Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אני משער שמצלמות רוורס (כמו זאת שהתקנתי לעצמי) מגיעות עם חיבור 12V עבור חשמל וחיבור RCA עבור נתונים.

ישנן "קופסאות שחורות" עם כניסות RCA, המקליטות על גבי כרטיס זיכרון את מה שהמצלמה רואה.

בכל מקרה המצלמות רוורס הללו הן באיכות נמוכה מ-HD, אולי אולי 480P או 360P. וכך גם הקופסאות שאני מדבר עליהן מסוגלות להקליט.

 

למשל, בחיפוש מהיר:

http://www.ebay.com/itm/1CH-Realtime-Security-CCTV-SD-Card-Mobile-Car-Vehicle-DVR-Motion-Recorder-RCA-AV-/282169767940

 

http://www.ebay.com/itm/2CH-Car-Security-Mini-DVR-SD-Card-Video-Audio-CCTV-Recorder-3-RCA-In-2-RCA-Out-/112055124750

 

תחקור בטוח יש במחירים הגיוניים יותר, אני לא השקעתי באמת זמן בזה.

 

יכול להיות שלא הבנתי נכון, מדובר במצלמת רכב אחורית ולא מצלמת רוורס?

אם כן, טעות שלי.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם
לדעתי יהיה בעייתי לקמבן שתי מצלמות משתי דגמים שונים, אבל אולי אני טועה.

 

תצלם את המצלמה, אולי זה יתן לנו כיוון חשיבה.

גם את כבל החיבור.

זו נראית מצלמה שלא מצלמת עצמאית אלא רק משמשת יחידה של מצלמה ראשית (כמו בB40D)

החיבור של המצלמה נראה מאד דומה לחיבור אוזניות סטנדרטי 3.5 ממ

IMG_20161030_115633.jpg

IMG_20161030_115610.jpg

פורסם (נערך)

היי אלכס והחברים ,

יש לי ברכב מסך מולטי מדיה מקורי עם מצלמת רוורס ללא חיישני רוורס/פרונט וללא GPS .

1. אני ממתין ל-A118V2 מהערוץ שלך

2.מבקש המלצה על חיישנים רוורס ופרונט(8)

3. מודול GPS

4. האם ניתן לחבר את החיישנים למסך המולטי מדיה בכדי גם לראות וגם לשמוע את האזהרות?(החיישנים מגיעים עם מסך)

5. האם ניתן לחבר את המודול GPS למצלמה A118V2 ? ואו בנוסף למולטי מדיה?

6. בכלל להמעיט במסכים מה ניתן לחבר ולצמצם מסכים?

7.אודה על המלצה למתקין בנתניה

תודה

עריכה אחרונה על ידי tood
פורסם
זו נראית מצלמה שלא מצלמת עצמאית אלא רק משמשת יחידה של מצלמה ראשית (כמו בB40D)

החיבור של המצלמה נראה מאד דומה לחיבור אוזניות סטנדרטי 3.5 ממ

 

הייתה לי מצלמה כזאת בעבר, איכות על הפנים.

עם הנתונים הם טוענים שזה 720P או 1080P אבל זה ממש לא נכון.

האיכות המקורית היא אולי אולי 360P שמוגדלת לגודל מלא וחסר איכות.

לדעתי, תנתק אותה ותחליף למשהו איכותי.

 

 

car-dvr-hd-720p-dual-lens-dashboard-car-vehicle.jpg

זה מה שהיה לי והמצלמה האחורית הייתה בדיוק כמו מה שצילמת.

פורסם (נערך)
היי אלכס והחברים ,

יש לי ברכב מסך מולטי מדיה מקורי עם מצלמת רוורס ללא חיישני רוורס/פרונט וללא GPS .

1. אני ממתין ל-A118V2 מהערוץ שלך

2.מבקש המלצה על חיישנים רוורס ופרונט(8)

3. מודול GPS

4. האם ניתן לחבר את החיישנים למסך המולטי מדיה בכדי גם לראות וגם לשמוע את האזהרות?(החיישנים מגיעים עם מסך)

5. האם ניתן לחבר את המודול GPS למצלמה A118V2 ? ואו בנוסף למולטי מדיה?

6. בכלל להמעיט במסכים מה ניתן לחבר ולצמצם מסכים?

7.אודה על המלצה למתקין בנתניה

תודה

 

לגבי חיישני רוורס, רכשתי בזמנו מעליאקספרס בכ 25$. רק אחוריים, מאוד טובים ועובדים ללא דופי כבר כשנה.

המסך שלהם קצת גדול יהיה קשה להתקין אותו על המראה, השתמשתי בדבק דו צידי.

אם אתה מעוניין רק באחוריים, אשתדל לחפש בשבילך את הקישור.

 

לא יצא לי לשמוע על אפשרות של חיבור חיישני רוורס למערכת מקורית ברכב.

חוץ מזה, לדעתי זה גם לא יהיה נוח.

כשנוסעים רוורס מביטים במראה.

 

לגבי הGPS, אני מאמין שמודול הgps יהיה כמו בדגם הקודם, אמליץ לחכות טיפה ולראות לאן נושבת הרוח.

 

 

חיבור המצלמה למולטימדיה מיותר בהחלט, אם יש לך אפשרות של חיבור למולטימדיה, המצלמה תומכת בכבל 3.5 mm, כמו חיבור אוזניות.

 

 

 

עריכה: כשאתה מחפש חיישני רוורס, תחפש כאלו שהמסך שלהם בא לך טוב בעין.

תשתדל להימנע מצבע כחול במסך.

דוגמה למשהו שבא לי טוב בעין:

8/sensors NY606 Car LCD Parking Sensor Kit Display for all cars parking car detector parking assistance parking sensor

http://s.aliexpress.com/yM32QV7R

(from AliExpress Android)

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

 

הייתה לי מצלמה כזאת בעבר, איכות על הפנים.

עם הנתונים הם טוענים שזה 720P או 1080P אבל זה ממש לא נכון.

האיכות המקורית היא אולי אולי 360P שמוגדלת לגודל מלא וחסר איכות.

לדעתי, תנתק אותה ותחליף למשהו איכותי.

 

 

[ATTACH=CONFIG]475301[/ATTACH]

זה מה שהיה לי והמצלמה האחורית הייתה בדיוק כמו מה שצילמת.

לא חשבתי לקנות את אותה יחידת ראש אלא יחידה איכותית ועל הדרך לחבר גם את זאת האחורית הקיימת.

(אם זו לא היתה קיימת לא הייתי קונה יחידה עם מצלמה אחורית)

לכן בקשתי המלצה למצלמה איכותית שהמצלמה הקיימת תוכל להתחבר אליה.

 

תודה!

פורסם

אני לא אומר שהם לא טובים, ניסיתי להשתמש בצבע הכחול, הוא לא בא טוב בעין, במיוחד בלילה.

 

ברשותך, בכדי לא להספים את שרשור המצלמות, אתה יכול לשלוח לי דוגמאות של חיישני רוורס בפרטי.

אשמח לעזור לך בנושא.

פורסם
לא חשבתי לקנות את אותה יחידת ראש אלא יחידה איכותית ועל הדרך לחבר גם את זאת האחורית הקיימת.

(אם זו לא היתה קיימת לא הייתי קונה יחידה עם מצלמה אחורית)

לכן בקשתי המלצה למצלמה איכותית שהמצלמה הקיימת תוכל להתחבר אליה.

 

תודה!

אם זה חיבור כמו של AUX, לדעתי זה אמור לעבוד אם תחבר לB40D.

פורסם

החלטתי לקנות מצלמה לרכב והייתי בטוח שזה יהיה פשוט יותר, לא ידעתי כמה השוק הזה גדול.

 

בכל אופן, החלטתי להקציב לזה 70$ (+/-) ושמתי לב שבטווח המחירים הזה ומטה, ה a118c מאוד פופולארית (ראיתי שאפשר לקנות אותה ב 47$ והמצלמה הבאה שמתעלה עליה עוברת את ה 70$..כמו למשל a119 שכבר מגיעה ל 90-100).

 

האם ה 118C מספיקה למשתמש ממוצע? מה שחשוב לי זה איכות צילום טובה, loopback recording, נוחה ופשוטה לשימוש והכי חשוב שתשרוד את הקיץ של ישראל (אני לא מחנה בחניה מקורה).

 

האם ה 118c תספק את הסחורה או שבעד 70$ יש מצלמה מומלצת יותר? פחות חשוב לי GPS, Wifi וכו'.

 

נ.ב - לא יודע אם זה קשור אבל מבחינת תאימות, חשמל וחיבור נקי ברכב, יש לי סקודה ראפיד.

 

תודה מראש!

פורסם (נערך)

הa119 עם קופון תעלה לך סביב ה74$.

הקופון בהצג עוד מתחת לסרטון שלה בערוץ יוטיוב שלי

אני מאוד ממליץ עליה.

 

סוג הרכב לא משנה.

 

לגבי הa118c, מדובר גם במצלמה מעולה, כמובן המעבד וחיישן הצילום ישנים יותר מבa119 אבל היא מספקת את הסחורה.

עמידה בחום ובסה''כ נותנת תמורה מצויינת ל$.

 

גם הa119 והa118c מצויידות בזוג קבלים במקום סוללה.

זה מבטיח עמידות בטמפ גבוההות ומוסיף לאמינות המצלמה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

שלום,

קניתי לפני כשבוע את הA119 מהקישור של אלכס והיום היא הגיעה (חייב להגיד שנפלתי מהכסא מהמהירות שזה הגיע מסין).

 

שאלה: האם להדביק אותה על הריבוע רשת של הצללה איפה שהמראה? או שמחוץ לו? לא יודע אם זה בעייתי במחינת ההסרה שלה אח"כ במקרה הצורך...

אני בכל מקרה לא אוכל למרכז אותה עקב המוביל-אי שתופס שם את המקום.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...