Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מומלץ לרכוש את הyi במיוחד אם אתה רוצה לצלם כשהרכב בחניה, מפני שיש בה סוללה ובקיץ זה בעיה רצינית.

 

בכדי לצלם בחניה אני משתמש בvico power plus ואני מאוד ממליץ עליו.

אתה מוזמן לצפות בסרטון התקנה והסבר בערוץ יוטיוב שלי

 

ברגע שכרטיס הזיכרון מתמלא, הוא מוחק את הקובץ הכי ישן, אם אתה משתמש בכרטיס זיכרון של 64 גיגה, תמיד ישמרו בו כ7 שעות אחרונות של צילום.

אני ממש לא ממליץ על צילום עם חיישן תנועה, מפני שכשתתחיל בנסיעה רגילה, יהיו סיכויים גדולים שיחסרו לך קטעי צילום.

כמו כן, צילום עם חיישן תנועה לא חוסך בזרם שהמצלמה צורכת.

במצב זה המצלמה תמיד פועלת וכאשר יש תנועה היא מקבלת הוראה לשמור את הקובץ.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

Viofo הוסיפו באתר שלהם דף למצלמה החדשה - A119S:

http://www.viofo.com/home/34-a119s-1080p-60fps-car-dash-cam.html

 

כמו כן בהודעה הבוקר בפורום dashcamtalk נכתב שהמצלמה הזו תתחיל להימכר בשבוע הבא (שיפור משמעותי לעומת "עוד שבועיים" הנצחי) ופילטר ה- CPL בסוף החודש הזה

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

היי שאלה,

 

יש את ה-A119 כרגע ב-70$ לרגל מבצעי נובמבר, האם זה טיפשי כרגע להזמין אותו רגע לפני

יציאתה של ה-A119S ו\או עדשת CPL מתאימה?

 

אני מחכה איזה חצי שנה למצלמה ואני לא רוצה לעשות טעות של חוסר ידע...

 

כדאי להזמין או לחכות?

פורסם

לא טיפשי בכלל.

שתי המצלמות הן מעולות.

אבל יכול להיות שווה לחכות לA119S.

כל עוד המצלמה לא נמכרת, אי אפשר לדעת עד כמה היא באמת יותר טובה.

המחיר של הA119S יהיה יותר גבוהה מהמחיר של הA119 הרגילה.

זה גם שיקול שאמור לעניין אותך.

 

לגבי פילטר הCPL, הוא גם ככה ימכר בנפרד, כך שאתה לא חייב לחכות לו.

פורסם

אלכס תודה על התשובה המהירה,

 

אתה סבור שכדאי להזמין את המצלמה ולא לחכות?

כמה החדשה לדעתך תעלה?

מתי הפילטר צריך לצאת וכמה הוא באמת ישפר ביחס לעדשת SONY חדשה, ומה תג מחירו יהיה לדעתך?

 

המון תודות.

פורסם

לא, אני לא יכול לומר לך אם שווה לחכות או לא.

מה שאני אומר זה שהA119 היא מצלמה מצויינת ןאם תזמין אותה אז לא תתאכזב.

 

אם הייתי במקומך, הייתי מחכה טיפה לA119S.

 

אי אפשר לדעת בכמה היא תהיה יותר יקרה.

לדעתי בערך ב10-15$ יותר.

תזכור שתצטרך להשקיע גם בפילטר CPL שיעלה בערך 15$.

 

כמו שאמרתי, אי אפשר לדעת איזו מצלמה יותר טובה והאם כדאי להשקיע בA119S.

כמובן שברגע שהA119S תתחיל להימכר, אסקור אותה ביחס לA119.

פורסם

יש מבצעים ליום 11.11? הוא בכלל התחיל?

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

המוכרים בעליאקספרס פשוט מרימים לאט לאט את המחירים שלהם לקראת התאריך הזה ואז בתאריך הזה הם פשוט מחזירים למחיר נורמלי. "כאילו" הנחה.

לא ידוע לי על אתר טוב שבאמת מוריד מחירים לקראת ה"חג".

פורסם (נערך)

יש קופון נחמד שמוריד את המחיר של הa119 gps למחיר 71$ שזה יותר זול בטיפה ממחיר המצלמה ללא GPS.

 

הקופון נמצא ''בהצג עוד'' מתחת לסרטון A119 בערוץ יוטיוב שלי

 

חוץ מזה, הa118c נמכרת ב46$

והg1wcb ב35$

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

שלום

עשיתי חיפוש בפורום לא מצאתי מישו שקנה וישלו ניסיון עם מצלמה כזאת.

אני מחפש מצלמה קידמית שיש לה גם עדשה שמצלמת את פנים הרכב ושהמצלמה האחורית תתחבר למצלמה הקידמית וזה ישמר על אותו כרטיס זיכרון.

חשוב לי שהמצלמות יהיו איכותיות גם ביום וגם בלילה.

התקציב הוא בסביבות 300-400 שקל.

אם מישו התנסה עם מצלמה כזאת אשמח לקבל חוות דעת.

תודה :)

פורסם

אין חיה כזאת.

מצלמות רכב שמצלמות דו כיווני בדרך כלל מצלמות באיכות ירודה יותר במצלמה האחורית.

כן, יש כאלו שמצלמות באיכות סבירה ואפילו טובה.

בשביל לרכוש אותן תצטרך לפתוח יותר את הארנק.

דוגמה vico markus5.

 

אמליץ לך לרכוש שתי מצלמות נפרדות, כך עושים הרבה אנשים.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...