Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום חברה,

לפני כמה זמן רכשתי את ה nanoq 0903 מ gearbest.

התקנתי את המצלמה קבוע בשמשת הרכב, והאמת הייתי מרוצה מהאיכות.

ביום חמישי המצלמה ניתקה מהבסיס - מוחזקת ע"י כמה ברגים קטנים.

המצלמה עצמה תקינה ועובדת וגם הבסיס עם מודול ה gps, אבל אי אפשר להשתמש בה.

22b15433046cf1a71fdd880d8cd7cc6c.jpg

7a2097453f9c4b87b9f68e0e35447a4e.jpg

כניראה לא מתמודדת טוב עם תאוצות וכח שמופעל בסיבובים שאני נוסע

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

קובי

:-)

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

התשובה של gearbest קצת לא נחמדה ...

54fc85b838df10d523f368e60c5cbdec.jpg

מציעים לי לקנות חלק חדש, ולא לוקחים אחריות כלל

ניראה לי שאפוקסי אולי יפתור את הבעייה, אבל ממליץ לכולם לא לרכוש אותה בגלל שהיא עדינה

 

מדובר בברגים האלה

5b7146432dda48841f6ef4aa72c36b69.jpg

Sent from my Note 5 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

מבאס לשמוע, בגלל שהחלק שבור פיזית זה באמת בעייתי.

מפני שאי אפשר לקבוע מי באמת אשם.

אל תוותר, תצור איתם קשר בשנית ותסביר את הבעיה בשנית.

כמו כן, תכתוב להם שאתה לא רוצה לדווח בפייפאל ושאתה מעוניין לפתור את הבעיה.

אבל אם לא תהיה פשרה בעניין, תצטרך לפתוח קייס בפייפאל.

תבקש מהם שייתיחסו למקרה שלך כאל DOA מפני שהמצלמה אצליך רק כמה ימים.

 

חוץ מזה, תכנס לDCT forum, תנסה לדבר עם הייצרן, אולי הוא יכול לעזור לך בעניין.

פורסם
מבאס לשמוע, בגלל שהחלק שבור פיזית זה באמת בעייתי.

מפני שאי אפשר לקבוע מי באמת אשם.

אל תוותר, תצור איתם קשר בשנית ותסביר את הבעיה בשנית.

כמו כן, תכתוב להם שאתה לא רוצה לדווח בפייפאל ושאתה מעוניין לפתור את הבעיה.

אבל אם לא תהיה פשרה בעניין, תצטרך לפתוח קייס בפייפאל.

תבקש מהם שייתיחסו למקרה שלך כאל DOA מפני שהמצלמה אצליך רק כמה ימים.

 

חוץ מזה, תכנס לDCT forum, תנסה לדבר עם הייצרן, אולי הוא יכול לעזור לך בעניין.

תודה :)

אעשה את זה

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

קובי

:-)

פורסם
באיחור של כמה ימים, אבל כן - רשמתי על כך לפני כמה חודשים.

 

אפילו קיבלתי מצלמה חדשה לחלוטין בחינם מגירבסט אבל המצב חזר להיות פחות או יותר זהה כעבור כמה זמן.

ספר לי בבקשה איך היתה ההתנהלות?

 

בנוסף שאלות נוספת שעולות לי:

המצלמה מחוברת עם מפצל פיוז לפיוז של המצת. במידה וארצה לחבר עוד מצלמה זה אפשרי מבחינת עומס?

 

יש עדכוני תוכנה ל-118C? כדאי לבצע אותן / תורמות במשהו?

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

תודה אלכס,

אין סיכון בשימוש של 2 מצלמות + טעינת סלולרי מהמצת בהנחה שכולם מתחברים לאותו הפיוז?

בנוגע לעדכונים, לא ראיתי בפירוט העדכון התייחסות לאופי התמונה אלא רק שיפורי ממשק. יש טעם לעדכן (במיוחד שזו רק גסאת בטא)?

 

העליתי את הכרטיס הביתה לפני כמה ימים ועשיתי בו סדר, משום מה ברח לי מהראש להעביר סרטונים רלוונטיים.

בכל מקרה, הם דומים מאוד לתמונות ש-OOGA צירף.

[ATTACH=CONFIG]464550[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]464551[/ATTACH]

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

אין סיכון, שקע המצת מחובר לפיוז אחר, הרי אתה משתמש במפצל פיוזים.

בכל מקרה, אתה יכול להתעלק על עוד פיוז.

 

לגבי העדכון, בדרך כלל כותבים בפירט את השוני בין הגירסה הקודמת לגירסה הנוכחית.

יכול להיות שהיו שינויים בגירסה טיפה יותר ישנה.

אין טעם לחפש גירסאות.

תתקין את ההכי חדשה, במילא אין לך מה להפסיד.

פורסם
לא מומלץ לרכוש את הyi במיוחד אם אתה רוצה לצלם כשהרכב בחניה, מפני שיש בה סוללה ובקיץ זה בעיה רצינית.

 

בכדי לצלם בחניה אני משתמש בvico power plus ואני מאוד ממליץ עליו.

אתה מוזמן לצפות בסרטון התקנה והסבר בערוץ יוטיוב שלי

 

ברגע שכרטיס הזיכרון מתמלא, הוא מוחק את הקובץ הכי ישן, אם אתה משתמש בכרטיס זיכרון של 64 גיגה, תמיד ישמרו בו כ7 שעות אחרונות של צילום.

אני ממש לא ממליץ על צילום עם חיישן תנועה, מפני שכשתתחיל בנסיעה רגילה, יהיו סיכויים גדולים שיחסרו לך קטעי צילום.

כמו כן, צילום עם חיישן תנועה לא חוסך בזרם שהמצלמה צורכת.

במצב זה המצלמה תמיד פועלת וכאשר יש תנועה היא מקבלת הוראה לשמור את הקובץ.

 

 

לא הבנתי מה בעצם תפקידו של המוצר הזה

 

למה לא לחבר את המצלמה ישירות לפיוז שנותן מתח קבוע וזהו?

 

 

7 שעות צילום לא יספיקו לצילום בחניה, האם ידוע לך מה מגבלת הנפח שאפשר לשים במצלמות כמו הA118C/119?

פורסם

תפיקידו הוא לקטוע את המתח מהמצלמה ברגע שמתח המצבר יורד מהמתח הרצוי.

או לקטוע את המתח מהמצלמה כאשר בטמפרטורה ברכב גבוהה מידי.

אם תחבר ישירות לפיוז, אתה מסתכן בלקום בבוקר ולחפש מישהו שיניע אותך עם כבלים.

או שהמצלמה תלך לעולמה בגלל התחממות יתר למשך זמן ממושך.

 

הa118c, תומכת עד 64, יש הטוענים ש128 עובד להם.

הa119 תומכת עד 128.

פורסם
בשעה טובה, תתחדש!

מבחינת הגדרות, אני בוחר בהגדרות ברירת המחדל, למעט העברת ה G-SENSOR

למצב OFF. מבחינת LOOP RECORDING תבחר מה שנוח לך (1\3\5 דקות לכל סרטון)

 

תודה.

 

לפי איך שנראה ברכב שלי לא קיים תיבת פיוזים בתוך הרכב אלא בתא המנוע. איך אני יכול לעשות חיבור נסתר למצלמה?

בינתיים הצלחתי למשוך את החוט עד לשקע 12V במושב האחורי, אבל כמובן מעדיף למצוא פיתרון.

מדובר באוריס היברידי 2015.

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

__|_____|_____|_____ In Construction ___|_____|_____|_____

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

פורסם (נערך)

GEARBEST שוב שלחו תשובה - לא מצליח להבין איך הם מבטלים אחריות ואומרים שימוש לא נכון.

מה צריך להחזיק את המצלמה עם צמר גפן? היא מותקנת קבוע!

זה שכוח G בסיבוב גרם לה להשבר זה אחריות נהג?, פגם ייצורי ככל הנראה, אני לא מטוס קרב של 8G

בלי קשר הזמנתי דבק מחוברים מרוכבים, שמתייבש עם אור UV, ואמור לתפוס את הבסיס מחדש( סופרגלו כשל)

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם
תפיקידו הוא לקטוע את המתח מהמצלמה ברגע שמתח המצבר יורד מהמתח הרצוי.

או לקטוע את המתח מהמצלמה כאשר בטמפרטורה ברכב גבוהה מידי.

אם תחבר ישירות לפיוז, אתה מסתכן בלקום בבוקר ולחפש מישהו שיניע אותך עם כבלים.

או שהמצלמה תלך לעולמה בגלל התחממות יתר למשך זמן ממושך.

 

הa118c, תומכת עד 64, יש הטוענים ש128 עובד להם.

הa119 תומכת עד 128.

 

 

מתאים למצלמה בודדת בלבד או שאפשר לחבר אליו 2 מצלמות?

 

המצלמה באמת יכולה לרוקן את המצבר? נשמע קצת לא סביר

ולגבי התחממות - זה אומר שלמעשה המצלמה לא תצלם במשך שעות היום אם הרכב חונה במקום שטוף שמש בחודשי הקיץ, נכון?

 

איזה כרטיס 128 במחיר לא יקר מתאים למצלמה? אני לא רוצה לשלם מחיר מופרז על מהירויות כרטיס שלא נצרכות.

 

 

ועוד דבר אחד, מישהו יודע במקרה האם בניסאן טידה יש פיוז שעובד קבוע?

(לחילופין, מדריך לעבודה עם מודד מתח, יש לי כזה שקניתי באיביי, אין לי מושג איך מגדירים אותו)

 

 

תודה!

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...