Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מדובר באזהרה לגבע פורמט כרטיס הזיכרון.

בכדי שזה לא יציק לך, תכנס להגדרות ותעשה את הפורמט off.

 

תודה, מה זה אומר "פורמט כרטיס זיכרון"?

פורסם
הLow profile, קצרים יותר.

 

בכדי להיות בטוח, תוציא אחד ותשווה אותו עם התמונה שיש באיביי או תצלם אותו ותשלח לי בפרטי.

תודה אלכס, שמתי לב שיש לי mini blade.

f7493a9357419cee0d160a934d318dba.jpg

אלכס ,

מה ההבדל בין מפצל פיוזים low profile blade למפצל פיוזים mini blade?

האם זה לפי איזה סוג שיש אצלי ברכב? אני יודע שיש לי פיוזים קטנים (mini?)

תודה.

_________________________________

פורסם

חברים,

אני עדיין לא בדיוק הבנתי מכל ההודעות מה הכי מומלץ לרכוש. אני צריך צילום קדמי ואחורי במכונית (בין אם זה 2 מצלמות נפרדות לחלוטין או מוצר אחד שכולל 2 מצלמות).

 

 

 

אשמח לעזרה

 

מה חייב:

1. מצלמה קדמית ואחורית.

2. מצלמה שתזהה באופן ברור וחד לוחיות באור יום ובאור לילה (יש לא מעט נהיגות לילה) - חשוב מאוד!

3. מצלמה שתוכל לצלם לפחות 10 שעות ברצף ללא איפוס.

4. מצלמה שתפעל בכל תחילת נסיעה עם ההתנעה.

5. מצלמה שתצלם גם בזמן שהאוטו נעול או בזמן פגיעה כשהוא בחנייה.

6. מצלמה שתשרוד לכמה שנים ולא כמה ימים... ז"א בנויה היטב.

 

מה רצוי (אבל לא חייב):

1. רצוי עם יכולת להקליט גם סאונד בזמן הנסיעה.

2. רצוי שיהיה ניתן לשליפה בקלות (במקרה של החלפת רכב למשל) והתקנה פשוטה.

3. רצוי שיהיה "סמוי" ולא בולט לעין.

4. התממשקות עם הסמארטפון.

5. רצוי כמה שיותר זול ;)

 

 

מה לא נחוץ:

6. אין צורך בGPS או מד מהירות.

7. אין צורך במסך/מסך מגע.

 

 

אין לי הגבלה למחיר - מה שיענה באופן הכי איכותי לדרישות האלה אבל כמובן שרצוי כמה שיותר זול (כי השאיפה לקנות ליותר ממכונית אחת).

מעוניין לרכוש מחו"ל אלא אם יש בישראל במחיר זהה.

 

תודה לעוזרים :)

פורסם
חברים,

אני עדיין לא בדיוק הבנתי מכל ההודעות מה הכי מומלץ לרכוש. אני צריך צילום קדמי ואחורי במכונית (בין אם זה 2 מצלמות נפרדות לחלוטין או מוצר אחד שכולל 2 מצלמות).

מבחינתי הכי מומלץ להתקין 2 מצלמות נפרדות.

גם בגלל איכות הצילום וגם בגלל שכרטיסי הזיכרון נפרדים.

 

איזה מצלמות? החלטה שלך.

 

אני משתמש בA119, ומאוד מרוצה ממנה.

כמו שכתבתי, יצאו עוד מעט עוד דגמים, a118c2 ו A119.

לשיקולך.

פורסם
גם אני קיבלתי את שלי היום, הודות לחבר פורום "אליקס לא קיים"

 

[ATTACH=CONFIG]474372[/ATTACH]

 

תתחדש !

אתה עוד פה לך להתקין [emoji1303]

 

אני עדיין ממתין שיצא פילטר הcpl ל a119

שאגב אני מאוד מרוצה ממנה פרט להשתקפויות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם (נערך)

תתחדש!

 

מסתבר שviofo עובדים street gardian ביחד בכדי לייצר פילטר cpl שיוזיל העלויות לשתי החברות.

בכללי הם משתפים אחד את השני בנוגע לפטנטים ופתרון באגים וכו'.

 

בסופו של דבר הפילטר שימכר, ימכר גם ללקוחות street gardian.

 

לפני כשבוע שלחו לי דוגמית

pre-production

של הפילטר, כנראה יהיו עוד שינויים בפילטר עצמו.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
תתחדש!

 

מסתבר שviofo עובדים street gardian ביחד בכדי לייצר פילטר cpl שיוזיל העלויות לשתי החברות.

בכללי הם משתפים אחד את השני בנוגע לפטנטים ופתרון באגים וכו'.

 

בסופו של דבר הפילטר שימכר, ימכר גם ללקוחות street gardian.

 

לפני כשבוע שלחו לי דוגמית

pre-production

של הפילטר, כנראה יהיו עוד שינויים בפילטר עצמו.

 

נקווה שהיצור / פיתוח המשותף יהיה מהיר ואיכותי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...