Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אם אתה מתכוון להשתמש במצלמה כמצלמת אקסטרים ולא מצלמת רכב, אז המצלמה שבקישור מעולה!

 

מה התקציב שלך?

אם אתה מחפש מצלמה יותר זולה מזאת עם gyro, תוותר על החיפוש.

המחיר של המצלמה הזו הוא מחיר מנצח.

בgearbest המחיר זהה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
החלטה שלך.

לחבר את שתיהן לusb שמגיע בערכה של הa119 יהיה יותר אסטטי

בסוף הכל נגמר בכסף.

 

אצלי מחוברות אליו 2 מצלמות.

A119 & a118c.

אם אתם מתכננים לרכוש מכשיר זה, רצוי מאוד שהמצלמות שתרכשו יהיו עם קבל.

אפשר לומר אפילו חובה.

יש לי את הxiaiomi שיש לה כבל מהמצלמה למצת של הרכב. רק רציתי לדעת אם אני קונה עוד 1 כזאת, אם הדבר הזה יספיק ל2 פשוט. [emoji106]

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk

פורסם

אני מדבר על קבל, לא כבל.

באנגלית capacitor.

רכיב זה מתפקיד כמו סוללה. הוא אוגר מתח ופורק אותו כשצריך.

כשמכבים את המצלמה אז הוא נותן למצלמה מספיק מתח בכדי לשמור את הקובץ האחרון.

 

ישנן מצלמות עם סוללה וישנן מצלמות עם קבלים.

במקרה שלך xiaomi היא מצלמה עם סוללה.

אני לא ממליץ להשאיר מצלמה זו או כל מצלמה עם סוללה ברכב לצילום 24/7.

פורסם
אני מדבר על קבל, לא כבל.

באנגלית capacitor.

רכיב זה מתפקיד כמו סוללה. הוא אוגר מתח ופורק אותו כשצריך.

כשמכבים את המצלמה אז הוא נותן למצלמה מספיק מתח בכדי לשמור את הקובץ האחרון.

 

ישנן מצלמות עם סוללה וישנן מצלמות עם קבלים.

במקרה שלך xiaomi היא מצלמה עם סוללה.

אני לא ממליץ להשאיר מצלמה זו או כל מצלמה עם סוללה ברכב לצילום 24/7.

אני עולה חדש דבר ראשון, רציתי לכתוב קבל (פשוט התבלבלתי, חחח) יש לה סוללה אבל קטנהֽ כזאת, בלי הקבל, היא עובדת אולי 20 דקות.

לא יודע אם משנה את מה שכתבת או לא...

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk

פורסם
לא משנה כלום.

ההמלצה היא, מצלמה עם קבלים.

הם מאפשרים למצלמה לעבוד בטמפ' גבוההות יותר.

ומאריכים את אורך חיי המצלמה.

הבנתי. תודה אחי

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk

פורסם

מתכוון כאמור להתקין את הA118C מאחור עם כבל מהתיבת פיוזים מתחת להגה.

3 מטר של כבל יספיק או שצריך קצת יותר?

 

עוד בעניין : יש לי 2 רכבים לכן קניתי תושבת נוספת בEBAY וכך אחליף בין הרכבים בהתאם לרכב בו אני משתמש.

פורסם

באיזה מצלצה מדובר?

יש מצב שהעברת את הכבל בצורה בזבזנית.

תמדוד את הכבל אם אפשרי ותעדכן.

 

תנסה להעביר רק בקורה העליונה וכשתגיע לסוף פשוט תוריד אותו מטה.

תצפה בסרטון התקנה של הa118c.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...