Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היה כאן מישהו שרכש אותה עם משלוח אקספרס, הוא נדרש לשלם.

חוץ ממנו אף אחד לא התלונן.

 

ד''א, בעוד כ4 שעות יפוג תוקפו של הקופון.

אעדכן בערוץ יוטיוב שלי ברגע שיהיה קופון חדש.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כנראה פג תוקף לפני הזמן.

הקופון הכי טוב שיש כרגע הוא מוריד את המחיר ל79.11$.

 

אם רוכשים את המצלמה a119 כולל gps עם קופון, המחיר זהה.

 

אמליץ לך לחכות טיפה, ברגע שמשהו יקפוץ אעדכן.

פורסם
כל כרטיס מחברה מוכרת שהיא לא סאנדיסק יתאים.

רצוי כרטיס של 32 גיגה ומעלה.

כמובן קלאס 10.

אם הנסיעות שלך ארוכות, אמליץ לרכוש כרטיס של 64 גיגה.

 

אני משתמש בסאמסונג 64 evo ומאוד מרוצה ממנו עד כה.

תודה

רכשתי transcend 64gb

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

בערכה יש שרוך - מעבירים אותו על הדבק ו"מנסרים" במשיכה מצד לצד כך שהוא עובר בדבק, בין התושבת לחלון.

זה לפי הסרטון, לא ניסיתי בעצמי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לאחר בדיקת איכות הצילום, ראיתי שיש השתקפות מרגיזה של הדאשבורד, דבר אשר פוגע משמעותית באיכות הצילום ויכולת ראיית מספרים לצורך העניין. מה עושים בנידון?

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אלכס תודה רבה על העזרה!

אני צריך המלצה ממך/אחרים על מצלמה שיש לה אפשרות להסתובב לכיוון החלונות ובנוסף שתהיה לה אפשרות טובה לצלם בזמן חנייה?

כמו שאפשר להבין אני גר ברחוב צר ולא אוהב מכות ושריטות על הרכב.

יש לך המלצה על משהו מעניין?

פורסם (נערך)

אתה מוזמן לצפות בסרטון של הvico power plus, בערוץ יוטיוב שלי.

ניתן לחבר אליו 2 מצלמות עם מפצל.

 

אם אתה מעוניין במצלמה שניתן לסובב אמליץ לך על הg1wcb, לידיעתך, אין בה סוללת rtc. מדובר בסוללה ששומרת על התאריך והשעה. יכולות לצוץ בעיות בעניין זה.

 

לגבי צילום חנייה עם חיישן תנועה, הg1wcb לא תתאים לתפקיד.

כמו כן, בצילום תנועה המצלמה תמיד דולקת ומקבלת מתח/זרם.

כאשר יש תנועה היא שומרת את הקובץ שיש בו תנועה.

 

בכללי אני לא ממליץ על צילום במצב חיישן תנועה. מפני שכל תחילת נסיעה תצטרך לשנות בהגדרות למצב רגיל.

אחרת המצלמה תצלם במצב תנועה גם בנסיעה ויכולים להיות חסרים קטעים.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אם אני מתקין את הVICO POWER PLUS עם הA119 היא תצלם עד שהמצבר יגיע לרף המינימלי שהגדרתי לו או היא תצלם רק עם חיישן תנועה? גם עם הVICO POWER PLUS אתה לא ממליץ על מצב חיישן תנועה?

 

אני מבין שלך יש את הVICO POWER PLUS, האם המצלמה מצליחה לצלם 12 שעות רצוף או שהמצבר מגיע למינימום בזמן שכזה?

פורסם

אהלן לכולם,

עברתי על כל השרשור של מצלמות .

רק שהדרישות שלי קצת שונות, זקוק למצלמה הכי פשוטה לתפעול שיש ועם איכות צילום שתתן מספר רישוי ברור במקרה הצורך .

 

ניתן למצוא במחיר של עד 450-500 בארץ?

תודה מראש.

פורסם (נערך)

עם הvico power plus המצלמה תצלם עד המתח שתקבע/ טמפרטורה שתקבע/ זמן שתקבע.

אצלי זה מוגדר על 12.4v ו 50 מעלות, ללא טיימר.

שתי מצלמות מצלמות כ24 שעות צילום לא רציף, הכוונה שיש קטיעת טמפרטורה בצהריים.

מצבר 55 אמפר, אם זכרוני אינו מטעה אותי.

 

אני משתמש בכרטיסי זכרון של 64 גיגה, מספיק לכ7 שעות צילום.

 

חיישן התנועה פועל היטב בa119, אך אני לא משתמש בו.

 

עריכה,

למען הסרת הספק, הכוונה שאם המצלמה מצלמת במצב תנועה היא מצלמת היטב.

אך עדיין יש את הבעיה שצריך להעביר אותה למצב צילום רגיל בתחילת כל נסיעה אחרת יש סיכוי שיהיו חסרים קבצים.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...