Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אשמח לעזרה

 

יש לי דרישות מאוד ספציפיות ואף אחד מכל המצלמות המדוברות פה לא ענו לי על מה שאני מעוניין לרכוש (או שמישהו יתקן אותי בנוגע לזה). חילקתי את זה ל3 חלקים: על מה אי אפשר לוותר, מה יכול להיות נחמד אם יהיה ועל מה אפשר לוותר.

 

 

מה חייב:

1. מצלמה קדמית ואחורית.

2. מצלמה שתזהה באופן ברור וחד לוחיות באור יום ובאור לילה (יש לא מעט נהיגות לילה) - חשוב מאוד!

3. מצלמה שתוכל לצלם לפחות 10 שעות ברצף ללא איפוס.

4. מצלמה שתפעל בכל תחילת נסיעה עם ההתנעה.

5. מצלמה שתצלם גם בזמן שהאוטו נעול או בזמן פגיעה כשהוא בחנייה.

6. מצלמה שתשרוד לכמה שנים ולא כמה ימים... ז"א בנויה היטב.

 

מה רצוי (אבל לא חייב):

1. רצוי עם יכולת להקליט גם סאונד בזמן הנסיעה.

2. רצוי שיהיה ניתן לשליפה בקלות.

3. רצוי שיהיה "סמוי" ולא בולט לעין.

4. התממשקות עם הסמארטפון.

5. רצוי כמה שיותר זול ;)

 

 

מה לא נחוץ:

6. אין צורך בGPS או מד מהירות.

7. אין צורך במסך/מסך מגע.

 

 

אין לי הגבלה למחיר - מה שיענה באופן הכי איכותי לדרישות האלה אבל כמובן שרצוי כמה שיותר זול (כי השאיפה לקנות ליותר ממכונית אחת).

מעוניין לרכוש מחו"ל אלא אם יש בישראל במחיר זהה.

 

תודה לעוזרים :)

עריכה אחרונה על ידי kamaodd
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
שלום

דפדפתי קצת בשרשור הזה ולא מצאתי מה שאני מחפש

אולי פספסתי משהו

בכל מקרה אני צריך מצלמה לרכב(כפולה) עדיף שתצלם גם מה שקורה ברכב עצמו באיכות טובה

בלי הרבה להסתבך בהתקנה

יש המלצה על משהו ספציפי?

דרך אגב ראיתי משהו בהום סנטר אבל זה עולה 700 שקל מה דעתכם עליה?

 

[ATTACH=CONFIG]473677[/ATTACH]

 

תודה מראש למי שעוזר

אתה לא מצאת את מה שאתה מחפש, מפני שמצלמות עם עדשה כפולה פחות מומלצות מפני שבדרך כלל הצילום של העדשה האחורית לא באיכות טובה. ומצלמות שלמצלמות באיכות טובה/ סבירה, עולות הרבה.

 

אם אתה סגור על מצלמה כפולה, תצור קשר עם vico israel, הוא ספונסר פה בפורם.

הוא מוכר מצלמה שמצלמת דו כיווני.

אני לא יודע מה איכות הצילום של מצלמה זו ועד כמה היא טובה.

לא מצאתי עליה מידע ברשת.

לגבי ההתקנה, מתקינים אותה לתיבת הפיוזים כמו שעשיתי בסרטון של הvico power plus מפני שיש לה אפשרות לצילום קבוע ברכב.

קישור לערוץ יוטיוב שלי

 

 

 

 

 

עם אני קונה מצלמה לרכב עם הקבל הארוך שמתחבר למצת ומכניס בפלסטיקים להסתרה בדרך למצת הרכב, ובמצת אצלי מחובר משדר FM (יש לי מאזדה 3 מערכת בעייתית) ויש למשדר שמחובר למצת כניסת USB, אפשרי לחבר בו תמצלמה?

 

יכול להיות שלא תהיה בעיה לעשות את זה.

בכל מקרה אמליץ לחבר את המצלמה לתיבת הפיוזים עם מפצל פיוזים.

לעוד מידע בנושא, צילמתי מדריך התקנה למצלמת הרכב A119.

 

 

 

 

אשמח לעזרה

 

יש לי דרישות מאוד ספציפיות ואף אחד מכל המצלמות המדוברות פה לא ענו לי על מה שאני מעוניין לרכוש (או שמישהו יתקן אותי בנוגע לזה). חילקתי את זה ל3 חלקים: על מה אי אפשר לוותר, מה יכול להיות נחמד אם יהיה ועל מה אפשר לוותר.

 

 

מה חייב:

1. מצלמה קדמית ואחורית.

2. מצלמה שתזהה באופן ברור וחד לוחיות באור יום ובאור לילה (יש לא מעט נהיגות לילה) - חשוב מאוד!

3. מצלמה שתוכל לצלם לפחות 10 שעות ברצף ללא איפוס.

4. מצלמה שתפעל בכל תחילת נסיעה עם ההתנעה.

5. מצלמה שתצלם גם בזמן שהאוטו נעול או בזמן פגיעה כשהוא בחנייה.

6. מצלמה שתשרוד לכמה שנים ולא כמה ימים... ז"א בנויה היטב.

 

מה רצוי (אבל לא חייב):

1. רצוי עם יכולת להקליט גם סאונד בזמן הנסיעה.

2. רצוי שיהיה ניתן לשליפה בקלות.

3. רצוי שיהיה "סמוי" ולא בולט לעין.

4. התממשקות עם הסמארטפון.

5. רצוי כמה שיותר זול ;)

 

 

מה לא נחוץ:

6. אין צורך בGPS או מד מהירות.

7. אין צורך במסך/מסך מגע.

 

 

אין לי הגבלה למחיר - מה שיענה באופן הכי איכותי לדרישות האלה אבל כמובן שרצוי כמה שיותר זול (כי השאיפה לקנות ליותר ממכונית אחת).

מעוניין לרכוש מחו"ל אלא אם יש בישראל במחיר זהה.

 

תודה לעוזרים :)

 

יש מצלמות שהתכונה העיקרית שלהן היא צילום לילה ויש מצלמות שהתכונה העיקרית שלהן היא מצלמה דו כיוונית.

תצטרך להתפשר על תכונה אחת.

 

אני אזרוק לך באוויר שמות, תעשה חיפוש ביוטיוב/ גוגל.

Dod 470w

Vico opia 2

Vico marcus 5

Blackvue 650 GW 2ch

 

 

תחכה לעוד תגובות. בגלל שמצלמות אלו יקרות לכיסי, אני פחות מתמצא בהן.

אם כבלל.

 

לגבי הצילום בזמן חנייה, יש מצלמות שיש להן אפשרות מובנה לצילום בזמן חנייה ויש מצלמות שרצוי לקנות בשבילן מכשיר כמו vico power plus בשביל שישמור עליהן ועל המצבר בזמן חניה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
אתה לא מצאת את מה שאתה מחפש, מפני שמצלמות עם עדשה כפולה פחות מומלצות מפני שבדרך כלל הצילום של העדשה האחורית לא באיכות טובה. ומצלמות שלמצלמות באיכות טובה/ סבירה, עולות הרבה.

 

אם אתה סגור על מצלמה כפולה, תצור קשר עם vico israel, הוא ספונסר פה בפורם.

הוא מוכר מצלמה שמצלמת דו כיווני.

אני לא יודע מה איכות הצילום של מצלמה זו ועד כמה היא טובה.

לא מצאתי עליה מידע ברשת.

לגבי ההתקנה, מתקינים אותה לתיבת הפיוזים כמו שעשיתי בסרטון של הvico power plus מפני שיש לה אפשרות לצילום קבוע ברכב.

קישור לערוץ יוטיוב שלי

 

 

 

 

 

 

 

יכול להיות שלא תהיה בעיה לעשות את זה.

בכל מקרה אמליץ לחבר את המצלמה לתיבת הפיוזים עם מפצל פיוזים.

לעוד מידע בנושא, צילמתי מדריך התקנה למצלמת הרכב A119.

 

 

 

 

 

 

יש מצלמות שהתכונה העיקרית שלהן היא צילום לילה ויש מצלמות שהתכונה העיקרית שלהן היא מצלמה דו כיוונית.

תצטרך להתפשר על תכונה אחת.

 

אני אזרוק לך באוויר שמות, תעשה חיפוש ביוטיוב/ גוגל.

Dod 470w

Vico opia 2

Vico marcus 5

Blackvue 650 GW 2ch

 

 

תחכה לעוד תגובות. בגלל שמצלמות אלו יקרות לכיסי, אני פחות מתמצא בהן.

אם כבלל.

 

לגבי הצילום בזמן חנייה, יש מצלמות שיש להן אפשרות מובנה לצילום בזמן חנייה ויש מצלמות שרצוי לקנות בשבילן מכשיר כמו vico power plus בשביל שישמור עליהן ועל המצבר בזמן חניה.

 

המצלמה שהמלצת לי זה בא עם הדבק? ועם אני יוציא ישאר הדבק על החלון יהיה קשה להוריד...

אמין להזמין מישם? המצלמה טובה בחום קיצוני ברכב?

פורסם (נערך)

הa118c והa119, מגיעות עם תושבת שנדבקת לשמשה.

 

אם ביום מן הימים תצטרך להוריד את התושבת, תשחיל את החוט שמגיעה בערכה/ חוט דנטלי/ חוט דייג, בין השמשה לבין התושבת.

תעשה את זה בתנועות ניסור.

אם נשאר שאריות דבק, תנגב אותן עם אלכוהול.

לא ישאר זכר.

 

אם זכרוני אינו מטעה אותי, חבר הפורם fifar4 עשה את זה לפני כשבועיים.

תדפדף טיפה אחורה.

 

אמין להזמין משם.

לגבי החום הקיצוני, עוד לא חוויתי שום בעייה בעניין זה.

המצלמות מתפקדות כמו שצריך.

 

יצא לי לקרוא תגובה באשכול אחר, שלA119 הייתה בעיה בהפעלה בחום קיצוני.

יכול להיות זה קרה מכבל/ שנאי לא מקוריים.

יכול להיות זה קשור לכרטיס זכרון שיש לאותו משתמש, הוא רכש סאנדיסק אולטרה.

כרטיס זכרון זה אינו מומלץ למצלמות רכב.

ויכול להיות יש בעיה אמיתית במצלמה שברשותו.

עדיין לא נתקלתי בדווחים לגבי בעיה זו בפורמים בחו''ל.

 

 

עריכה, אני רואה שעשו איחוד שירשורים.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אני הורדתי את התושבת של A118 בשביל להחליף לa119 זה היה ממש פשוט.

 

מי שזוכר לפני כמה זמן עלה פה מבצע ממש טוב על A118 לא של viofo. אז אחרי הרבה ניתוקים שעשיתי לה היא עומדת במבחן ההקלטה, אבל החיישן תנועה שלה דפוק גם שהוא על נמוך מספיק שאני עובר פס האטה על 15 קמ"ש הוא 'מגן' על הסרטון...

מה יקרה אם המצלמה תהיה מלאה בסרטונים מוגנים? היא לא תקליט יותר?

אם כן ממש חבל לשים את האופציה על אוף כי ברגע באמת אפשר לשכוח לנתק אותה...

פורסם

לא מדובר בחיישן תנועה.

מדובר על חיישן G.

תכוון אותו על LOW.

אם לא עוזר, תכוון על OFF.

תפיקדו של חיישן הG הוא להגן על הקובץ מפני כתיבה/ מחיקה.

 

אם המצלמה תהיה מלאה בסרטונים מוגנים היא לא תקליט.

 

לגבי חיישן התנועה, תכבה אותו, הוא רק מזיק.

פורסם

שלום

שאלה כללית, איזו מצלמה עדיפה A118C או G1WCB מבחינת ביצועים ואיכות הצילום?

בחיפוש בgearbest ישנן 3 מצלמות A118C במחירים שונים-האם יש הבדל באיכות המצלמה? ראיתי שבאחת מופיע אפשרות צילום ב-60fps ובאחרות לא מצויין יכולת כזו. יש הבדל של 17$ במחיר בין המצלמות.

פורסם (נערך)

הg1wc, יותר טובה מבחינת צילום מפני שזווית העדשה שלה צרה יותר.

אין לה סוללת rtc לכן תצפה שיהיו בעיות עם תאריך ושעה שמתאפסים.

 

לגבי הa118c,

מדובר במצלמות ממפעלים שונים.

המצלמה שנמכרת כבר כ3 שנים ורוב הסרטונים ביוטיוב הם עליה, היא מצלמה שלVIOFO.

מאוד מומלץ לקנות אותה.

לגבי ה60 fps, מדובר בטעות בתאור, אין למצלמות אלו אפשרות של 60fps.

 

אם תחכה עד סוף החודש, יש מצב שיצא דגם חדש בשם

viofo a118c v2

מדובר בדגם משופר מהa118c

זווית הצילום תהיה 130 מעלות ותהיה אפשרות לחבר למצלמה פילטר cpl.

המעבד וחיישן הצילום ישארו זהים.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

שוהם לגבי הבדל ביניהם אתה יכול לראות מה רשמתי הודעה מעליך.

לי יש A118 a119 G1w.

אם היית שואל אותי מה עדיף הייתי מחליף את כולם ב a119 קטנה לא בולטת ומסתירה ואני סומך עליה בעניים עצומות. הg1wc צריך לבדוק איפוס תאריכים וזה מעצבן

פורסם

נכנסתי לערוץ היוטיוב שלך - מדריך מעולה להתקנה בתיבת הפיוזים!

 

תודה רבה!

 

רק לראות שהבנתי נכון, הפיוז למצלמה צריך להיות 3A כן?

 

אגב, A119/118 בלי קבל - על מה אתה ממליץ?

פורסם (נערך)

תודה רבה על הפידבק!

ועל זה שנרשמת :)

 

כן, פיוז 3 אמפר.

פשוט הצלחתי לכבס את שקית הפיוזים 3 אמפר שלי, כך שלא יכולתי להשתמש בהם.

 

לגבי הקבל, אני ממליץ רק על מצלמות עם קבל.

הA119, היא מצלמה עם קבל.

אין לה גרסא של סוללה. הייצרן הבין שלקוחות מעדיפים מצלמות עם קבל.

לגבי הa118c, תרכוש רק את הדגם שיש לו C בסיומת.

דגם ללא האות C, הוא דגם עם סוללה.

 

אני ממליץ על הA119, איכות הצילום בהרבה יותר טובה.

עוד מעט ימכר פילטר CPL, וזה יפתור את הבעיה של ההשתקפות.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

קראתי פה קצת וראיתי שה- a119 די מומלצת, הסתכלתי מעבר לפורום וראיתי ביקורות טובות גם על הxiaoyi dashcam שנמכרת בחול בכ250 שח.

 

הדרישה למצלמה שתהיה באיכות ממש טובה(שלא יהיו בעיות לזהות מספרי רכבים וכו') וזוית צילום יחסית רחבה.

הנסיעות שלי מתחלקות בערך 60% ביום ו40% בלילה כך שחשוב שתצלם באיכות טובה גם בתנאי תאורה לא טובים, וכשעה וחצי בכבישים נטו כל יום בממוצע.

 

טווח המחירים כ-250 שח(לא כולל כרטיס זכרון).

 

תודה רבה לעוזרים, אם יש המלצות על מצלמות אחרות אשמח לשמוע.

פורסם (נערך)

לפחות מבחינתי, הxiaomi פחות מומלצת בגלל שיש בה סוללה ומפני שיש הרבה דיווחים על איבוד פוקוס כשהיא מתחממת.

 

אין מבחר גדול במחירים הללו, אמליץ לך לבחור מצלמה עם קבל.

 

יש את המיני 0903, 75$+/-

היה פה בחור שרכש אותה. הוא קיבל אותה לפני שבוע, הבטיח לעדכן.

תגובה#8784

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...