Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ניתן לחבר אליו 2 מצלמות.

הפיוז שיש עליו הוא פיוז 2 אמפר.

 

לגבי הקטיעה בטמפ', כן.

בקיץ מהשעה 11:00-16:00, המצלמות לא מצלמות אצלי.

 

לגבי זה שהמצלמות יכולות לגמור את המצבר, יש הרבה משתנים.

אם אתה נוהג כל יום במשך 40 דקות הסיכוי יותר נמוך.

כמו כן, מצב המצבר והטמפ' בחוץ משפעים מאוד.

 

שוב אתה לא חייב לרכוש את המכשיר, אני רק ממליץ עליו מאוד.

 

לגבי כרטיס הזיכרון, כל כרטיס זיכרון, למעט סאנדיסק וחברות סיניות לא ידועות.

 

לגבי מדריך למד מתח, youtube.

חשוב מאוד לדעת איך להשתמש בו!!

תתאמן על סוללות אצבע או משהו בסגנון.

אם אתה לא בטוח, אל תיגע.

עדיף שתלך מתקין מערכות שמע או מישהו שמתעסק בזה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

לגבי כרטיס הזיכרון, כל כרטיס זיכרון, למעט סאנדיסק וחברות סיניות לא ידועות.

 

 

למה לא סאנדיסק?

 

ומה מהירות הכתיבה המינימלית הנדרשת?

פורסם (נערך)

מפני שיש הרבה מאוד דיווחים על כשלים של הכרטיס זיכרון במצלמות רכב.

הוא פשוט לא מתאים לעבודה עם מצלמות רכב, מדובר בדרך כלל בסאנדיסק אולטרה.

 

מהירות הכתיבה המינימאלית היא כ3Mb's, כך שכל כרטיס זיכרון קלאס 10 יתאים.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
ספר לי בבקשה איך היתה ההתנהלות?

 

בנוסף שאלות נוספת שעולות לי:

המצלמה מחוברת עם מפצל פיוז לפיוז של המצת. במידה וארצה לחבר עוד מצלמה זה אפשרי מבחינת עומס?

 

יש עדכוני תוכנה ל-118C? כדאי לבצע אותן / תורמות במשהו?

דיברתי איתם בערך חודש וחצי אחרי שקניתי את המצלמה, אמרתי שהאיכות לא הגיונית ושלחתי להם גם תמונות להשוואה מיוטיוב.

לפי ההודעה אז:

אז מה גירבסט הציעו לי?

או לשלם 34$ ולקבל אחת חדשה.

או לשלוח את התקולה על חשבוני וכשהיא תגיע לקבל החזר.

או לקבל 10$ החזר.

 

לא הייתי מוכן לקבל את זה ואמרתי שאני מוכן לשלם רק על המשלוח של חדשה, או שאפנה לפייפל. אז הם הציעו לי אחת חדשה לגמרי ללא כל תשלום. נשלחה כמו כל הזמנה אחרת, חבילה חדשה של A118C עם מספר מעקב.

שמתי על השמשה פילם "מראה" שיגן על החלק העליון של המצלמה כדי לנסות להפחית את ההתחממות שלה, לא-מי-יודע-מה עזר.

 

לא יודע עד כמה הם יסכימו אם עברו יותר מחודשים, או עד כמה אחת חדשה תועיל בכלל.

פורסם
תפיקידו הוא לקטוע את המתח מהמצלמה ברגע שמתח המצבר יורד מהמתח הרצוי.

או לקטוע את המתח מהמצלמה כאשר בטמפרטורה ברכב גבוהה מידי.

אם תחבר ישירות לפיוז, אתה מסתכן בלקום בבוקר ולחפש מישהו שיניע אותך עם כבלים.

או שהמצלמה תלך לעולמה בגלל התחממות יתר למשך זמן ממושך.

 

הa118c, תומכת עד 64, יש הטוענים ש128 עובד להם.

הa119 תומכת עד 128.

 

 

אם החום ברכב חונה מגיע לרמה שמסכנת את המצלמה, זה משנה אם היא פועלת באותו זמן או לא?

 

לגבי זמן הצילום, זה מאוד מוגבל אם אני רוצה לצלם בחניה, יש פתרון לצילום שישמור על הכרטיס לפחות 12-15 שעות (ויותר)?

פורסם

כן, כמובן שזה משנה.

חוץ מזה, המצלמה גם כן פולטת חום ומוסיפה לטמפ'.

 

לגבי צילום של מעל 12 שעות, תשתמש בכרטיס זיכרון 128 גיגה.

יתן לך לדעתי כ14-16 שעות צילום.

תלוי ברזולוציה/ ביטרייט וכו'.

פורסם

שלום חברים

 

בפירוט של A119 רשום 1440P וב- A119s רשום 1080P.

זה אומר שדווקא A119 יותר איכותית מבחינת זיהוי מספרים וכד'?

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם

הוזמנה A119 עם GPS מגירבסט והגיעה עם מדבקה שחורה וללא חריצים (לא כאלה שהצלחתי לראות), שוב תודה אלכס על ההשקעה בשרשור.

המצלמה הותקנה והיא עובדת. יש השתקפויות של הדשבורד והקורות הקדמיות. הורדתי את המצלמה מהרכב על מנת לראות מה יצא בצילומים הראשונים. התחושה הראשונה היא מאוד מוזרה, כאילו התקנתי משהו שיעקוב אחריי. מצד שני הצחיק אותי לראות את הדרך שבה נסעתי כמה שעות קודם.

לא נגעתי בהגדרות עדיין והקלטת קול עובדת. עדיף לכבות ? איך אתם מגדירים את זה ולמה ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

תתחדש חבר!

לגבי הקלטת קול, תשאיר דלוק.

לך תדע, אולי ביום מין הימים תרצה לפרסם שיחה שלך עם שוטר שעצר אותך ללא סיבה ודפק לך דוח :)

 

לגבי שאר ההגדרות, לפני כשבוע עדכנתי בהצג עוד מתחת לסרטון בערוץ יוטיוב שלי, את ההגדרות שאני ממליץ עליהן.

פורסם

איך אני רואה שיום אחרי שאני מקבל את המצלמה, מכריזים על ה119 החדשה עם נתונים פגז ומחיר מעולה.

 

כדאי לשים כרטיס 128GB או להסתפק ב64GB?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...