החלטתי לקנות מצלמה לרכב והייתי בטוח שזה יהיה פשוט יותר, לא ידעתי כמה השוק הזה גדול.
בכל אופן, החלטתי להקציב לזה 70$ (+/-) ושמתי לב שבטווח המחירים הזה ומטה, ה a118c מאוד פופולארית (ראיתי שאפשר לקנות אותה ב 47$ והמצלמה הבאה שמתעלה עליה עוברת את ה 70$..כמו למשל a119 שכבר מגיעה ל 90-100).
האם ה 118C מספיקה למשתמש ממוצע? מה שחשוב לי זה איכות צילום טובה, loopback recording, נוחה ופשוטה לשימוש והכי חשוב שתשרוד את הקיץ של ישראל (אני לא מחנה בחניה מקורה).
האם ה 118c תספק את הסחורה או שבעד 70$ יש מצלמה מומלצת יותר? פחות חשוב לי GPS, Wifi וכו'.
נ.ב - לא יודע אם זה קשור אבל מבחינת תאימות, חשמל וחיבור נקי ברכב, יש לי סקודה ראפיד.
תודה מראש!