Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
כל רשימת המוצרים שצריך לרכוש נמצאת מתחת לסרטון ''בהצג עוד...''

 

תצפה בסרטון של הA119 GPS, יש שם אחלה מדריך שמסביר מה צריך לקנות ואיך לחבר הכל.

קישור לערוץ יוטיוב שלי

 

תבדוק מהו גודל הפיוזים שברכבך לפני שאתה רוכש.

 

לא בדיוק מבין מה כל חלק עושה, אם תוכל תסביר לי בבקשה מה בדיוק אני צריך לקנות, איך אני מחבר ומה תפקיד כל חלק?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1. מה היתרון בלקנות כמה מצלמות נפרדות מאשר לקחת מוצר שהוא עם 2 מצלמות?

2. למה יש לך מצלמה שלישית? באמת רק עבור שיחות? למה שפשוט לא תסובב את המצלמה הקדמית במקרה שעוצרים אותך? נשמע לי קצת מיותר ובזבזני (תקן אותי אם אני טועה).

3. בכל אופן, אני רוצה לרכב שלי מצלמה קדמית ואחורית. מה אתה מציע לרכוש? 2 מצלמות מאותו סוג פשוט? ואם כן, אז איזה?

פורסם

היתרון במצלמות נפרדות הוא שהן מקליטות בנפרד, יש לכל מצלמה כרטיס זיכרון משלה וכך יש יותר זמן צילום.

בדרך כלל מצלמות דו כיווניות מצלמות באיכות גרועה יותר משמעותית במצלמה האחורית.

אלו שמצלמות באיכות סבירה/ טובה עולות הרבה.

 

יש לי 3 מצלמות כי קיבלתי אחת לסקירה, את הA119.

לא ניתן לסובב אותה לכיוון הנהג.

זה לא משהו שנחוץ, המצלמה שלכיוון הנהג שם כי יש לי אחת ספייר.

 

כן, אני מציע לרכוש 2 מצלמות נפרדות. הרבה אנשים עושים את זה.

 

לשיקולך.

פורסם

איזה 2 מצלמות נפרדות לרכוש? כלומר, על איזה דגם אתה ממליץ?

 

האמת שספציפית לVICO 5 האיכות באחורית היא בדיוק כמו הקדמית והאיכות מעולה... אבל כן, לרוב המוצרים שבאים 2 מצלמות האחורית זוועה

פורסם (נערך)
לא בדיוק מבין מה כל חלק עושה, אם תוכל תסביר לי בבקשה מה בדיוק אני צריך לקנות, איך אני מחבר ומה תפקיד כל חלק?

צפית בסרטון ההתקנה?

אני מסביר שם על כל חלק וחלק.

מה לא הבנת בדיוק, אתה שואל שאלה כללית מידי.

איזה 2 מצלמות נפרדות לרכוש? כלומר, על איזה דגם אתה ממליץ?

 

האמת שספציפית לVICO 5 האיכות באחורית היא בדיוק כמו הקדמית והאיכות מעולה... אבל כן, לרוב המוצרים שבאים 2 מצלמות האחורית זוועה

יש את הa118c או הA119,

 

בקרוב יצאו דגמים חדשים a118c v2

אותו מעבד וחיישן הצילום, עדשה שונה ויותר טובה, הזווית תהיה צרה יותר.

תהיה אפשרות לחיבור פילטר CPL.

המחיר צפוי להשאר ללא שינוי.

הייצרן אמר שיתחילו את הייצור עד 15 לחודש. בפועל אי אפשר להבטיח את זה.

 

ו A119S, אותו מעבד, השוני יהיה חיישן צילום סוני, עדשה חדשה עם זווית צרה יותר.

המחיר יהיה יותר גבוהה מהA119

אין צפי לייצור, אומרים בקרוב.

 

 

איכות הצילום והעמידות בחום יותר טובה בA119, מבA118c.

מבחינתי שתיהן מצלמות מעולות ומומלצות.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
אני מסכים איתך שצריך מצלמה אחורית, במאה אחוז.

אצלי יש 3 מצלמות נפרדות.

אחת לקדימה, אחד לאחורה ואחת לכיוון הנהג.

נשמע פרנואיד?? :)

זה עוזר מאוד כששוטרים עוצרים אותי, תמיד משחררים אותי לאחר שיחה של 15 שניות.

כנראה הם לא אוהבים מצלמות רכב.

כמה כבר עוצרים אותך?

אני מעל לעשור על הכביש (גם רכב וגם דו"ג) ובחיים לא עצרו אותי לביקורת\בדיקת רשיונות, ואני נוהג גם בשעות המתות של הלילה, ממש מוזר אה?

רק פעם אחת שעברתי מאוחר בלילה באזור של פאבים ומועדונים, רצו שאנשוף לינשוף (בלי בדיקת רישיונות וכאלה) ושחררו תוך כמה שניות.

 

 

1. מה היתרון בלקנות כמה מצלמות נפרדות מאשר לקחת מוצר שהוא עם 2 מצלמות?

2. למה יש לך מצלמה שלישית? באמת רק עבור שיחות? למה שפשוט לא תסובב את המצלמה הקדמית במקרה שעוצרים אותך? נשמע לי קצת מיותר ובזבזני (תקן אותי אם אני טועה).

3. בכל אופן, אני רוצה לרכב שלי מצלמה קדמית ואחורית. מה אתה מציע לרכוש? 2 מצלמות מאותו סוג פשוט? ואם כן, אז איזה?

 

אלכס כבר ענה לך על השאר, אז לגבי מה שהדגשתי אצלך:

זה חשוב לצלם באופן רציף את עצמך ואת הנוסעים שלך (למשל הוכחה שהם היו חגורים כל הזמן)

(מצלמה אחת ממוקמת בצורה הנכונה מעל המראה צמוד לתקרה, תעשה את העבודה)

מהסיבה הפשוטה שהשוטר יכול לטעון שלא היית חגור\דיברת בטלפון וכו' ולא תוכל להוכיח את זה כי המצלמה לא הייתה עלייך כל הזמן.

אצלי למשל יש 2 מצלמות שאני נוסע איתן כל הזמן (אחת מופנת לכביש ואחת אליי), ורק לנסיעות ארוכות מחוץ מעיר אני מחבר את השלישית בשמשה האחורית.

המצלמה שבתוך הרכב, שפונה אליי ולנוסעים שלי, תופסת גם את השמשה האחורית ככה שגם שם יש לי סוג של קצת הוכחה אם צריך.

פורסם (נערך)

יש צומת שאני מרבה לעבור בה.

בצומת ישנו תמרור עצור, בדרך כלל הם אוהבים לשמור על התמרור הזה, נקרא לזה המערב המושלם.

 

נוסיף לזה את ''תואר'' הנהג התורן שלי ואת המראה הצעיר שלי.

 

בחצי שנה האחרונה בערך 5 עצירות.

 

זאת הצומת:

https://youtu.be/G1GnkAaWYnw

 

קרדיט לGABIUBOGI

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
אם אתה מתכוון לA119,

אז תלוי באיזו רזולוציה אתה משתמש.

אם ב1440p אז כל הקובץ ישמר.

אם ב1080p אז רק 10 שניות לפני הלחיצה ו20 שניות אחרי.

 

עריכה,

במקרה ופגעת באנטילופה, רצוי לנתק את המצלמה עד שתעביר את הקובץ למחשב.

לפחות, כך הייתי פועל.

 

אם מוציאים כרטיס זיכרון מיד אחרי הפגיעה באנטילופה זה אותו הדבר?

פורסם (נערך)

לך תדע על איזה אנטילופה תיפול.

אחרי פגיעה, רצוי להמשיך להקליט עד שהאירוע יסתיים ורק אז לכבות את המצלמה ולהוציא את כרטיס הזיכרון.

 

 

עריכה,

בדרך כלל גם מכבים את הרכב.

כך שהמצלמה מתכבה אצל לרוב המשתמשים.

לכן מה שאמרתי לא תקף לגבי כולם.

אצלי המצלמות דולקות קבוע.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אוקיי . שליפה לבד של הכרטיס אני מבין עלולה לפגוע בסרטון, אני שואל פשוט לאנשים שלא יודעים להתעסק עם זה או סתם בלחץ בזמן תאונה עם אנטילופה או ג'ירפה

פורסם

לא באמת חייב לשלוף את כרטיס הזיכרון.

ניתן פשוט לנתק את המצלמה מהמתח ולא לחבר אותה עד שמעבירים את הקבצים למחשב.

 

*** ניתן גם לא לעשות את הפעולות האלו בתנאי שכרטיס הזיכרון הוא מעל 32 גיגה וכשיודעים שהנסיעה קצרה.

 

**אם הייתי נקלע לתאונה, הייתי מנתק את המתח מהמצלמה בסיום האירוע, רק בשביל השקט הנפשי שלי.

אבל זה לא חובה.

פורסם

כן עדיף להוציא כבל - מדובר באנשים מבוגרים שלא ממש יודעים להיכנס לתפריט ולעצור או להתעסק עם זה יותר מידי, אני יגיד להם שפשוט יוציאו את הכבל.

פורסם

שלום לכם

 

אשמח לקבל את עזרתכם לגבי מה האופן הכי מומלץ שבו אפשר לצלם 360 מעלות סביב הרכב וגם בזמן חנייה.

 

האם זה ניתן לביצוע בעזרת מצלמת רכב אחת, או עדיף כמה ואם כן איזה?

 

תודה רבה.

פורסם (נערך)

רצוי להשתמש מקסימום ב2 מצלמות רכב בזמן חניה.

יותר מזה, והמצבר יגמר מהר מאוד.

אני משתמש באחת מקדימה ואחת מאחורה, לדעתי זה מספיק ביותר.

יש לי מכשיר שנקרא vico power plus, הוא מחובר למצלמות ותפקידו לשמור שהמצבר לא יתרוקן/ שהמצלמות לא יעבדו בטמפרטורות גבוההות מידי.

אתה מוזמן לערוץ יוטיוב שלי, יש שם הסבר לגבי המכשיר ואיך מתקינים אותו.

 

קישור לערוץ יוטיוב שלי

 

למצב חנייה חובה שהמצלמה שתרכוש תהיה עם קבלים.

באנגלית capacitor.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...