו 70.5$.

האם פספסתי משהו או שמא הם שינוי את המחיר / מבצע / הנחת קופון ?

 

A119.JPG

 

 

תודה מראש.

פורסם

שבת שלום חברים, קיבלתי את ה: "Xiaomi Yi 1080p 2.7 Car Vehicle Dash Camera", זאת השניה שלי, עכשיו לחלק אחורי של הרכב, ואני צריך עזרה כדי לכוון אותה וגם לדעת למה זה נופל כל הזמן אחרי שאני נוסע, חחח. אולי הויברציות בחלק אחורי של הרכב חזקות יותר מהחלק הקידמי? אולי המתקן?... רציתי לדעת מה אתם מציאים כדי לעזור בעניין הזה.

תתעלמו מהאיכות של הסרטון, הורדתי אותו דרך האפליקציה לפלאפון האיכות הכי נמוכה שיש כדי שלא ישקול הרבה.

לאיזה כיוון עדיף לשים אותה?

 

תודה מראש ושבת שלום לכולם :-P

 

https://www.youtube.com/watch?v=1Q4QWi14JoE&feature=youtu.be

פורסם

אלכס, לדעתך יהיה שיפור משמעותי ב-119S? אני רוצה להזמין את ה-119 במחיר הנוכחי (68$) ומתלבט.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...